Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » drunk words are sober thoughts. - Larry. » sixteen.

drunk words are sober thoughts. - Larry.

3 maart 2013 - 13:04

994

7

418



sixteen.

“Wakker worden!” met een plof laat iemand zich op mij vallen “Harry?” vraag ik hoopvol. “Niall, en nu wakker worden.” wordt er in mijn oor geschreeuwd. Niall, natuurlijk. Ik slaak een diepe zucht, en probeer mij om te draaien. Niall gaat van mij af, en neemt daarbij de dekens mee. “Niall, kom op, vijf minuten.” mompel ik, en graai in het rond in de hoop de deken te pakken te krijgen. “Nee, nu. We gaan iets leuks doen.” roept hij enthousiast. Ik schiet ineens recht, dat is waar ook. “Wil je al zeggen wat we gaan doen?” vraag ik, terwijl ik me uit rek. “Jij gaat je aankleden, en ik ga Harry wakker maken.” antwoordt hij eigenwijs. De gedachten dat Niall dadelijk op Harry ligt zorgt voor een steek in mijn maag. Ik knik snel, en kijk hoe hij weg loopt. Ik sta op, en loop naar de kledingkast. Ik pak de bovenste broek van de plank af, en zoek een bijpassend shirt. Ik pak een boxer en sokken, en doe ze aan. Op dat moment hoor ik Harry gillen. Ik grinnik, en doe mijn broek en shirt aan. Ik loop naar de badkamer, en was mijn gezicht met koud water. Meteen ben ik klaar wakker. Als ik in de spiegel kijk, zie ik dat Harry nonchalant in de deurpost hangt en naar mij kijkt. Als ik iets beter kijk, zie ik dat hij alleen een boxer aan heeft. “Hee.” mompel ik verlegen. “Goedemorgen. Lekker geslapen?” vraagt hij, en gaat recht staan. Ik knik. “Ik ook.” zegt hij, en kijkt mij lachend aan. Ik glimlach automatisch terug, ik kan er niks aan doen. Zijn glimlach wordt groter, en hij komt op mij af gelopen. “Je ogen twinkelen zo leuk als je glimlacht.” fluistert hij, en tikt speels op mijn neus. Er zijn zoveel dingen die ik nu wil zeggen, dat het door hem komt, maar er komt niks uit mijn mond. Ik glimlach nog breder. Mijn ogen dwalen af naar zijn lippen, wat zou ik die graag willen zoenen. Mijn blik gaat verder naar beneden, naar zijn ontblote bovenlijf. “Wow.” “Wat zei je?” vraagt Harry. Geschrokken zet ik een stap naar achteren, ik dacht dat ik het niet hardop zei. Harry kijkt mij grijnzend aan. “Huh? Wat? Ik zei niks?” stamel ik. “Oh, ik dacht dat je iets zei.” antwoordt hij, en knipoogt. Ik draai me om, en kijk in de spiegel. Ik heb een knalrood hoofd. Ik had ook niks anders verwacht. Ik gooi nog een keer een koude plas water in mijn gezicht, en kijk dan weer in de spiegel. Het begint langzaam weer zijn normale kleur te krijgen, gelukkig. Ik pak mijn borstel uit de kast, en begin mijn haren te kammen. Onbewust dwalen mijn ogen af naar Harry. Hij is zijn haren nat aan het maken. Mijn ogen zakken naar zijn buik. Na een tijdje kijk ik weer omhoog, recht in het grijnzende gezicht van Harry. “Ik.. uh.. ga naar beneden.” stotter ik betrapt, en leg de borstel snel terug in de kast. Zonder het kastje dicht te doen loop ik de badkamer uit. Ik moet echt beter op gaan letten wat ik doe, want anders heeft hij het binnenkort echt door, als hij dat nu nog niet heeft. Ik zucht een keer, en besluit om maar de gaan ontbijten. De andere drie jongens zitten al aan tafel. “Morgen.” zeg