Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » het verhaal van de zusjes Lieke,Loes,Laura » Tweeling zus van Loes

het verhaal van de zusjes Lieke,Loes,Laura

9 maart 2013 - 19:55

575

2

353



Tweeling zus van Loes

Loes haar tweeling zus is Laura die gaat naar een concert van one direction

One direction heeft nog steeds contact met de familie van Loes. Loes heeft ook nog een zus genaamd Laura. Laura gaat naar een concert van one direction. Ze heeft er heel veel zin in om daar naar toe te gaan. Laura en Loes lijken ook heel erg op elkaar, want ze zijn namelijk een tweeling. Bij dat concert staat Laura helemaal voor aan. Als ze one direction een hand geeft dan kijkt one direction haar zo aan of ze willen zegen ben jij niet Loes dus dat zegen ze ook. Laura zegt nee joh ik ben de tweeling zus van Loes. Dan vraagt one direction of Laura zin heeft om mee back stage te gaan. Uiteraard zegt ze ja want dat vind ze natuurlijk leuk maar ze moest ook nog even wat vragen aan ze. Als ze eenmaal achter zijn vraagt ze aan hun of ze volgende week vrij zijn. One Direction zegt dat ze dan wel vrij zijn maar ze willen wel weten waarom en dat vragen ze dan ook. Dan zegt Laura dat het dan een jaar geleden is dat haar tweeling zus Loes is overleden. En dat willen ze dan graag herdenken met One Direction erbij vertelt Laura. De jongens van one direction keken elkaar even aan en zijden toen meteen ja. Maar ze vroegen nog wel aan Laura waar het was en hoe laat het was. Laura wist het niet zeker dus belde haar moeder om het te vragen en om het te zeggen dat ze het doen. Toen Laura klaar was met bellen zij ze dat het morgen bij hun thuis is en dat het s'ochtends begint. Na dat ze klaar waren met praten was de pauze van het concert afgelopen. Dus toen gingen ze veder. Even later werd Laura op her podium geroepen om te vertellen wat ze een jaar geleden heeft meegemaakt. Eerst vond ze het moeilijk om te vertellen maar One Direction hielp haar om het te vertellen. De volgende dag waren de jongens van One Direction bij Laura en Loes huis. Ze begonnen met een stilte moment en gingen toen eigenlijk soort van feest te vieren maar niet een feest met drank en al dat soort dingen. One Direction ging ook als beloofd een privé optreden geven en ook nog iets vertellen wat het was en is nog steeds een grote gebeurtenis voor One Direction. De volgende dag namen de jongens van One Direction nog even contact op met Laura en de ouders van Laura en Loes. De familie is heel blij met hun steun en hulp. Dan zegen de jongens van One Direction aan de telefoon dat ze volgend jaar weer terug komen om te herdenken en weer wat te zeggen eigenlijk wat ze dit jaar ook hebben gedaan. Dan zeggen ze ook dat ze volgend jaar weer een concert daar in de buurt geven en het lijkt hun leuk als Laura dan ook weer komt. De ouders van Laura hebben namelijk gezegd tegen One Direction dat Laura volgen jaar 18 jaar word en dat het dan leuk zou zijn als cadeau dat ze dan een concert kaartje krijgt van One Direction met een kaart erbij. Dus een dag later is een brief voor Laura. Laura leest hem en is zo blij dat ze meteen gaat bellen naar hun ging ze bedanken voor het lieve cadeau en had nu al zin had in volgend jaar. Nou ze kon niet wachten tot volgend jaar. Word vervolgt.


Reacties:


iamwhoiam
iamwhoiam zei op 9 feb 2014 - 17:41:
leuk verhaal.


1Dlover
1Dlover zei op 11 maart 2013 - 17:51:
leuk!