Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Stand Alones » Niall Horan - As scared as the death

Stand Alones

7 maart 2013 - 20:08

571

3

242



Niall Horan - As scared as the death

Ze lag al in bed toen ik de kamer in kwam. Het dekbed bedekte alleen haar onderlichaam waardoor haar nachthempje licht haar lichaam omhulde.
Ik voel hoe mijn lichaam van binnen begint te gloeien.
Mijn wangen worden rood, mijn handen werden klam en mijn hartslag stijgt met de minuut.
Toen ik de deur achter mij sloot ging ze half rechtop zitten, steunend op haar ellebogen. Mijn hersenen beginnen als een gek te draaien, maakten overuren zodat ik normaal zou kunnen bewegen.
Langzaam bewoog ik naar voren, streelde haar enkel toen ik aan het voeteneind van het bed stond. Ze beet op haar lip en trok mij naar haar toe.
Ik lag boven op haar, ik voelde de warmte van haar lichaam. Even glimlachte ik plagerig naar haar voordat ik haar een kus gaf.
Het was eerst een kleine kus op de lippen, de hals en het kuiltje die verborgen zat tussen haar schouder en haar hals maar algauw werden het langere zoenen.
Haar lippen waren als fluweel, zo zacht. Ze rook naar rozen, lavendel en jasmijn. Net zoals een zwoele zomeravond. Zo zacht en mooi was ze.
Weer verplaatste ik mijn lippen van haar lippen naar haar nek. Ze kromde haar rug en greep met haar handen naar mijn haar. Toen ze zacht van genot aan mijn haren trok gromde ik.
Met een blik van passie, lust, een brandend verlangen en speelsheid keek ik haar aan. Ze glimlachte naar mij alsof ze antwoord op een vraag gaf.
Toen ik met mijn hand onder haar nachthempje ging stokte haar adem.
Ik kneep mijn ogen speels samen omdat ik dacht dat ze het fijn vond maar mijn ogen werden al snel weer groot toen ze zomaar vanuit het niets begon te schokken.
Haar hele lichaam trilde en schokte, het maakt mij bang.
In haar ogen zag ik dat het geen grap was. Ze leed een ondragelijke pijn die ik niet kon stoppen.
'Wat moet ik doen?'schoot er door mijn hoofd terwijl ik koortsachtig met mijn handen haar lichaam op verscheidene plaatsen aanraakten.
Vol angst druk ik haar tegen mij aan. Niet wetend wat ik zou moeten doen. Met mijn hand ga ik over haar wang en streelde ik haar haar. Van alles wat ik ook proberde hielp niks. Ik was ten einde raad.
De tranen kwamen op wellen in mijn ogen toen haar adem steeds onregelmatiger ging.
Langzaam rolden haar ogen in haar oogkassen weg terwijl ze haar laatste adem uitblies. En daar lag ze in mijn armen, roerloos.
Dood.
Er was niks dat ik voor haar had kunnen doen.


Mijn ogen sprongen open, mijn hartslag ging sneller dan normaal en mijn wangen waren nat van de tranen.
Toen ik opzij keek en haar nog ademend naast mij zag liggen begonnen de tranen rijkelijk over mijn wangen te stromen.
Ze leeft nog! Besef ik vol blijdschap.
Als ik over haar heen buig wordt ze wakker van mijn tranen die op haar wang vallen.
'Wat is er, Niall?'vraag ze met haar heldere sopraan stem.
Haar lieve, zachte stem laat mij nog harder huilen wat haar een aanleiding geeft om haar hand op mijn wang te leggen.
Ik druk mijn lippen op die van haar. Het is een zoen vol met nog onuitgesproken gevoelens die ik voor haar voelde.
Ze leefde nog en ik ben ziels gelukkig met haar.
Met die gedachte in mijn achterhoofd haal ik mijn lippen van de hare.
'Ik hou van je'mijn ogen twinkelen als ik het zeg.
'Ik hou ook van jou.'zegt ze voordat we onze liefde verzegelen met een kus van ware liefde.


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 10 jan 2014 - 22:18:
Wat een dood enge droom!
Dood eng, snap je hem?? Okee, ik ben melig, sowrry, hehe


Azula
Azula zei op 8 maart 2013 - 16:14:
Wauw wat mooi! En fijn dat je er een droom van hebt gemaakt. (:
Het is vanuit Niall geschreven toch? Want dan vind ik dat je dat heel
goed hebt gedaan, met hoe je het meisje vanuit zijn oogpunt beschrijft.
Ik durf te wedden dat hij dezelfde woorden zou hebben gebruikt.

Go on girl! You RAWK.<3


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 7 maart 2013 - 22:06:
Oh gossie!

Je liefde dood in je armen nemen, en dat terwijl je net zo'n leuke tijd samen hebt.

Gelukkig is ze niet dood (:

Mooi SA!