Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » het verhaal van de zusjes Lieke,Loes,Laura » Loes word verast door one direction

het verhaal van de zusjes Lieke,Loes,Laura

3 maart 2013 - 20:04

387

1

325



Loes word verast door one direction

Loes is heel verbaast dat haat droom uit komt

Loes had maar 1 droom en dat was dat ze one direction mocht ontmoeten. Loes had namelijk de ziekte kika. Waardoor ze heel ziek was en niet zo lang meer te leven had. Op een dag schreef ze een brief naar one direction waar in stond dat ze ze heel graag wou ontmoeten en dat dat haar grootste droom is. Er stond ook in dat ze super ziek is en dat ze niet zo lang meer te leven heeft. Toen de jongens van 1d die brief lazen zeiden ze meteen ja. Die dag daarna belde ze Loes op om te vertellen dat ze met veel plazier naar haar toe willen. Met de telefoon gesprek spreekt one direction met de moeder van Loes om het allemaal te regelen. Het gaat steeds slechter met Loes. Maar dan hoort Loes iemand zingen op de gang en ze kwam van der bed af om te kijken wie het is. Ze stond in de deur opening en keek om zich heen toen zag ze de enige echte Zayn Milk. Ze gilde om een handtekening en om een foto. Zayn komt naar Loes toe en zegt dat hij hier is voor haar. Dan roept Zayn de andere jongens en komen dan ook tevoorschijn. Loes is super blij en moet er zelfs van huilen. Het was namelijk een super dag, als Loes ligt te slapen geven de jongens een kus op haar voorhoofd en gaan dan weg. De volgende dag is de moeder van Loes bij haar. Loes verteld wat er allemaal gister was gebeurd en was super blij met de verrassing. Maat het gaat wel steeds slechter moet Loes. Namelijk een paar manden later overlijd ze. Iedereen was natuurlijk verdrietig. De moeder van Loes belt de Jonges van one direction om te zegen dat Loes dood is. Hun vinden het ook heel erg voor de familie dus ze komen gelijk naar het huis van de ouders van Loes gegaan om de ouders en de familie leden te steunen. Drie dage. Later word Loes begraven en de jongens van One direction zijn er ook bij om te zingen en wat te vertellen maar ook om de familie te steunen. One direction en de familie van Loes hebben nog steeds contact met elkaar en gaan gezamenlijk twee keer in de maand naar Loes haar begraafplaats. 


Reacties:


1Dlover
1Dlover zei op 3 maart 2013 - 20:30:
aaawww