Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Chatten met zayn?! » 1. Is het de echte of toch een fan?!

Chatten met zayn?!

11 maart 2013 - 22:31

174

4

248



1. Is het de echte of toch een fan?!

"School, school, school. Nou huiswerk kan wel worden uitgesteld ff msn'ne" "waar staat lianne nou weer ik wil ff zeggen dat haar pumps leuk zijn" hey li leuke pumps man HOOOOOOTTTTTT!!!!! Moet gaan doei me moeder komt naar boven om me te controleren of ik echt huiswerk aan het maken ben. Dus nieeeet. Doei x. Mama: " liefje wil je iets te drinken voor bij je huiswerk? " " nee man thanx ga nou maar weer weg je stoord me ik was net wiskunde aan het doen!" " oké oké doeg roep maar als je iets nodig hebt" " jaja doei doei " stom wiskunde ik begrijp er geen bal van. Tja dan maar msn hè. Wie staat er nou in de vriendendienst van lianne? ZAYN MALIK WTFFFFFFFFFFF OMG OMG klik nou op vriendenverzoek sturen!!!!! Aaaaaaah gelukt nu maar afwachten. Na 2 uur saai huiswerk doen klinkt er een bliepje die Herken ik uit duizenden het is msn. Iemand stuurt: hey what are You doing? Ik denk wie is dat? OMG het zayn. Hey are You THE real zayn malik?


Reacties:


jessiejessie
jessiejessie zei op 17 maart 2013 - 18:42:
cool ik lees snel verder


1Dlover
1Dlover zei op 12 maart 2013 - 21:20:
ooomgggg
coooll
snel verder!
melding?


NiallLover
NiallLover zei op 11 maart 2013 - 22:45:
Haii
De zelfde tips als Malikjuh en misschien volgende keer ook iets langer
maar echt heel leuk ? Schrijf snel verder !
Xxx


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 11 maart 2013 - 22:40:
Hm, cool!

Een paar tipjes:
1. Schrijf volledige zinnen en gebruik geen sms-taal:
"School, school, school. Nou huiswerk kan wel worden uitgesteld, even msn'en" zuch ik en ik pak mijn mobiel.

2. Maak de teks bij een sms-/chat-/msnbericht een, bijvoorbeeld, rood kleurtje. Dan kan je onderscheiden wat bericht is en wat uitroepen en acties zijn.

Ik wil je hiermee helpen en niet afkraken, want het is een veel te leuke verhaallijn! Enne, miss de volgende keer ietsje langer?

Verder: TOPPIE MEID! Snel weer verder!