Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 20~ Funhouse en sad Harry...

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

3 maart 2013 - 19:33

1090

3

232



20~ Funhouse en sad Harry...

Alleen Harry en Niall zijn nog in het ziekenhuis... De rest is alweer thuis, en ligt zo diep te slapen, dat ze niet merken dat Louis, Liam en Isabella naar het ziekenhuis zijn gegaan. Je ziet het ook al aan de titel: FUN IN THE HOUSE!!! Maar... Whats Happenin with Hazza?!

Isabella;
Ik sta vlug op en ik trek mijn jas aan. ,,Kom op jingens! we moeten nu naar Harry toe!!`` zeg ik blij en ik gooi hun jassen toe. Ze trekken vlug hun jas aan en samen gaan we naar buiten. ,,Ik rijd`` zegt Louis vlug en hij rent haast naar de auto. Hij springt er zowat in en nog voordat Liam en ik onze riem vast hebben, scheurt Louis al weg. Ik klap bijna met mijn hoofd naar achteren. ,,Als ik nekletsel heb is het jou schuld!`` zeg ik verontwaardigd, maar is schiet in de lach. Als ik vrolijk ben kan ik gewoon niet boos zijn. Louis scheurt nu over de snelweg en al snel zijn we bij de afslag voor het ziekenhuis. Gelukkig weet Louis dat hij rechts moet rijden. Dan draait Louis de auto het parkeerterrein op en we stappen uit. We rennen zowat het ziekenhuis binnen richting Harry's kamer. We vliegen buiten adem de kamer binnen en de dokter kijkt ons aan met een blik van: Niet rennen door het ziekenhuis! Ik grijns dom en ik ga vlug naast Harry op de kruk zitten. ,,Nou, zoals jullie weten, hebben we een medicijn voor Harry ontwikkeld deze week. We gaat hem dit nu geven. Harry mag nu kiezen welke vorm van het medicijn hij wil. Drankje, Pilletje, Spuit of Capsule.`` zegt de dokter en hij kijkt Harry aan. ,,Ehm... Wat het snelste bij de stembanden terecht komt`` antwoord hij. ,,Nou, dan gaan we voor de spuit`` zegt de dokter dan. ,,Ik hoop voor je dat je er niet bang voor bent... De naald is namelijk behoorlijk dik`` zegt de dokter ddan voorzichtig. Ik zie Harry slikken. Ik kijkt toe hoe de dokter een spuit pakt, met inderdaad een enorm dikke naald. Dan prikt hij de naald in Harry's nek. Ik kan het niet aanzien als ik het gezicht van Harry zie betrekken. Er is pijn van zijn gezicht af te lezen. Het viestste komt nog, de naald terug halen... Op de naald zit een beetje bloed en wat vleeskleurige gelei. Ik houd mijn hand voor mijn mond om niet te kotsen.

Harry:
Ik kijk bang als de dokter de spuit pakt met de enorm dikke naald. Ik klem mijn kiezen op elkaar, en dan voel ik een pijnscheut door mijn nek gaan. Mijn gezicht vertrekt helemaal en ik verga bijna van de pijn. Ik krijg tranen in mijn ogen. Dan haalt de dokter de naald er weer uit, wat ook niet zonder pijnscheuten veloopt. De dokter doet er een steriel gaasje en een paar plakstrips op en daarna kijk ik op. De tranen staan nog in mijn ooghoeken. Ik probeer te praten, maar er komt geen geluid. Ik probeer het nog eens, en nog eens en nog eens en nog eens, maar ik kan geen geluid uit mijn keel krijgen. Ik begin te huilen en ik laat mijn gezicht in het kussen vallen. De tranen vormen een grote, natte vlek op het witte kussen. Ik voel een hand zacht over mijn rug wrijven, wat me een beetje gerust steld. Ik kijk op en ik zie door mijn tranen heen dat het Louis is. ,,Ik ga Harry, kop op, jij kan alles aan! Jij bent SuperHarry!`` fluisterd hij in mijn oor en geeft me dan een zacht kusje op mijn wang. Dan knikt hij naar Isabella en Liam en gaat de kamer uit. Ik zucht. Niets kan meer helpen tegen die bacterie...

