Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 24~ Happy Ending

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

8 maart 2013 - 22:41

183

2

202



24~ Happy Ending

The happy ending from BAM X_X

Weken later...
Isabella:

Ik zit in het huis van 1D. Niall is boven met Myrha, Zayn is uit met Perry, Louis is naar Manchaster naar Eleanor, Harry zit beneden met een bak zoete popcorn, en ik zit met Liam in de keuken met een groot glas cola. Ik neem een slokje en plots gaat de telefoon. Ik excuseer me even bij Liam en ik neem op. Hoi met Isabella Parker! Mam... Nee mam ik moet me excuses aanbieden... WAT?! AW MAM JE BENT GEWELDIG!!!! Thankx thankx thankx! Doei mam! tot snel! Ik hang stralend op en ik ren naar de keuken. Ik vlieg Liam om de hals en ik roep ,,IK MAG HIER KOMEN WONEN!`` Ik geef hem een enorme klapzoen en ik knuffel hem plat. Gelukkig haal ik thuis mijn spullen op, en ik vertrek met liam weer naar huis, naar the 1D house!

Alles is goed gekomen, Harry kan weer praten, de relaties zijn goed afgelopen, iedereen is herenigd, kortom: A Happy Ending From BAM X_X!

Er komt een vervolg: Lovesongs

Ik hoop dat jullie me willen blijven volgen, en alvast veel leespleier in deel 2!


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 11 maart 2013 - 19:28:
Ik ga snel deel 2 lezen


1Dlover
1Dlover zei op 9 maart 2013 - 15:27:
ik ga het zekerteweten volgen!!!!!!