Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Hobbit » Cursed » Proloog

Cursed

3 maart 2013 - 15:43

325

5

331



Proloog

We waren vriendinnen, steunden elkaar door dik en dun totdat we de verkeerde persoon tegen kwamen.
Zij wilde met ons om gaan en onze macht delen maar dat stonden we niet toe. Ze greep ons een voor een. We verdwenen op dezelfde dag rond het zelfde tijdstip.
Eerst Mavis, ze werd door een zandtornado opgeslokt toen ze in het openbaar verscheen.
Toen Sérewen die door de duisternis werd omhuldt en toen zomaar in het niets verdween. Ook zij was in het openbaar toen ze verdween.
Ze bewaarde mij als laatste zodat ik wist dat ze zou komen maar toch op een onverwachts moment toesloeg.
Ik was met mijn vader, broer en een paar wachters in het bos bij de woudrivier terwijl ik met mijn vingers door het water heen ging. Er werd wat tegen mij gezegd waardoor ik even om keek.
Het water stroomde langs mijn vingers omhoog naar mijn arm en zo door naar mijn borst, nek en hoofd. Ik gaf een gil toen ik het water in getrokken werd door een zwarte stroom water.
Er waren altijd wel getuigen in de buurt die het na konden vertellen. Al was het familie zoals een neef, een vader of een broer. Maar het waren ook de wachters en het gewone volk die hier getuigen van waren.
Nu waren wij in het duisternis van de rivier opweg naar een onbekende bestemming. We vallen zonder ons bewust van elkaar te zijn.
Onze herinneringen vervagen, ons uiterlijk veranderd, onze stemmen veranderen ook maar minder dan alle andere dingen.
De duisternis om ons heen laat ons gek worden. We slaan in het wilde weg om ons heen maar raken niets anders dan water.
Alles vergeet ik. Al mijn herinneringen, al mijn vaardigheden en mijn uiterlijk worden diep in een donker plekje in mijn lichaam weg gestopt zodat ik mezelf vergeet.
Ik ga - net zoals Mavis en Sérewen - zonder enige kennis over mezelf weer opnieuw beginnen.
Maar van een ding ben ik mij wel bewust.
We zijn vervloekt.


Reacties:


narcissa
narcissa zei op 15 jan 2014 - 18:40:
O dit is gaaf, worden ze nu een soort Gollums?
ik ga snel verder lezen!
ik ben een hobbit en een lord of the rings fan dus Melding?


RivLovee
RivLovee zei op 10 jan 2014 - 22:09:
Ik wil een melding, ik heb de film gezien en het boek gelezen, I LOVE IT<3333


WTlover
WTlover zei op 16 maart 2013 - 19:15:
Dit is stoooooeeeeeeeeeeeeeer!
En awesome!
En coolheid!
-XxX-
p.s. Melding?


jessiejessie
jessiejessie zei op 4 maart 2013 - 15:00:
vervloekt .....wat gaat er gebeuren???? i want to know that


Ims
Ims zei op 3 maart 2013 - 19:08:
i <3 this!!!!!
ookal heb ik de film niet gezien ik wil toch melding!!!