Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Stand Alones » 3. Tedere Lippen

Stand Alones

2 maart 2013 - 23:14

426

10

488



3. Tedere Lippen

I wrote this, alleen omdat ik scènes zoals deze hartverscheurend moeilijk vind. Ik hoop hierbij toch dat het goed en liefdevol is neergezet. Schrijven is als ademhalen, we hebben het nodig om te overleven. xoxo

Written with
Poison & Wine
Civil Wars

“Blijf bij me… dat is het enige wat ik zal denken bij mensen waarvan ik oprecht hou.”


Zacht gouden kaarslicht weerspiegelde onze lichamen, als schaduwen op de muren.
Ik haalde diep adem en een glimlach speelde om mijn lippen toen hij zijn fluwelen warme lippen op mijn voorhoofd drukte.
‘Ik hou van je.’ Fluisterde hij ademloos.
Mijn vingers streelden door zijn inktzwarte haren.
Harten hamerden van verlangen.
‘Ik ook van jou.’ Zei ik en mijn lippen gleden over zijn borst.
Ik slikte toen hij zijn handen teder over mijn onderrug liet strelen.
Ons samenzijn zou afgekeurd worden omwille van wie we waren, maar ik had mijn keuze gemaakt.
Ik hield van hem, al sinds ik die indringende zwarte ogen had ontmoet.
Ik kon niet geloven dat hij hetzelfde voelde.
Hij had me in de meest donkere dagen gevonden, sneeuwvlokken hadden zich op het pad gevleid en de vogels zongen in de hoogste takken.
Ik streek mijn donkerbruine haren langs mijn oor en kuste hem toen hij de sluiting van mijn bh opende.
Zijn ogen schitterden en ik gaf me over.
De zachte linnen lakens omhelsden me en mijn vingers raakten zijn gezicht, streelden over zijn lippen en keerden terug naar zijn borst.
De plek waar zijn hart krachtig bonsde.
Ik beet op mijn lip toen zijn vingers de band van mijn short vastnamen.
Hij keek me twijfelend aan maar een ontspannen glimlach gaf ons kracht.
Hij trok zijn shirt uit en ik keek hem liefdevol aan, hij was perfect, elke contour van zijn gespierde borst.
Zijn gezicht die ik nooit zo dicht bij het mijne had kunnen voorstellen.
Ik knoopte zijn broek los en als een ademzucht voelde ik hoe zijn blote huid tegen het mijne aandrukte.
Een siddering trok door me heen.
Ik klemde mijn handen om zijn hals en trok hem dicht tegen me aan.
Ik sloot mijn ogen en alles in mij verlangde naar hem.
Naar zijn bijzijn, naar zijn lichaam.
‘Blijf bij me…’ Fluisterde ik hees.
‘Altijd.’ Antwoordde hij en zijn kruis streek zacht over het mijne.
Ik kreunde en opende mijn ogen.
Hij glimlachte onschuldig en hij bewoog langzaam op en neer.
Vingers klauwden zich steviger in de lakens, ademhalingen werden ruwer, zwaarder.
Ik keek hem intens aan, mijn ene hand glijdend over zijn heup.
Hij kreunde harder en alles binnenin brandde.
Hij bewoog steeds sneller en ik maakte een geluidje tussen een kreun en een lach.
Mijn spieren spanden zich aan en ik sloot mijn ogen, genietend, mijn lichaam trillend onder het zijne.
Zijn warme handen gleden langs mijn sleutelbeen en onze verstrengelde lichamen vochten.
Ik voelde mijn hoogtepunt, ons hoogtepunt…
Een langgerekte kreun dwarrelde om ons heen en opluchting bloeide als bloesems om ons heen.
Ik opende mijn ogen en kuste hem liefdevol.


Reacties:

1 2

xEmma
xEmma zei op 26 feb 2014 - 23:13:
Aahh, wat lief. <3


RivLovee
RivLovee zei op 28 okt 2013 - 19:16:
Fantastisch!
Je bent echt wooww!
Mijn nieuwe schrijfvoorbeeld!


Lovalicious
Lovalicious zei op 23 maart 2013 - 17:12:
Waaaaaaauuuuuwww!!!!!!!
Loreeeeeeee, jij kan dit 9678548554896248999526986699560985365569999999964649% beter dan mij!!!
Jij bent zo geweldig in schrijven, je kan echt alles schrijven!
You're sooo blessed with this amazing talent!
Alsjeeblieft, verspil geen greintje inspiratie later! Geef al je boelen, verhalen, gedichten uit iedereen moet weten goed je bent!

xxx Nadine


Bumblebee
Bumblebee zei op 22 maart 2013 - 6:52:
Holy Snitchels!
*snik snik* Moet er gwn om huilen!
Dit echt gwn... Erhg! Der zijn er
geen woorden voor hoe dit geschreven is!
Nou... Niet wat in mijn woordenboek staat
tenminste...


PeachyFull
PeachyFull zei op 6 maart 2013 - 18:00:
Romantisch, liefdevol en teder. Het feit dat je 'ander' soort woorden weglaat, zorgt ervoor dat het een net iets anders sfeertje hangt (positive ofcourse). Het leest ook heel prettig en past echt heel mooi bij de muziek!