Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Chatten met zayn?! » Ontmoeting?!

Chatten met zayn?!

12 maart 2013 - 22:12

327

4

205



Ontmoeting?!

Ze hebben heel lang doorgepraat. En ze hebben veel dingen hetzelfde. Ilse bleef tot 1 uur in de nacht door chattenmet zayn.

Ilse: heey zayn it was Fun yesterday. How do You now my best friend lianne?( heey zayn het was leuk gisteren. Hoe ken je mijn beste vriendin lianne?) zayn: yeah it was Fun. Are You not tired? And i am lianne's nephew. I said to her that she can't tell it becouse the are gonna stalk here voor my email You know. I was thinking we will get together to get to know each other? ( yeah het was leuk. Ben je niet moe? Ik ben lianne's neef. Ik heb tegen haar gezegd dat ze het niet mocht zeggen tegen vrienden want anders gaan ze haar de hele tijd vragen om mijn emailadres en dat wil ik haar niet aandoen. Ik zat te denken zullen we een keer afspreken om elkaar beter te leren kennen?) Ilse: yes sure. But are You in Holland now? Are You not in England? And where are You then? ( ja is goed. Maar ben je dan in Nederland? Ik dacht dat je in Engeland bent?)


zayn: i gave à house in Holland it is in Leerdam. Where do You live?( ik GEB een huis in Nederland. Het is in Leerdam. Waar woon jij?) Ilse: me to that is funny. I never See You in Leerdam.( ik ook dat is grappig. Maar in zie je nooit in Leerdam.) where do You want to meet af you're house? Is that oké?( waar zullen we afspreken? Bij jou thuis is dat goed? Zayn: yes. The street is pr. Ierlandstraat. Is 14 march oké? 14:00.( ja de straat is pr.ierlandstraat. Is 14 maart oké? Om 14:00 uur.
WOOOOOOW DE ZAYN MALIK WIL MET MIJ AFSPREKEN!!!! Hoe lucky ben ik nu wel niet. Als ik de straat maar vind. En opdoe dag ben ik jarig!!!! Zal hij me wat geven? Denk het niet hij weet wel dat ik dan jarig ben. Ik zie wel. Wat moet ik dan aantrekken?! Niet te meisjesachtig naar ok niet te slonzig.


Reacties:


jessiejessie
jessiejessie zei op 17 maart 2013 - 18:44:
gaaf


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 13 maart 2013 - 20:20:
Leeuukkk! He is my nephew!!! YEAH! ehm... Verder? MELDING TROUWENS!


1Dlover
1Dlover zei op 13 maart 2013 - 5:25:
Leuk snel verder!


Niallerlover
Niallerlover zei op 12 maart 2013 - 22:21:
Heb je een tip of iets anders tell meeeeeeeeeeeeee
Xxxx