ik, en ga ook aan tafel zitten. Er staan croissantjes op tafel. Zonder een bord te pakken, pak ik een croissantje, en neem een hap. “Weet je al wat we gaan doen?” vraagt Liam. “Nee.” zeg ik met mijn mond vol. Ik slik de fijngekauwde croissant door. “Jullie wel?” vraag ik hoopvol. Zayn en Liam schudden allebei nee. Niall schudt wild ja. “Wat dan?” vraagt Zayn. “Zeg ik lekker niet.” antwoordt Niall plagerig. “Dan eten wij alle croissantjes op.” dreigt Liam, en pakt de schaal. “Ik heb toch al gegeten.” antwoordt Niall eigenwijs, en staat op om wat te drinken te pakken. “Ik lust ook wel koffie Niall.” zeg ik, en kijk hem aan. Hij knikt als bevestiging, en enkele seconden later staat er een kop koffie voor mijn neus. “Dankjewel.” zeg ik, en glimlach. “Wat moeten we eigenlijk meenemen?” vraagt Zayn. Een slimme vraag. “Zwembroek?” vraagt Liam. “Geld, en verder niks.” antwoordt Niall. “Dus we gaan niet zwemmen?!” vraagt Liam, voor de zekerheid. “Wat is er mis met naakt zwemmen?” vraagt Harry, terwijl hij aangekleed de keuken ingelopen komt. Samen met jou wil ik gerust naakt zwemmen. “Nee, bedankt.” antwoordt Liam, en de rest knikt instemmend. Harry gaat tegen over mij aan tafel zitten, en pakt een croissant. “Mij lijkt het anders wel grappig.” zegt hij, en kijkt mij aan. “Ga je gang, maar ik doe niet mee.” zegt Niall. Harry kijkt mij nog steeds aan. Ik weet niet waar ik moet kijken, of wat ik moet zeggen, dus ik neem maar een slok van mijn koffie. “Dan gaan we toch naar een pretpark.” roept Zayn enthousiast. “Echt niet.” roept Liam meteen. De discussie van gisterenavond komt weer terug. “We gaan nu.” zegt Niall, die de discussie ook al aan voelt komen. “Maar ik ben nog niet klaar met eten.” sputtert Harry tegen. “Dan had je maar eerder op moeten staan.” brengt Niall er tegen in. “Dan had je me maar eerder wakker moeten maken.” verdedigt Harry zich. “Je eet maar in de auto.” is het antwoord van Niall, en hij staat op. Harry pakt drie croissantjes, en staat op. Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan. “Wat? Je weet maar nooit waar we terecht komen. Ik verhonger de eerste paar uur niet.” zegt hij, en probeert serieus te kijken. Zayn en Liam vliegen op de schaal af, en pakken beide ook een paar croissantjes. “Zolang Niall zelf geen voorraad meeneemt, zal er wel eten zijn.” zeg ik, en sta op. Niall loopt voorop, en gaat achter het stuur zitten. Ik ben benieuwd waar we naar toe gaan.


Reacties:

1 2

1Dtjetanya zei op 25 dec 2013 - 1:15:
Ga je ooit nog verder? Xx


Bodine
Bodine zei op 3 maart 2013 - 23:37:
Ik ben ook benieuwd waar ze naartoe gaan. En hoe lang Harry onze lieve Lou nog blijft lastigvallen.


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 3 maart 2013 - 22:39:
Ik heb een tijdje geen tijd gehad en wat was dat jammer!
Ik heb net alles gelezen ;WAUW
Ga zo door en blijf alsjeblieft melden!!


doyoulovemex
doyoulovemex zei op 3 maart 2013 - 18:49:
love itttttttttttttt


Faylinn
Faylinn zei op 3 maart 2013 - 15:46:
ik hoop dat harry sowieso mee blijft spelen en het beste is als hij hetzelfde voor hem voeld. het is wel leuk dat Harry het een beetje spannend en moeilijk maakt voor lou. vind ik tenminste.

snel verder