Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » destiny » ~12

destiny

19 aug 2013 - 21:12

1318

4

392



~12

SORRY... SORRY dat ik jullie zolang heb laten wachten, maar hier is ie dan.. een nieuw hoofdstuk, deze is nog zeer onschuldig maar de volgende...... :) let me know what you think of it.. kusje!

‘’Wauw, Mackenzie je ziet er geweldig uit!’’ zei Eleanor.
De jongens waren samen op pad gegaan om kleding voor vanavond uit te zoeken en wij waren ook samen weggegaan.
Ik wreef over een zacht rozig jurkje, ik keek in de spiegel en stond naast Perrie.
‘’Perrie, die staat je echt super, die moet je echt nemen!’’ zei ik tegen haar.
‘’Goed, we hebben dus 2 van de 5 jurkjes, ik zeg, op naar de overige 3!’’ zei Perrie.
Snel kleedde Perrie en ik ons om.
‘’Soph! Kijk eens’’ hoorde ik opeens.
Danielle hield een blauwe jurk in haar handen ‘’ Deze moet je echt eens passen!’’
Sophia liep naar Danielle toe en keek naar de jurk.’’ Wil jij hem niet?’’ zei ze vol ongeloof.
‘’Ik vind hem meer bij jou passen!’’ was haar antwoord.
Ondertussen kwam Eleanor er aan lopen met een half lang grijs exemplaar.
‘’girls?’’ vroeg ze.
‘’zeker weten!’’ lachtte ik.
Al snel vonden we ook een jurk voor Danielle en ze gingen de jurken passen.
‘’ik ben er zo weer’’ zei Perrie terwijl ze haar telefoon omhoog hield.
Ik zat alleen op de stoel, en hoorde mijn telefoon overgaan.
Ik keek naar het scherm en zag Harry’s naam verschijnen, ik moest gelijk glimlachen.
‘’hey beautiful!’’
‘’Hi Hazz!’’ zei ik vrolijk.
‘’Zayn belt nu net met Perrie, en we hebben geregeld dat jullie straks door kunnen naar een kapster en visagiste!’’
‘’Harry! Wat leuk! Alleen voor vanavond?’’ vroeg ik hem.
‘’Jep…’’ was zijn antwoord.
Perrie kwam er weer aanlopen.
‘’Harry?’’ vroeg ze.
Ik knikte.
‘’Jullie worden over een kwartier opgehaald en worden dan direct weggebracht!’’ zei Harry vrolijk.
‘’oke!’’ ik drukte een kus door de telefoon en we hingen op.
Eleanor, Sophia en Danielle kwamen de kleedhokjes uit en zagen er uit als prinsessen die waren weggelopen uit een sprookje.
‘’Wauw’’ zeiden Perrie en ik tegelijk.
Ze zagen er echt geweldig uit.
‘’Dat is dus besloten’’ zei Sophia.
We keken elkaar aan en knikte allemaal.
Ik keek naar mijn telefoon ‘’ we hebben nog zo’n 10 minuten dan worden we opgehaald!’’
Sophia keek vragend rond. ‘’Kapster en visagiste? ‘’ zei Eleanor.
‘’klopt!, we worden opgehaald’’ zei Perrie.
Sophia keek me vragend aan en ik haalde mijn schouders op.
We liepen richting de bali om te betalen, ik pakte mijn portemonnee.
‘’Wat doe je?, ik heb een creditcard van het management!’’ lachte Danielle.
‘’serieus?’’ ik en Sophia keken elkaar alweer verbaasd aan.
Na 5 minuten stonden we buiten en kwam er al een mega hummer aanrijden die recht voor onze neus stopte.
Toen we in de auto zaten keken we allemaal naar buiten ‘’ Nooit geweten dat Frankrijk zo mooi was.’’ Zuchtte ik.
‘’Mee eens!’’ zei Danielle.
Ik pakte mijn IPhone en keek op twitter.
‘’Hoe weten ze toch zo snel dat we in Frankrijk zitten, zijn ze allemaal lid van de FBI?’’ vroeg ik.
Iedereen lachte.
‘’Ze weten echt gewoon altijd waar we zitten hoor!’’ lachte Eleanor.
