Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 19~ Docter Medicine

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

28 feb 2013 - 21:05

725

4

285



19~ Docter Medicine

Er gaat een dag voorbij... Harry kan dus niet meer praten, Isabella heeft zich bijna plat gezopen, Louis heeft in zijn eentje 3 pizza's op... Gelukkig zijn de andere boys nu weer thuis, behalve Niall, die zich extra aansteld om...BIJ ZUSTER MYRHA TE ZIJN xD ---Whats going on by Harry, Niall and Isabella?---

Niall;
Ik lig nog in het ziekenhuis, en elk uur komt de zuster kijken hoe het met me gaat. LUCKY! Als ze voor de 1e keer vandaag komt, doe ik net alsof ik heel erg buikpijn heb. Ze gaat meteen naast me op bed zitten en ze wrijft over mijn hoofd. ,,Arme Niall, je bent al dagen ziek, terwijl je eigenlijk alweer naar huis mocht...`` zegt ze, maar volgensmij heeft ze er wel plezier is dat ik er nog ben sinds die zoen. ,,Ik weet niet waarom, maar mijn maag protesteert tegen het ziekenhuisvoer...`` zeg ik heel zielig en ik kijk Myrha heel zielig aan. Ik hoop dat ze zegt dat ze wel even iets bij de KFC gaat halen, maar helaas... ,,Ach jochie toch, we hebben vast wel iets van sandwiches, die lust je toch wel?`` antwoord ze lief. Oke, KFC is veeeeeeel lekkerder, maar omdat sandwiches in een ziekenhuis al heel luxe zijn, stem ik toe. Myrha loopt de kamer uit, opweg naar het kantoortje. Ik grinnik zacht in mezelf. Ik krijg lekker eten van een prachtige zuster... Dan komt ze terug met 2 [maar 2!!!] overheerlijke broodjes. Ze heeft ze aan mij en geeft me een kus op mijn voorhoofd. ,,Voor mijn zieke mannetje`` zegt ze grinnikend en ze kijkt toe hoe ik 1 heel broodje in mijn mond prop. ,,mm! ham, kaas, ei en sla!`` zeg ik blij en ik pak meteen het 2e broodje. Ik prop hem ook helemaal in mijn mond en ik doe mijn ogen even dicht. ,,Hmmm, jij had toch buikpijn?`` zegt Myrha dan. -Shit!- denk ik en vlug leg ik mijn handen op mijn buik. ,,Auw! auw!`` zeg ik heel aanstellerig. Ik moet mijn best doen om niet in de lach te schieten.

Harry;
Ik zucht diep. Een paar dagen geleden hoorde ik dat ik nooit meer zou kunnen praten en zingen. Ik huilde het uit, maar ik kon er niks aan doen. Op mijn whitebordje heb ik geschreven wat voor dokters ze wel niet waren, en daar waren ze niet zo blij mee. Ik ben nog harden gaan huilen en de dokters gingen gewoon weg. Nu komen ze gelukkig maar 3 keer per dag... Ik staar voor me uit. Ik ben nog steeds in shock. Nooit meer zinge, nooit meer praten... Dan komt de dokter binnen met wat eten. Ik schrijf op mijn bordje `bedankt` en daarna eet ik mijn eten op: 2 vieze, kleffe, ziekenhuisbroodjes... Ik zucht. Waarom overkomt mij dit en niet iemand anders?! Ik eet mijn broodjes maar zo snel mogelijk op. Dan komt er opeens een dokter in laboratoriumjas binnen rennen. ,,Meneer! We hebben een medicijn!`` schreeuwt hij opgewonden. Er vormt zich een glimlach van oor tot oor om mijn gezicht. Ik zou wel kunnen gillen van blijdschap, maar ik kan helaas niet, omdat ik mijn stembanden nog niet kan gebruiken... Nog niet...

Isabella;
Ik word wakker met een enorme hoofdpijn. Ik kijk naar mezelf en ik zie overal blauwe plekken en schrammen. Mijn arm is in het verband en op sommige plekken zit een pleister. Ik kijk opzij en ik zie Liam, die waarschijnlijk in slaap is gevallen op de bank. Ik hoor opeens de telefoon overgaan. Ik gaap en ik probeer op de staan, maar er schiet meteen een enorme pijnscheut door mijn hoofd en benen. Ik ga vlug weer liggen en ik tik Liam maar gewoon aan met mijn goede arm. ,,Liam?`` zeg ik zacht. Liam kijkt slaperig op. ,,He Isa, je bent weer wakker! Heb je pijn?`` vraagt hij zacht en hij gaat rechtop zitten. ,,Nogal!`` antwoord ik. ,,Maar de telefoon gaat`` vervolg ik. Liam staat op en neemt de telefoon op. ,,Hallo, met Liam Payne`` zegt hij. ,,Wat?! Maar dat is supergoed nieuws!`` zegt hij opeens en hij maakt stilletjes een vreugdedansje. ,,Oke, ik kom er meteen aan! Dag!`` zegt hij dan en hi hangt op. ,,Isabella! Er is een medicijn voor Harry!!!`` roep hij vrolijk en hij omhelsd me. ,,Auw`` kreun ik zachtjes en Liam laat meteen los. ,,Sorry!`` zegt hij grijnzend. Dan komt Louis met een duf hoofd de trap af. ,,Wat is hier aan de hand?`` vraagt hij slaperig. ,,Je raad het nooit! Er is een medicijn voor Harry!`` zegt Liam opgewonden. Louis springt bijna een meter in de lucht en maakt met Liam een vreugde dansje. Het komt dus allemaal nog goed! Tenzij het medicijn niet werkt...


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 1 maart 2013 - 14:46:
Jaa het moet eerst nog werken! Maar ik ben zo BLIJ!!!!!


1Dlover
1Dlover zei op 28 feb 2013 - 23:33:
Omg het moet werken!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 28 feb 2013 - 22:49:
Dat medicijn moet werken anders ga ik huilen hoor!

Even een fijn vooruitzicht dat ik okk zuster word ^^


Ims
Ims zei op 28 feb 2013 - 21:12:
het moet werken, het moet!!!!!
ik vind liam zoon schat he <3
maar niall en louis blijven mijn favorietjes :-)
ik beveel je snel verder te gaan ;-)