Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Within Temptation » The Unforgiving » Iron

The Unforgiving

12 maart 2013 - 15:12

675

2

269



Iron

Sinéad is neergeschoten en Lyanne bewusteloos geslagen. Ze is nog steeds in het bos, en heel wanhopig...

Lyanne knipperde even. Het was stikdonker, dus ze kon totaal niet zien waar ze was. Ze voelde gras, en ze rook een vage brandlucht. Het ruisende geluid van bomen maakte haar duidelijk dat ze nog in het bos was. Toen haar ogen aan het duister gewend waren zag ze dat ze gelijk had gehad. Vreemd genoeg was ze niet geboeid, en ze zag ook niemand... Voorzichtig stond ze op. Bij elke beweging bonkte haar hoofd, maar ze besteedde er geen aandacht aan. Ze probeerde zich te otiënteren, terwijl ze ondertussen nadacht over Sinéad. Waarom was hij neergeschoten? Had hij toch bij de mannen gehoord, maar hield hij te veel van haar? Was hij toen als verrader beschouwd? Of was dat pistool alleen voor zelfverdediging geweest? Ze wankelde, en bijna viel ze languit op de grond. Ze greep zich nog net op tijd vast aan een laaghangende tak. Ze bleef even staan, en hoorde toen stemmen. Ze strompelde er zachtjes heen, en bleef staan luisteren naar de stemmen van twee van de mannen. Op de grond lag een levenloos hoopje Sinéad. Een van de mannen scheen er op met een zaklamp. Ze zag zijn borstkas heel traag op en neer bewegen, en ze liet haar adem ontsnappen. Hij leefde nog! De man zonder zaklamp liep weg van zijn maat en Sinéad. Lyanne twijfelde. Kon ze die ene man alleen aan? Hij was gewapend, en had licht. Zij had natuurlijk niks... Ze wist dat als ze te lang twijfelde er veel mis kon gaan. Oh Sinéad, waarom kon je nou niet gewoon bij me blijven?... was de enige gedachte die na verloop van tijd door haar hoofd tolde. Ze was net bezig om een goed strijdplan uit te denken toen ze van achteren vastgegrepen werd, voor de tweede keer die nacht. Deze keer werden haar polsen vastgebonden, en ze werd ruw tegen naast Sinéad neer gegooid. Ze gilde van de pijn in haar hoofd, maar dat zorgde er alleen voor dat ze een schop kreeg van de nieuwe handlanger, degene die haar gegrepen had. Minachtend keek hij op haar neer, en zijn hand ging omhoog met een pistool er in. Plots klonken er zachte voetstappen, en de handlangers draaiden zich beiden verbaasd om. Maar Lyanne was er ook niet gerust op. HEt enige wat zichtbaar werd uit de dichte, donkere bosjes, was een hand. Een gehandschoende hand met een geladen geweer...

Left in the darkness
Here on your own
Woke up a memory
Feeling the pain
You cannot deny it
There's nothing to say
It's all that you need to find the way

Oh Damn, the war is coming!
Oh Damn, you feel you want it!
Oh Damn, just bring it on today!

You can't live without the fire
It's the heat that makes you strong
'Cause you're born to live and fight it all the way
You can hide what lies inside you
It's the only thing you know
You're embracing that, never walk away
Don't walk away

Don't walk away
Don't walk away
Don't walk away

Raised in this madness, you're on your own
It made you fearless, nothing to lose
Dreams are a drug here, they get in your way
That's what you need to fight day by day

Oh Damn, the war is coming!
Oh Damn, you feel you want it!
Oh Damn, just bring it on today!

You can't live without the fire
It's the heat that makes you strong
'Cause you're born to live and fight it all the way
You can hide what lies inside you
It's the only thing you know
You're embracing that, never walk away
Don't walk away

[[You need not to fear us
unless you're a dark heart
a vile one, who preys on the innocent
I promise, you can't hide forever in the empty darkness
for we'll hunt you down
like the animals you are
and pull you in the very bowels of hell]]

Oh Damn, the war is coming!
Oh Damn, you feel you want it!
Oh Damn, just bring it on today!

You can't live without the fire
It's the heat that makes you strong
'Cause you're born to live and fight it all the way
You can hide what lies inside you
It's the only thing you know
You're embracing that, never walk away
Don't walk away

Don't walk away
Don't walk away
Don't walk away

http://www.youtube.com/watch?v=qBGLt_HcaUY


Reacties:


Aimeery
Aimeery zei op 7 maart 2013 - 18:07:
Wut wut wut wut wut wut?! ik had een reactie achter gelaten!!!!!!!! tsssk tssk tsssk *gooit laptop voor de 100ste keer uit het raam* maa... GEWELDIG! OMG GO ON MAN ik zit hier met zenuwen te wachten... en wedden dat jij kei hard zit te lachen dan?! je weet dat ik niet tegen cliffhangers kan!!!!! Go On! maar... ze gaan toch niet dood he?! DAT MAG NIET ANDERS KOM IK PERSONLIJK LANGS OM DE BOEL WEER OP ORDE TE ZETTEN! ja jaa jahaa! dat ga ik doen... (niet dus...) maar ga snel verder! (omg hyper! )


Azula
Azula zei op 5 maart 2013 - 16:23:
Ben benieuwd wat er nou gaat gebeuren!!