Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » A new beginning. (Little house on the prairie & Harry Potter) » Personages.

A new beginning. (Little house on the prairie & Harry Potter)

3 maart 2013 - 19:53

746

0

515



Personages.

Hier een overzicht van de personages om een verheldering te geven van het verhaal. [i][b]Waarschuwing![/b]Kan informatie bevatten die een deel van het (toekomstige) verhaal prijsgeeft. [/i]

Mary Ingalls
[IMG]http://i49.tinypic.com/a9n3sz.jpg[/IMG]
Personage van de 'Het kleine huis op de prairie'-serie by Laura Ingalls.
Mary Amelia Ingalls is geboren op 10 januari 1865 in Pepin, Wisconsin.
Ze komt bij Ravenklauw, vanwege haar intelligentie.
Meer informatie over het personage van de serie zelf, Klik hier.

Sidney Foster
Verzonnen personage.
Sidney zit in het eerste jaar van Zweinstein in 1876.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Agaath Marute
Verzonnen personage.
Ze geeft les op zweinstein in gedaanteverwisselingen. Haar voornaam komt van Agad dat in het Tagalog snel/meteen betekent. Omdat ze altijd meteen een spreuk klaar heeft.

Alec Frith
Verzonnen personage.
Alec komt bijna halverwege het schooljaar op Zweinstein. Hij loopt een tijdje mee in Ravenklauw, maar krijgt niet de kans om ingedeeld te worden. Hij had een relatie met Kaya, maar sinds zij Cass ontmoet heeft, voelt ze niet meer hetzelfde voor Alec.

Allison White
Verzonnen personage.
Allison zit in het derde jaar van Zweinstein op Huffelpuf in 1876.

Besar Hagrid
Verzonnen personage op basis van Harry Potter reeks karakter Rubeus Hagrid by J.K.Rowling.
Besar Hagrid is ook een halfreus. Hij had een tovenaars vader (halfbloed) en een reuzinnen moeder. De moeder werd gedood door het ministerie van Toverkunst, dus trouwde de vader van Besar opnieuw. Ditmaal met een vrouw van zuiver tovenaarsbloed. Daarmee kreeg hij een zoon en een dochter. De dochter stierf algauw, maar de zoon bleef in leven. In de toekomst trouwde iemand van het nageslacht van die zoon ook weer met een reuzin. De zoon van hen heette Rubeus Hagrid.
Besar is nogal schuw en op zichzelf. Een beetje nors. Maar als je echt een plekje in zijn hart hebt veroverd, is het ook een echte, goede vriend.

Cass Diput
Verzonnen personage.
Hij zit in Huffelpuf in het jaar 1876. Hij wordt Kaya's beste vriend.

Cura Coidar
Verzonnen personage.
Verzorgt de zieken en gewonden van Zweinstein in 1876. Ze is altijd vrolijk en maakt mensen aan het lachen.

Cygnus Zwarts
Personage van de Harry Potter reeks by J.K. Rowling. (Eigenschappen en leven verzonnen)
Is ingedeeld in Zwadderich. En is natuurlijk familie van het schoolhoofd Firminus Nigellus. Hij wordt verliefd op Violetta Bullemans, waarmee hij later ook gaat trouwen. Van zijn geslacht stammen Bellatrix en Narcissa Zwarts af.

Faris Spavin
Personage van de Harry Potter reeks by J.K. Rowling.
Minister van toverkunst van 1865-1903.

Firminus Nigellus Zwarts
Personage van de Harry Potter reeks by J.K. Rowling.
Geboren 1847 en gestorven op 1926. Hij was schoolhoofd, ten tijde dat Mary Ingalls op school zat.

Ian Scans
Verzonnen Personage.
Is de conciërge van Zweinstein ten tijde van 1876. Hij heeft een wandelstok en is nogal vaak humeurig. Hij is geweigerd als leraar voor Toverdranken. Hij heeft in Zwadderich gezeten.

John Sanderson Edwards Jr.
[IMG]http://i46.tinypic.com/34nmwki.jpg[/IMG]
Personage van de serie Little house on the prairie bedacht door Michael Landon. (Kwam niet in de boeken voor)
Hij zit in Ravenklauw in 1876. Hij is verliefd op Mary. Hij kan goed gedichten en verhalen schrijven. Daar ligt dan ook zijn passie. Hij heeft een broertje en een zusje: Carl en Alicia. Zijn ouders waren Julia Sanderson en John Sanderson. Later adopteerde Grace en Isaiah Edwards hen.

Kaya Abyssi
Verzonnen Personage.
Is ingedeeld bij Ravenklauw in het jaar 1876. Ze is een kamergenoot van Sidney Foster en Mary Ingalls.

Laura Ingalls
[IMG]http://i48.tinypic.com/wakl06.jpg[/IMG]
Personage van de serie Little house on the prairie bedacht door Laura Ingalls (en het script by Michael Landon)
Is waarschijnlijk een dreuzel. Woont bij de familie Ingalls in 1876. Ze is het jongere zusje van Mary Ingalls en geboren op 7 februari 1867. Ze heeft een hele goede band met Mary.

Lindsey 'Abyssi'
Verzonnen Personage.
Is dreuzel en een geadopteerd zusje van Kaya. Ze mogen elkaar helemaal niet en Lindsey wordt vaak voorgetrokken. (Best wel cliché, maar ja)

Nellie Oleson
[IMG]http://i47.tinypic.com/303cjg7.jpg[/IMG]
Personage van de serie Little house on the prairie bedacht door Laura Ingalls (en het script by Michael Landon)
Is waarschijnlijk een dreuzel. Woont bij de familie Oleson in 1876. Zij is de oudere zus van Willie Oleson.
In het echt is dit personage gebaseerd op 3 verschillende meisjes in Laura's echte leven. Het meest op Nellie Owen.

Nicolette Arduin
Verzonnen personage. Achternaam van de Harry Potter reeks by J.K.Rowling.
Is ingedeeld bij Zwadderich.

Raven Hale
Verzonnen personage.
Ingedeeld bij Griffoendor.

Rae Canya
Verzonnen personage.
Is professor in Kruidenkunde. Nogal humeurig en nors. De meeste leerlingen mogen haar niet heel erg.

Sietse Arkerlof
Verzonnen personage.
Is ingedeeld bij Huffelpuf.

Tibby
Verzonnen personage.
Huiself in Zweinstein.

Wendy Hork
Verzonnen personage. Achternaam van de Harry Potter reeks by J.K. Rowling.
Is ingedeeld bij Zwadderich.

Wessel Bonkel
Verzonnen personage. Achternaam van de Harry Potter reeks by J.K. Rowling.
Is ingedeeld bij Huffelpuf.

Willie Oleson
[IMG]http://i47.tinypic.com/2epqa2v.jpg[/IMG]
Personage van de serie Little house on the prairie bedacht door Laura Ingalls (en het script by Michael Landon)
Is waarschijnlijk een dreuzel. Woont bij de familie Oleson in 1876. Hij is het broertje van Nellie Oleson.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.