Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I came for a dream but just not that 1..... » Love you guys x

I came for a dream but just not that 1.....

11 maart 2013 - 16:49

240

4

173



Love you guys x

Lola zit nu all een paar dagen in het revalidatie centrum.

Ik zit hier nu all een paar dagen de dagen zijn best rustig.Ik begin mijn dag met een frisse douche,daarna ontbijt dat is meestal een eitje en thee, als er iemand jarig is pannenkoeken.Na het ontbijt beginnen de oefeningen,ik moet dan steeds een stukje meer proberen te lopen dat gaat stapje voor stapje,natuurlijk helpt iemand mij in mij geval is het Amy,ze is super aardig.Er zitten hier 15 mensen best druk ik heb all 2 vrienden,Karin en Koen."Hihi",ik moet altijd een beetje blozen als ik aan hem denk "NEE NEE".Ik vind hem niet leuk ik heb Harry en ben super gelukkig met hem,hij komt elke dag langs dan zingen we samen,of vertel ik hoe het tot nu toe gaat en hoe ver ik al ben met de oefeningen.Maar de duetten blijven het leukst gister zongen we samen Kiss You. Eleanor komt soms nu iets onregelmatiger want Louis is een betje ziek hij krijgt steeds meer last van zijn benen.De andere jongens(Niall,Liam,Zayn) komen soms met Harry mee,mijn moeder heeft het nogal druk met werken.Ik ben heel blij dat iedereen mij zo goed steunt,maar dat neemt natuurlijk de pijn niet weg die ik voel vanwege de dansschool.Het begint nu wel een beetje tot me door te dringen dat ik misschien nooit meer zou kunnen dansen,dus de slimme Lola heeft bedacht om aan andere hobby's te denken die ik kan maar ja veel heb ik niet.Tijdens de oefeningen zal ik eens gaan brainstormen.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 11 maart 2013 - 19:26:
Leuk! Snel verder


raniaxbamm
raniaxbamm zei op 11 maart 2013 - 17:10:
Dankje skatjuh ik zal het gaan doen thx voor je tips xx


1Dlover
1Dlover zei op 11 maart 2013 - 17:09:
super leuk,
snel verder!
ze moet weer kunnen dansen(:!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 11 maart 2013 - 17:08:
Pottenbakken (:

Na een komma komt altijd een spatie. En dat maakt het ook wat duidelijker. En je moet even kijken op welke plekken je zin stopt. Om het zeker te weten, lees je het stuk hardop voor en bij de plekken waar je adem moet halrn (je weet wanneer dat moment is) zet je een punt of komma.

Goodluck girl