Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm looking for myself, did you see him? » ~part 5~

I'm looking for myself, did you see him?

2 april 2009 - 11:54

663

2

261



~part 5~

en hier begint het pas leuk te worden.....

De volgende morgen ben ik al om 9 uur klaar met douchen en ontbijten. Ik neem een deel van de affices mee en ga naar buiten. Op allerlei openbare prik-en plakborden hang ik een affiche op. Ik ben net met de laatste bezig wanneer ik Melissa tegenkom. Melissa is mijn nieuwe buurmeisje, ze woont net 2 maanden naast ons. Ze heeft ook een broer, maar die heb ik nog nooit gezien. "Hey Tom!" Zegt ze vrolijk. Ja, ze heeft een oogje op me. "Hoi." "Ik heb je gezien op tv en weetje, mijn broer heet Bill, maar hij lijkt helemaal niet op jou!" Ik lach even. "Heb je misschien zin om even langs te komen?" "Euh, ja, is oke." Ik stop mijn rolletje plakband in mijn broekzak en loop samen met Melissa mee naar haar thuis. We gaan naar haar kamer en praten wat gezellig tot ineens Melissa's moeder roept. "Melissa! Hier komen!" "Euh, ik ben zo terug." Ze loopt haar kamer uit en ik blijf alleen achter. Als ze na 10 minuten nog steeds niet terug is wil ik gaan kijken waar ze blijft maar eens op de gang wordt mijn aandacht getrokken door een deur die op een kier staat, waarschijnlijk die van Bill's kamer. Ik doe de deur wat verder open en kijk binnen. De kamer is donker dus ga ik op zoek naar de lichtschakelaar. Als ik die gevonden heb druk ik erop, maar er gebeurd niets. Ik doe nog enkele pogingen, maar het licht blijft uit. "Het werkt niet." hoor ik achter me zeggen en met een ruk draai ik me om. Er staat een jongen, een beetje groter dan mij, halflang zwart haar, zwarte make-up en een wenkbrauwpiercing. "Wat werkt er niet?" "Het licht, de lamp is stuk maar mijn pa wil hem niet vervangen." "Ahzo." "Ben jij niet onze buurjongen?" "Jep, ik ben Tom." "Ik ben Bill, maar gaan we nu nog naar binnen of blijven we hier op de gang staan?" "Euh, maar naar binnen zeker?" Hij knikt, ik draai me om en ga zijn kamer binnen. Hij doet een klein rood lampje aan en en ik kan zien dat zijn muren zwart geverft zijn. Zijn kamer is donker en er staan enkel een bed, en kast en een bureau, iets waar je echt depri van wordt. En zeker als je je bedenkt dat melissa een eigen Tv en laptop in haar kamer heeft staan. "Hoe komt het dat je kamer zo leeg is?" "Mijn ouders," zucht hij terwijl we op zijn bed gaan zitten. "Ik denk dat ik niet zo gewenst was, of dat ze mijn stijl maar niets vinden. In ieder geval, ze hebben Melissa veel liever dan mij." Ik knik zachtjes, geen idee waarom. "Leuke piercing heb je." "Dank je, jij ook trouwens." "Ik heb er ook een in mijn tong." zegt hij en hij steekt zijn tong uit. "Cool." zeg ik lachend. Hij laat zich neervallen en ik ga naast hem liggen. "Is jou plafond ook zo interessant?" vraagt hij na een tijdje. "Jep, inderdaad." zucht ik en zo blijven we nog een tijdje liggen tot Melissa da kamer binnenstormd. "Ah hier zit je, ik was je al kwijt! Kom mee jo voor die freak je helemaal in zijn macht heeft!" Ik kijk naast me naar Bill zijn reactie maar hij rolt enkel met zijn ogen. Ik zucht en volg Melissa weer naar haar kamer. "Heb je iets tegen je broer ofzo?" "Nee, hij is gewoon raar. Hij heeft geen vrienden en zegt zelden iets." Raar, vond ik toch niet. "Hoe oud is je broer?" "15" "Even oud als ik!" "Jep, maar kunnen we nu zwijgen over die freak en over iets anders praten?" "Euh, nee, ik moet door. Zie je later wel!" Ik loop haar kamer uit en ga weer naar huis. Ik kijk op mijn kamer ennog even of ik al een bericht heb, maar niks. Ik sluit dus maar af en ga nog wat op mijn playstation spelen.

[reacties?]


Reacties:


MariTom
MariTom zei op 15 mei 2009 - 20:36:
Whaha
Ik vond die zin dus ook heel melig!

Echt, dit verhaal is gaill<33


xNadezhda zei op 2 april 2009 - 13:01:
Hihi, geniaal

"Is jou plafond ook zo interessant?" vraagt hij na een tijdje.
Inderdaad Bill, plafonds zijn interessant

Weiter?