Ik plaatste een tweet: I’m feeling like a princess!
‘’wen er maar vast aan!’’ lachte Perrie.
Na 15 minuten rijden kwamen we uit bij een salon die er uit zag alsof de koning langs kwam.
We werden daar echt onthaald als sterren.
Ik keek mijn ogen echt uit daar, dit was echt geweldig.
Onze haren werden gedaan, onze make-up werd ons helemaal perfect opgebracht en onze nagels werden ook nog eens gelakt.
2 uur later stonden we elkaar te bewonderen.
Er kwamen 2 vrouwen naar ons toe.
‘’Jullie zien er prachtig uit!’’ zei de ene vrouw.
‘’we komen straks naar jullie toe om jullie make- up en haren bij te werken!’’ zei de andere.
‘’om half 6 zijn we bij jullie!’’ zei de eerste vrouw helemaal blij!.
We namen afscheid en liepen weer naar die gigantische hummer.
‘’Dit is toch niet normaal!’’ zei Sophia.
‘’Ik heb eigenlijk wel een beetje honger!’’ zei Eleanor.
‘’Ja ik ook!’’ zei Perrie!
‘’Macje?’’ stelde Danielle voor.
Perrie’s ogen begonnen te glinsteren!
‘’Perrie hou je in!’’ ze Eleanor.
‘’Ze heeft een voorliefde voor de Mc Donalds..’’ legde Danielle uit aan ons.
Eleanor tikte de chauffeur aan en zei tegen hem dat hij moest doorrijden naar de McDonalds.
Opeens hoorde we een telefoon afgaan.
‘’Sorry dat is mijne!’’ zei Sophia.
‘’Niall!’’ zei ze toen ze opnam.’’
‘’zet ons anders even op de speaker! Riep Zayn.’’
Sophia zette haar telefoon op de speaker.
‘’Hey guys!’’ riepen we in koor.
‘’Hoe laat zijn jullie ongeveer bij het hotel?’’ vroeg Louis.
Danielle keek op haar telefoon het was nu half 4.
‘’om half 6 zijn de visagistes en kapsters er, dus dan zijn we er sowieso weer!’’ zei Perrie.
‘’oke, wij gaan nu op zoek naar schoenen, wij hebben alle kleren.’’ Zei Niall.
‘’wij gaan nu eerst wat eten!’’ lachte ik!
‘’even een herinnering, wij moeten ook nog schoenen halen…’’ zei Danielle.
‘’vreetzakkies en ga dat dan maar even doen!
‘’zien we jullie dan om half 6 bij het hotel?’’ vroeg Liam.
‘’Is goed, zien we jullie daar!’’ riep Perrie.
Sophia drukte op beëindigen en borg haar telefoon op.
‘’Wat gaan we nu als eerst doen dan?’’ vroeg Eleanor.
Danielle tikte de chauffeur aan ‘’Wat is het het verst weg? De MacDonalds of een goede schoenwinkel?’’
‘’We zijn bijna bij de Macdonalds, dus die is het dichtstbij’’ antwoorde hij.
En zo reden we naar de Macdonalds om wat te eten.
Na 3 kwartier, veel eten en nog wat foto’s en handtekeningen verder konden we naar een schoenenwinkel gaan.
Daar aangekomen liepen we bewonderend door de winkel heen, gelukkig hadden we allemaal een voorstelling van wat voor soort schoenen we wouden, dus konden we ze makkelijker vinden.
Al snel hadden we allemaal passende schoenen.
We besloten maar gewoon naar hotel te gaan zodat we allemaal al konden douchen en die dingen.
Dus zo kwamen we aan bij het hotel, stapten snel uit en liepen naar binnen waar we allemaal camera’s zagen.
Perrie draaide zich om want zij liep voorop.
We knikten naar elkaar, als teken dat we dit aankonden, en we stopten om op de foto te gaan en ons te laten interviewen.
Toen de laatste mensen een half uurtje later ook weg gingen besloten we naar onze kamers te gaan om te gaan douchen.