Louis;
Ik fluister in Harry's oor en ik geef hem een kusje op zijn wang. Dan loop ik de kamer uit, naar huis. Als ik iedereen heb gezien, kunne zij wel wat opvrolijking gebruiken! Ik stap in de auto en ik rijd naar de snelweg. Onderweg bedenk ik iets grappigs. Dan neem ik de afslag naar huis en ik rijd rustig verder, naar de goede straat. Ik parkeer de auto, ik stap uit en ik loop naar de voordeur. Ik open de deur en ik stap naar binnen. Ik loop meteen door naar de schuur en ik haal een emmer. Ik vul hem met water en ik zet hem voorzichtig op de deur. Ik laat hem voorzichtig los, en gelukkig blijft de emmer staan. Liam en Isabella zullen zo ook wel komen met een taxi, want ik ben al thuis. Ik grinnik bij de gedachte dat Liam of Isabella een emmer water op zijn of haar hoofd krijgt. Ik ga op de bank zitten en ik kijk het nog even na. Ik schud de kussens op voor een eventueel kussengevecht, ik haal uit de schuur nog wat nep-spinnen die nog van halloween over zijn en ik leg een paar handdoeken bij de deur. Zo, en nu maar wachten. Ik ga zitten op de bank en ik hoor niet veel later een auto aankomen. Ik kijk uit het raam en ik zwaai onschuldig naar Liam en Isabella. Ze komen naar binnen en doen hun jas uit. Dan komt plots Zayn naar beneden, net wakker van zijn dutje. Liam en Isabella wachten op Zayn, en dan doet Zayn de deur open... SPLASH! Ik kijk vlug weg en ik hoor Zayn gillen. Als ik weer kijk zie ik dat Zayn me boos aanstaart en staat te klappertanden van het koude water. ,,Jou krijg ik wel!`` zegt hij en hij maakt een gebaar van: ik houd je in de gaten... Dan beginnen de lampen te knipperen, aan, uit, aan uit, aan uit. En dan blijven ze uit. Het is pikke donker, want de rolgordijnen heb ik net naar beneden gedaan toen iedereen in de gang stond. ,,Help!`` hoor ik Isabella zeggen en ik hoor mensen voorzichting rondschuiven, tastend naar een bank, tafel, stoel of ander voorwerp om zich aan vast te klampen. Ik pak de nep-spinnen en ik houd ze voor me. Ik zie ddat er in de keuken nog een raam onbedekt is en ik loop er stilletjes naartoe. Ik verstop me en ik zie Liam aankomen. Ik ga in de goede houding zitten en als Liam in het licht verschijnt, gooi ik de spinnen naar Liam. Liam gilt het uit en rent zowat het donker weer in. Dan gaat het licht opeens aan, en zie ik dat iedereen in de lach schiet. Dan voel ik opeens iets tegen mijn rug aan knallen en ik wankel even. Ik draai me om en ik zie Zayn op de bank zitten met een kussen in zijn hand. ,,ALLEMAAL OP LOUIS!`` roept hij en iedereen begint met kussens naar mij te gooien, en ze lachen allemaal hard. Zo, ze zijn de vervelende gedachte over Harry even vergeten...


Reacties:


Ims
Ims zei op 4 maart 2013 - 22:40:
wahahaha geniaal
alleen wel zielig voor harry :,(


fallinlove
fallinlove zei op 4 maart 2013 - 17:11:
GE-NI-AAL!!!!!
Echt geweldig!!!


1Dlover
1Dlover zei op 3 maart 2013 - 19:57:
hahaha geniaal