Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 23~ Voice!!!

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

7 maart 2013 - 22:41

668

4

218



23~ Voice!!!

pS: b9The Voice from...___(PS: dit is alweer het 1er laatste hoofdstuk van BAM X_X... Maar er komt een deel 2, dus blijf het verhaal volgen!)__

NEXT DAY! Isabella:
Ik open langzaam mijn ogen. Ik knipper evne en ik kijk opzij, waar Liam nog ligt te slapen. Ik kruip tegen hem aan en ik zucht. Ik begin figuurtjes op zijn rug te tekenen. Vierkantje, driehoekje, rondje, hartje, mijn naam, Liam's naam. Dan gaap ik en stap ik uit bed. Ik ga de badkamer binnen en ik doe de deur op slot. Ik kleed me uit en ik stap onder de douche. Ik fluit het wijsje van One Way or Another en ik was ondertussen mijn haren. Dan begin ik het lied van begin tot eind te zingen. Dan was ik mijn lichaam, en doe ik de kraan weer uit. Ik droog me af en ik doe mijn badjas aan. Ik doe de deur open en ik schrik als ik Zayn en Louis met open mond naar me zir staren. ,,Wat kan jij zingen zeg`` stamelt Zayn zachtjes. ,,Wat een stem`` zegt Louis, helemaal in een soort trans. Ik bloos licht. ,,Dankjulliewel`` zeg ik verlegen en ik zeg ze vlug gedag. Ik ga naar de slaapkamer en ik kleed me aan in een skinny, een leuk t-shirt met een kat met een zonnebril, een gekleurd vestje en sneakers. Ik ga naar beneden en ik maak ontbijt: pannekoeken! Even later komt Liam naar beneden met een enorme haast. Hij propt een paar pannekoeken met stroop in zijn mond en zegt met volle mond ,,Naar het ziekenhuis!`` Ik kijk hem verbaasd aan. Liam gebaart dat ik het later te horen krijg, en vlug begin ik ook te proppen met pannekoeken. Ik leg folie over de rest van de pannekoeken en ik leg er een briefje bij dat ik in het ziekenhus ben. Ik doe snel mijn jas aan, en ik schiet naar de auto van Liam, een rode porsche met schuifdak. Liam is net als Louis, ik heb mijn riem nog niet vast, of hij scheurt al weg naar de snelweg. Even ;ater bereiken we het ziekenhuis en rennen we naar binnen. Liam heeft me alles al uitgelegd...

Harry:
Ik word langzaam wakker. Ik open mijn mond en ik hoor mezelf heel zacht en dom zeggen ,,hoe laat is het? welke dag is het?``. Ik schrik van mezelf en ik mep meteen op de rode knop naast mijn bed. Er komt een dokter aanrennen. ,,Ik kan weer praten`` zeg ik zacht tegen de dokter, en de dokter kijkt me blin aan. ,,Het medicijn werkte! meteen naar Isabella en Liam bellen!`` zegt hij en hij snelt weer weg. Ik voel aan mijn keel, en hij is deze keer nog niet opgezwollen. Niet veel later verschijnen Isabella en Liam in de deuropening. ,,Isabella! Liam`` eg ik nu al wat harder en ik geef ze een dikke knuffel. ,,Alles komt goed Harry, en met Niall is al niks meer, hij gaat vandaag ook naar huis!`` zegt Liam blij en hij kan het niet laten Harry nog een keer stevig te knuffelen.

Niall:
Ik word goed uitgerust wakker. Ik kijk naar het raam in de kamer en ik zie de zon! Ik ben heel vrolijk, en ik bedenk me dat ik eigenlijk wel weer naar huis wil. Ik roep de zuster en ze gaat op mijn bed zitte n. ,,Hoi Myrtje`` zeg ik en ik geef haar een kusje. ,,Ik moet wat bekenne, en je iets vragen`` zeg ik. ,,Vertel!`` zegt ze lief. ,,Nou... ik ben eigenlijk allang beter... ik wilde gewoon bij jou blijven`zeg ik en ik kleur rood va schaamte. Myrha lacht. ,,Dat vind ik nou echt lief en orgineel, maar dam ga je nu perdirect naar huis!`` zegt ze en ze geeft me zogenaamd boos een tik op mijn vingers. ,,En nu je vraag`` zegt ze. ,,Nou Myrha, we kennen elkaar al even, en ik vind je heel lief... Wil je mijn vriendin zijn?`` vraag ik en ik bloos erg. ,,Tuurlijk mijn lieve bolliewollie nialltje`` zegt ze en ze omhelst me. Ik omhels haar terug en ik plant ene kus op haar voorhoofd. ,,Ik kom vaak langs`` fluister ik in haar oor.


Reacties:


Ims
Ims zei op 8 maart 2013 - 19:22:
yeeess harry kan weer praten!!!


fallinlove
fallinlove zei op 8 maart 2013 - 15:01:
YAY Harry kan weer praten!!!
AAWWWHHH Niall
Lieve bolliewollie nialltje?


1Dzayn
1Dzayn zei op 8 maart 2013 - 7:23:
Aaawhhh Niall is schattig zo


1Dlover
1Dlover zei op 8 maart 2013 - 6:06:
Jeeeee hij kan praten!
snel verdee