Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You only live once [non-related tc] » Hoofdstuk 7

You only live once [non-related tc]

12 maart 2013 - 20:16

788

1

197



Hoofdstuk 7

Toen ik en Tom eindelijk rechtstonden besloten we een filmpje te kijken. Tom koos de film, ookal dacht ik dat hij een actiefilm zou opzetten, zette hij een romantische film op. 'Serieus Tom, jij lijkt echt geen jonge die romantische films bekijkt.' 'Van tijd tot tijd kan dit geen kwaad hé' knipoogde Tom. Wat was dat mijn buik kriebelde. Zoals een vlindertje die rondfladderde... Okee bill haal dit uit je hoofd ! 'Je vind het toch niet erg dat ik die film opzet ?' Vroeg Tom me. 'Oh nee hoor is leuke film.' Antwoorde ik verward. Tom plaatste zich neer naast me en lij zijn arm over de bank. De film was nog maar half bezig toen ik al meerdere keren emotioneel werd. Tom keek regelmatig naar mij maar mijn blik waas gevestigd op de romantische kus in de film. 'Bill, ben je echt homo?' Vroeg Tom uit het niets. 'Mm? Nee, ik ben bi.' Met mijn blik nog steeds gevestigd op de tv drong de vraag niet echt door . 'Oke.' Volgde er. Toen de kusscene eindelijk voorbij was richtte ik mijn hoofd naar Tom en vroeg: 'jij bent hetero hé of niet soms ?' Ik had mijn gedachten niet echt bij het gesprek dus ik besefte totaal biet wat ik allemaal zei. 'Nee.' Zei Tom kort maar bondig. 'Mmm homo dan ?' 'Nee.' ' wat kortaf zeg, nou dan ben je ook bi .' ' inderdaad en sorry.' Antwoorde Tom beschaamd. 'Aan wat was je aan het denken misschien.?' Vroeg ik halfgeïntereseerd. 'Oh niets hoor.' Zei Tom en wierp me een glimlach toe. Net toen mijn hoofd weer helemaal gefixeerd was op de film voelde ik Toms arm naar beneden glijden. Tot op mijn schouders daar bleef zijn arm rusten. Mijn gedachten sloegen op hol. Wat nu ? Waarom deed hij dat ? Wat moet ik nu doen ? Opeens zonder er bij na te denken schoof ik dichter bij Tom. Zo bleven we tot op het einde van de film zitten. Toen de film gedaan was sprong Tom recht. ' wel, leuke film . Wil je nog één kijken?' Vroeg Tom met rode wangen. 'Oh ja wil ik wel maar toch weer geen romantische film hé, ik wil niet weer Wenen.' Zei ik lachend. Terwijl Tom door de films zat te scharrelen ging ik wat snacks halen en drinken. Net toen ik het drinken op de tafel had geplaatst, schoot Tom recht en begon hard te lachen. 'Ik heb een leuke film maar je gaat misschien Wenen van de schrik.' Bulderde Tom uit. Hij toonde mij de cover van de dvd en ik kroop al ineen. "The devil inside." 'Ohnee Tom ! Zou je dat wel doen? Ik heb super snel bang ! ' zei ik angstig. Tom lachte duivelachtig en stak de dvd in. Hij zette hem naast mij en deed meteen zijn arm om me heen. ' als je bang bent mag je je altijd verstoppen in mijn armen.' Zei Tom droog. Ik keek ongelovig naar Tom, en spring recht. Ik zocht mijn deken en mijn kussentje. Tom giechelde en zei:' man je bent schattig.' ' ben ik niet!' Zei ik kinderachtig. Ik kroop weer in de zetel en Tom legde zijn arm weer om me heen. De titel sprong op het scherm en ik kroop dichter bij Tom. Bijna elke 2 seconden verschoot ik soms wat harder dan anders. Tom pauzeerde de film en zei:' ik ga even naar de wc.' Voor hij hem rechtzette keek hij me aan en vroeg of ik niet te bang ben. Ik zei meteen dat ik niet bang ben maar dat hij hem moest haasten. Zoals belooft kwam Tom niet veel later terug. Ploffend kwam hij de zetel in en pakte mij in zijn armen : 'niet bang zijn hé Billy.' Ik keek hem raar aan en antwoorde niet. Hij hervatte de film en keek meer naar mij dan naar de film. De film was gedaan en Tom had me verteld dat hij moest vertrekken. Ergens vond ik het wel super erg dat hij wegging. Tom pakte zijn spullen bijeen en wachtte op mij :'laat je me buiten?' 'Oh ja hoor sorry.' Ik deed de deur open Tom stapte naar buiten en draaide zich om. 'Ik vond het super gezellig bill , moeten we nog is doen.' Zei hij blozend. 'Ja inderdaad.' Zei ik verlegen. Hij draaide zich om maar besloot nog is naar bill te draaien. Tom leek zenuwachtig. Opeens kwam Tom dichter bij en nog dichter tot plots ik zijn warme lippen op de mijne voelde. De vlinders in mijn buik waren wild aan het rondfladderen terwijl het rood op mijn gezicht te voorschijn kwam. De kus was kort maar het was geweldig! Tom draaide zich om en stapte meteen weg. Verstomd stond ik aan mijn deur met open mond Tom na te kijken.


Reacties:


agent327
agent327 zei op 15 maart 2013 - 17:03:
aaw lief
alleen georg zijn naar is niet met een e aan het eind
even dat je het weet
alsjeblieft ga snel verder, het is een mooi verhaal