Luidkeels zingend stond ik onder de douche tot dat ik ineens een stem hoorde:
‘’Mackenzie? Ben je daar? Ik ben er weer!’’.
‘’Harry! Ik ben in de badkamer, ik sta onder de douche!’’ riep ik terug.
Ik draaide de douche dicht en vouwde een handdoek om ‘’ jij kunt’’ zei ik tegen harry.
Hij drukte een kusje op mijn voorhoofd en liep naar de badkamer toe.
Ik keek naar mijn mobiel kwart over 5 gaf hij aan.
Oke, snel omkleden, dan naar Danielle’s kamer.
Dat hadden we afgesproken dat wij meiden naar Danielle en Liam’s kamer zouden gaan en de jongens in onze kamer.
Gauw what’s appte ik Danielle: zijn jullie al klaar?
Direct kreeg ik antwoord: ja! Perrie en Sophia zijn hier al! Tot zo x
‘’Harry, ik ga naar Danielle toe!’’ zei ik tegen hem.
Harry stak zijn hoofd uit de deur ‘’ is goed, kusje?’’ keek hij vragend.
Lachend liep ik naar hem toe en gaf hem een klein kusje.
In trainingsbroek en een hoodie van Harry ging ik de deur uit.
Plotseling stond Liam voor mijn neus.
‘’ik ben er deels uitgeschopt door Sophia en Dani’’ zei hij lachend.
‘’Harry is volgends mij wel klaar, ga maar vast naar binnen!’’ en ik hield de deur voor hem open.
Ik klopte op de kamerdeur en die vloog meteen open.
‘’Kom binnen!’’ zei Eleanor die er dus ook al bleek te zijn.
De 2 visagisten waren er ook al, en deden de make – up bij Perrie en Danielle.
Sophia’s haar werd ook al gedaan.
Iemand wat drinken? Vroeg Eleanor met de telefoon in haar hand.
We bestelden wat met de roomservice en 5 minuten later kwam het er al aan.
Danielle was al klaar dus ik kon gaan zitten aangezien er een 2e kapper was gearriveerd, die in de file had gestaan, en nu met Eleanor’s haar bezig was.
Anderhalf uur later waren we allemaal klaar en trokken we onze jurkjes aan.
Ineens hoorde we geklop op de deur.
Perrie liep er naar toe en opende hem.
Daar stonden de jongens, allemaal in pak, met ieders 1 roos in zijn handen.
We pakten onze clutches en liepen naar de jongens toe.
‘’Je ziet er prachtig uit’’ fluisterde Harry in mijn oor.
Ik glimlachte en fluisterde terug ‘’ jij ook!’’
‘’Klaar om te gaan?’’ zei Zayn.
Iedereen knikte dus liepen we naar een witter limousine die voor ons klaar stond.
Ik keek naar Sophia, dit is toch gewoon ongelooflijk, gebaarde ik.
‘’Op naar de Grammy’s’’ zei Liam.


Reacties:


IloveZayn
IloveZayn zei op 30 juni 2013 - 14:21:
Haha ja dat snapte ik ook niet, eerst werd hun haar en make-up gedaan en daarna gingen ze douchen :p

Maar wel super leuk geschreven hoor!


raniaxbamm
raniaxbamm zei op 14 maart 2013 - 18:35:
Huh warom werd hun haar dan in de eerste instanti gedaan als ze daarna toch gingen en douche en dan weer gedaan wierd maar goed superrrr leuk verhaal


fallinlove
fallinlove zei op 11 maart 2013 - 19:39:
WWAAAAHHHHH Leuk hoofdstuk!!!!! Snel verder


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 9 maart 2013 - 11:55:
Oke, even iets.
Hun haar en make-up werd gedaan. Toen gingen ze naar de mac, daarna naar het hotel. Dan gaan ze douchen en moet al het haar en make-up weer opnieuw gedaan worden.

Dat is best wel jammer.

Ik ben benieuwd naar het volgende stukje (: