Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 22~ Ruzie

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

6 maart 2013 - 21:54

613

2

227



22~ Ruzie

Wie staat er voor de deur? Waarom ruzie? READ IT, NOW!

Ik sta nog helemaal verstijfd naar de deur te staren. ,,Schat wat is er?`` hoor ik de bezorgde stem van Liam zeggen. Ik voel een hand op mijn schouder. ,,Wie is dit?`` vraagt Liam dan met opgetrokken wenkbrauw. ,,Ik ben Isabella's moeder!`` hoor ik een licht geirriteerde vrouwenstem zeggen. ,,Mam, waarom ben je hier?`` vraag ik. ,,Ik kom je halen, je mag niet bij je vriendje wonen!`` zegt ze dan, wat heel gemeen overkomt. ,,Mam, jij mag alles en ik mag niks, is dat nou eerlijk?`` zeg ik boos en ik kijk haar met een gemene blik aan. ,,Isabella Parker! Jij gaat nu met mij mee, anders mag je je vriendje nooit meer zien en krijg je geen auto!`` zegt ze kwaad. ,,Nee mam! Rot op! Twee lettergrepen: Rot-Op!`` schreeuw ik bijna en ik gooi de deur kwaad dicht. Ik kijk Liam aan. ,,Zeikwijf`` zeg ik zacht en ik ga de kamer weer in. ,,Was je niet een beetje hard voor je moeder?`` vraagt Liam voorzichtig. ,,Nee, ze is gewoon een zeikwijf!`` zeg ik nogsteeds boos. ,,Sorry hoor, maar ik vind dat je moeder het niet verdient, ze vind het gewoon eng`` zegt Liam en hij kijkt me aan. Deze keer smelt ik niet en ik zeg met een koude stem ,,Jij begrijpt het niet! Het is een zeikwijf en ze begrijpt niks, jij kent haar niet en je kan daarom verdomme niks ever haar weten!`` schreeuw ik bijna en ik ren naar de deur. Ik ren naar buiten naar het park. Ik voel druppels, en dan begint er regen met bakken uit de lucht te vallen. De hemel huilt mee, denk ik en ik laat me huilend in een nat grasveld in het park vallen. Ik lig languit onder een grote, dikke, knoestige boom en ik huil en huil maar. Ik ben ondertussen al klets en klets nat. Ik zie in de verte iemand aan komen rennen. Ik stel mijn ogen scherp en ik zie dat het Liam is, en hij komt steeds dichterbij. Dan is hij er en gaat hij naast me zitten. ,,Isabella? Gaat het wel?`` vraagt hij zacht en op een lieve toon. Ik knik van nee en ik huil zachtjes verder. ,,He schat...`` zegt Liam en hij drukt me tegen hem aan. Ik sla mijn armen om hem heen en ik huil verder op zijn schouder. ,,Het spijt me zo Liam`` zeg ik verdrietig in zijn oor. Liam klopt troostend op mijn rug. ,,Het geeft niet, het komt allemaal goed...`` zeg hij gerustsstellend. Ik snuif even en dan stoppen eindelijk de tranen. ,,Isabella, waarom loog je tegen me?`` vraagt Liam dan zachtjes. ,,Ik..Ik..Ik wou gewoon bij jou blijven, maar mijn moeder wilde het niet... Ik..Ik hou gewoon ziels veel van je!`` stamel ik zacht en ik kijk Liam met natte ogen aan. ,,Ik houd ook van jou, maar vertell dan gewoon de waarheid, want dan ben je nog leuker`` zegt hij dan en dan plant hij zijn lippen op de mijne. Ik zoen hem terug en zo zitten we een hele tijd in de regen. Dan stoppen de druppels en verschijnt er een licht zonnetje tussen het dikke grijze wolken langs. Ik maak me zachtjes los en ik glimlach kort. ,,Zullen we weer terug gaan?`` vraagt Liam en hij pakt mijn hand. ,,Ja`` zeg ik en ik sta ook op. Samen lopen we, hand in hand, terug naar het One Direction-huis... Van alleen One Direction, en niet ook mijn huis... Eenmaal binnen vraagt Liam ,,Zullen we gaan slapen?`` ik knik en ik loop naar boven met Liam. Ik doe mijn pyjama aan en ik kruip in bed. Liam komt erbij en ik val tegen Liam aan in slaap...


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 7 maart 2013 - 9:30:
AAAWWW That's so cute!!!
Ik wil die moeder slaan! Isabella mag echt niks van haar.


1Dlover
1Dlover zei op 6 maart 2013 - 21:52:
aaawwww ze moet bij hun blijven wonen!
hoe gaat het met harry?