Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 21~ Fans are crazy!

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

5 maart 2013 - 21:42

799

3

245



21~ Fans are crazy!

Isabella en 1D worden aangevallen door fan's... WHATS HAPPEND?

Isabella
Ik kom even later bij van het lachen. Ik kijk op de klok en ik schrik als ik zie dat het al 2 uur is. ,,Jongens, het is al 2 uur, we hebben nog niet eens geluncht!`` roep ik en ik spring op. ,,Naar Nandos?`` vraag ik. Iedereen stemt in. We ruimen de boel weer een beetje op en trekken onze jassen aan. We gaan naar buiten en lopen op ons gemakkie naar Nandos. We lopen naar binnen en gaan lekker zitten. We krijgen bijna direct een menukaart en ongeveer een kwartier later kunne we eten bestellen. We eten en drinken op ons gemakkie en ongeveer een half uur later hebben we onze lunch op. Zayn steld voor om nog een lekker toetje te nemen, en iedereen behalve Liam stemt toe. ,,Liam, dat is toch fijn na al dat ongeluk?`` zeg ik en ik kijk hem op mijn liefst aan. ,,Oke dan...`` zegt liam grijnzend en geeft me een kusje. Dan roept Zayn de ober op en niet heel veel later zitten Zayn en Liam aan een chocolade sorbet, ik aan een punt taart met slagroom en Louis met een groot stuk brownie, en ook met slagroom. Als we alles op hebben, betalen we en gaan we naar buiten. We lopen een stukje, en plots horen we gegil. Ik draai me vlug om, en daar staan denk ik wel 30 gillende fans. ik slik even. ,,Eh...Jongens`` zeg ik en ik deins achteruit. De jonges kijken om, en op dat moment zet de horde zich in beweging. We slaken allemaal een gilletje en beginnen te rennen. Een meisje pakt me bij mijn shirt en sist ,,Jij verdient Liam niet`` en dan geeft ze me een klap in mijn gezicht. Ik wankel en ik val op de grond. De hele horde stampt me plat met hun naaldhakken en pumps. Er lijkt geen einde aan te komen, tot ze uiteindelijk allemaal weg zijn. Ik zucht diep. Alles doet pijn en het lijkt alsof er gaten overal in mijn lichaam zitten. Ik pak een fietsenrek vast en ik hijs mezelf omhoog. Ik blijf even hijgend staan en ik zie nog net hoe de horde fans een andere straat in rennen, gillend... Ik zucht diep, hoe houden ze dit toch vol?! Dan komen ze opeens uit een steegje. ,,Isabella!`` roep Liam en hij loop vlug naar me toe. ,,Platgestampt`` zeg ik simpel en ik vraag ,,Naar huis?``. Iedereen knikt en samen lopen we naar huis, en ik strompel haast. Maar als we de straat in lopen, staan de fans voor de deur en ze gillen alweer. Ze komen weer aanrennen en deze keer ren in de achtertuin in, zonder dat ze het merken. Ik ga vlug naar binnen en ik doe de achterdeur opslot. Ik val zuchtend neer op de bank. 1D heeft een zwaar bestaan... Dan komen de jongens hijgend binnen. Zayn heeft een gescheurd t-shirt en Louis heeft een paar krassen op zijn gezicht. Ik strompel naar de keuken en ik zet koffie en ik zet heet water op. ,,Gaan het allemaal?`` vraag ik, maar het is overduidelijk dat ze het moeilijk hebben met dit soort fans. We kijken elkaar een paar minuten zwijgend aan. Dan hoor ik de waterkoker en zwijgend loop ik naar de keuken. ,,Wie thee, wie koffie?`` vraag ik. ,,Thee!`` zeggen Zayn en Louis. ,,Koffie`` zegt Liam. Ik neem ook koffie, en ik loop met de warme mokken naar de kamer. Louis zzet de TV aan en samen drinken we en kijken we TV. ,,Isabella...`` begint Liam. ,,We kennen elkaar nu al een tijdje, en we hebben al een tijd verkering.`` zegt hij verlegen. ,,Zou je bij de jongens en mij willen intrekken?`` zegt hij dan. Ik kijk hem ongelovig aan. ,,Mag dat?!`` zeg ik en van binnen juch ik heel hard. ,,Ik ga meteen mijn moeder bellen`` zeg ik en ik ren naar de gang. Ik bel haar op... Hi mam! Liam heeft gevraagd of ik bij hem en de jongens wil intrekken! Leuk he! Maar mam... JEZUS! Ik mag toch ook dingen willen?! Ja FISH! Okeoke, ik weet het, anders krijg ik geen auto... Oke dan, doeg... Ik hang treurig op. Ik bedenk me wat en ik loop met een nep-smile de kamer binnen. ,,Mijn moeder moet nog even denken`` zeg ik en ik ga weer op de bank zitten. ,,Wie wil Just Dance doen?`` vraag ik, en na ongeveel 2 uur dansen, hebben we alle nummers gedaan. ,,Wat eten we?`` vraag ik dan. ,,Spagetti`` zegt Liam. ,,MMMM!`` zeg ik blij. Dan gaan we gezamenlijk komen, en ongeveer een half uur later zitten we aan een bord vol spagetti bolognaise. Dan gaat opeens de deurbel. Ik loop naar de deur en ik doe hem open. Ik verstijf als ik zie wie er voor de deur staat...


Reacties:


Ims
Ims zei op 6 maart 2013 - 20:08:
Harry!!!
please laat hem weer praten


fallinlove
fallinlove zei op 6 maart 2013 - 14:58:
WIE STAAT ER VOOR DE DEUR????
Laat me raden: HAZZA!!!


1Dlover
1Dlover zei op 6 maart 2013 - 8:21:
Ahhh wie staat er voor de deur?