Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Twee vriendinnen die one direction ontmoeten » Twee vriendinnen die one direction ontmoeten

Twee vriendinnen die one direction ontmoeten

3 maart 2013 - 19:54

685

2

333



Twee vriendinnen die one direction ontmoeten

Twee vriendinnen Fenna en Shara ontmoeten de jongens van one direction

Fenna en shara besloten te eten in een zelfbediengs restaurant, terwijl ze aan het shoppen waren. fenna had heel erg honger en ging direct eten halen, ze had haar dienblad volgeschept met salades en broodjes. Toen ze terug wou lopen zag ze de enige echte niall horan staan, ze riep haar vriendin en samen liepen ze er heen met het dienblad vol eten. Maar toen gebeurde er iets onverwachts, Harry had de chocola van Liam afgepakt. Liam rende achter Harry aan, Harry keek achterom of die Liam al had afgeschud. Maar daar stond niall, hij botste tegen hem aan en hij viel tegen de meiden aan, waardoor het dienblad met eten door het hele restaurant heen vloog. Ze werden het restaurant uitgezet, waardoor ze hart moesten lachen. Niall, Louis en Fenna hadden nog enorm veel trek. Toen besloten ze met zijn allen naar een ander restaurant te gaan. Ze wouden gaan zitten maar. Er waaaaaaren te weinig stoelen, toen wou shara een stoel gaan pakken bij een andere tafel.maar Louis hield haar tegen en trok haar op zijn schoot, niall, Fenna en Louis begonnen hevig te eten. De rest begon gezellig met elkaar te kletsen, en toen liep er een serveerster langs. Die lette niet goed op, en toen viel ze over de stoelpoot van Louis en shara. De stoelpoot schoot onder de stoel vandaan, Louis viel op de grond en shara kwam met haar elleboog recht in Louis zijn ballen. Iedereen begon te lachen, zelfs de serveerster. Louis lag ingekrompen op de grond met zijn handen op zijn ballen, hij had zijn lippen op elkaar en zijn wangen waarden opgeblazen. Zijn ogen waren wijt opengesperd, shara was helemaal rood geworden en zij sorry sorry sorry gaat het? Want zij vind namelijk Louis de leukste en is helemaal verliefd op hem. Ze gingen allemaal lachend uit het restaurant behalve Louis en shara, want shara hielp Louis het restaurant uit komen. Eigenlijk vond ze het wel leuk want nu is ze lekker dicht bij Louis. Behalve de pijn vond Louis het ook niet zo erg, hij vond haar namelijk ook el leuk. Even later waren ze bij de limo van one direction waar Paul hen opwachtte om te vertrekken. Want shara en Fenna waren namelijk lopend waardoor ze met de jongens mee konden rijden. Pas toen ze in de auto zaten, besloten Fenna en shara met de jongens mee naar huis te gaan. Als ze daar aangekomen zijn gaan ze gezellig op de bank tv kijken en wat drinken. S'avonds vragen de jongens of ze daar willen slapen? De meiden twijfelen eerst even maar besluiten toch te blijven om daar te slapen. Er waarden natuurlijk maar 5 slaapkamers, dus Fenna besloot bij niall te slapen en shara bij Louis. Ze vonden dat allemaal een goed idee dat de meiden daar gingen slapen want niall vond namelijk Fenna ook leuk en andersom ook. De meiden vonden het eigenlijk nog wel een beetje eng om bij die jongens in bed de gaan slapen. Want je weet maar nooit. De volgende ochtend ging Fenna naar beneden om wat te drinken. Niall hoort dan wat en kijkt naast hem en ziet dan Fenna weg is en hij schrikt dan heel erg. Hij gaat naar beneden met een honkbalknuppel, want hij denkt dat z'n vriendin ontvoerd is maar dan komt hij beneden en ziet dan Fenna wat drinken en hij is weer gerust gesteld. Maar Fenna had niall nog niet gezien en dan schrik ze zo dat ze moet gillen en dan laat ze ook nog haar glas met pepsi vallen. Maar dan stelt niall haar gerust en vraagt haar verkering want niall is al vanaf het begin verlieft op Fenna. Toen zei ze ja. Even later kwamen de rest ook naar beneden om dat ze schrokken van het gegil van Fenna en ze zagen toen niall en Fenna zoenen. En zeiden ze ahh toen zagen Fenna en niall het en ze moesten toen allemaal heel hard lachen. Toen vroeg Louis ook shara verkering en die zei uiteraard ook ja en toen waren hun ook super blij met en voor elkaar.


Reacties:


Sissie
Sissie zei op 17 sep 2013 - 18:52:
Wow! So leuk! Ik wou dat ik zo goed kon schrijven ze! Erg leuk!


1Dlover
1Dlover zei op 3 maart 2013 - 20:41:
super leuk!