Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Two bottles of FireWhiskey. » O2

Two bottles of FireWhiskey.

2 maart 2013 - 18:13

531

4

213



O2

super bedankt voor de reacties/feedback! Mocht je wat aan te merken hebben of gewoon Mylène een kutkind vind; IK HOU VAN REACTIES <3

Zwijgend liepen Theodore en Mylène naar de koetsen die hun naar het kasteel zouden brengen. Theodore liep naar de voorkant en zijn hand bleef op een soort van onzichtbare barrière stuiten. “Wat is dat?” vroeg Mylène verbaasd en liep naar hem. “Terzielers, mooi hè?” glimlachte hij en maakte een aai beweging. Mylène keek hem raar aan, zij zag niks. Ze dacht aan een stukje uit haar Verzorging van Fabeldieren boek;

Terzielers zijn mens schuwe maar goedgeaarde wezens. Het zijn paardachtige met een ruw leren huid en grote vleugels
Mensen die de dood gezien hebben beschikken over de gave ze te zien.


Ze dacht weer aan het feit dat Nott zijn moeder verloren was door de Order of the Phoenix. Ze liep naar hem en pakte zacht zijn hand.
“Komop, ons laatste jaar” glimlachte ze. Hij knikte met een verdrietige blik en snel stapten ze de koets in.
Na een halfuur kwamen ze aan in de Great Hall en keken rond. Mylène keek overdonderd overal hingen de kaarsen die nooit kaarsvet drupten, de lucht was helder en duizenden sterren waren zichtbaar door het plafond. Net zo mooi als altijd. Snel beende ze zich naar de Slytherin tafel en ging zitten.
Haar halfbroertje, Blaise Zabini, zwaaide vrolijk naar haar. Ze grinnikte, hij zat nu in zijn vijfde jaar. Ze gaf hem een warme knipoog en legde haar hoofd op haar armen. De warme Hall maakte haar slaperig.
Ze voelde een mist steeds dikker in haar hoofd worden en merkte niet eens dat ze wegzakte.
“Word wakker!” hoorde ze een stem in haar oor fluisteren. “Het eten is geserveerd”. Moeizaam keek ze naar Marcus, die kennelijk naast haar zat.
Ze knikte en smoorde een gaap achter haar hand. Rustig schepte ze wat kipfilet en boterkruidensaus op. Moeizaam kreeg ze het toch door haar keel.
Nadat het toetje geserveerd was ze als een van de laatste de zaal uitgelopen.
“Incarcerous”
Met een luide smak viel ze voorover op de grond omdat slangachtige touwen zich om haar benen gewikkeld hadden. Woedend zocht ze haar stok om degene te vervloeken.
Ze hapte naar adem toen een persoon op haar rug kwam zitten en haar adem benam. “Zeg, dat akkefietje in de trein, moest je zo snel weggaan?” klonk het beteuterd waarna er een schaterende lach klonk.
Vol pure woede wist ze hem van haar af tegen de muur aan te gooien en kon zweren dat ze iets hoorde breken. Snel pakte ze haar wand.
Diffindo
De touwen verdwenen en ze rende op hem af. Helaas, Fred stond al en keek haar met pretlichtjes in zijn bedwelmende ogen aan.
“Tutut, niet zo snel. Je wilt natuurlijk niet dat iemand erachter komt” grijnsde hij. Twee seconde later liep er bloed over zijn gezicht en kreunde hij van de pijn. Mylène had haar vuist tegen zijn sproeterige neus geslagen.
“BITCH! IK KRIJG JE NOG WEL!” gilde hij woedend en liep nijdig weg.
“Incarcerous”
Hij viel met een smak op zijn gezicht en keek woedend achterom.
EXPELIARMUS” gilde Mylène en ving zijn stok op. “Misschien breek ik hem, mocht je erover denken wraak te nemen”
Lachend liep ze met de twee toverstaffen naar de kerkers waar ze het wachtwoord ‘Bloedlijn’ gaf.


Reacties:


Bella01
Bella01 zei op 6 nov 2013 - 15:31:
Wooop!!
Thisisamazing!!
Ik vind Mylène echt hard. Maar zeg dat niet tegen haar want anders vermoord ze me.

Xo


Chayenne
Chayenne zei op 3 maart 2013 - 10:16:
Whieee, sorry dat ik zo laat reageer. School enzo. Vervloek schooooll
Een bloedneus,;3 Arme Fred.
Maar er is nog een hoofdstuk, dus die gaat dit meisje nu even lezen.


Azula
Azula zei op 2 maart 2013 - 22:13:
Awwwwh yeah. Myl is echt supah cool. (:
Maaaaar. Wait a second.
“Komop, ons laatste jaar” glimlachte ze.

In het hoofdstuk hiervoor zei ze dat ze in het 6e jaar zat. Maar - Hogwarts heeft toch 7 jaren? Want Harry gaat het laatste jaar niet terug - which is in het 7e boek - dus 7e jaar. Duuuuusss dan klopt dit niet.

Anyhow, ik vind het echt tof dat je de ''dialogen'' zo snel opgepakt/verbeterd hebt! Je doet het nu namelijk 100% goed!
en zoals lieve Loor hieronder zegt; het hoeft niet met hoofdletters. Ikzelf vind dat soms wel nodig, trouwens. Niet bij spreuken, maar in andere contexten. Bijvoorbeel Fred die schreeuwt, daarbij is het wel heel mooi.
De spreuk was niet persé nodig geweest in hoofdletters.

Ik ga straks je andere chapter ook even lezen, zo snel kan ik namelijk niet als iemand 2 chapters achter elkaar post.

Kusjes!


Hermelien
Hermelien zei op 2 maart 2013 - 19:20:
OMYGAWD Mylène heeft hem een freaking bloedneus geslagen ? *gromt*
Howevaaah suikersterretje ik vind dit helemaal GEWELDIG!
Ik heb alleen een tip, je hoeft niet persé hoofdletters te zetten om het krachtig te maken gewoon simpelweg. "Expelliarmus!" zetten en dan vind ik het ook krachtig genoeg.
Anyhooowrainbowcooow dat zijn maar detaills
I ABSOLUTELY ADOREEEEE THIIIISS
WHOOOOOT
Regenboogkus