Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Tick Tock || Game » Do you remember?

Tick Tock || Game

14 maart 2013 - 21:07

317

8

437



Do you remember?

Of "about" ^^

"Deze wereld... herinner je je dan helemaal niets meer? Het heet Nys, lief kind. Nys was... waar moet ik beginnen? Nys was prachtig. Overal waren er groene bossen en zilveren in de Midden-landen. Daar ben je opgegroeid, lieverd. Tussen de bessenstruiken en de appelbomen, met vogels boven je hoofd en het gras tussen je tenen. Herinner je het weer? Nee?
Herinner je je dan misschien het Noorden nog? Daar heb je talloze verhalen over gehoord, dat weet ik zeker. Ik heb ze je zelf verteld.
De eindeloze ijsvlaken met donkere wouden, met een enkele stad, perfect in het midden gebouwd. Esroth. Hier heersten de Koude Magiër, weet je nog? Koning Barth. Er waren mensen die zeiden dat hij uit ijs was gehouwen, dat hij van binnen net zo koud was als zijn land. Dat was altijd je lievelingsverhaal, dan zei je dat je naar Esroth toe wilde, dat je een Koude Magiër wilde worden. Herinner je je dat nog?" De jonge vrouw die op het voeteneinde van je bed zit kijkt hoopvol, legt een hand op je been en wrijft erover met haar duim.
"Nee." Je stem is net zo koud als het ijs waarover ze vertelt.
"Het Zuiden dan?" Ze smeekt bijna, "De Warme Magiër, Koning Irq, in een land van vuur. Met vulkanen en draken en een zon die altijd schijnt en-."
"Draken bestaan niet."
"Hier niet, nee. Maar daar, lieverd, daar was alles mogelijk! Daar liepen de meest vreemde wezens rond! Draken en vogels zo groot als draken en uilen die konden praten en-"
"Dat verzin je." Waarom liegt ze tegen je? Waarom kan ze je nu niet eens een keer gewoon de waarheid vertellen?
"Het is de waarheid," zegt ze alsof ze je gedachte kan lezen. "In het Oosten lagen enorme bergen met daartussendoor de Tranen van Assynn, en in het Westen lag de zee, even glinsterend en mooi als een edelsteen. Het bestaat allemaal. Je moet het je alleen herinneren."


Reacties:

1 2

Hiddles
Hiddles zei op 18 maart 2014 - 12:35:
Mweh, I did follow the games before my old accounts got hacked.
Can I still join? Because, I really love these games. *pruillip*
xoxo


Boogschutter
Boogschutter zei op 23 jan 2014 - 15:21:
ik hoop dat je verder gaat schrijven want dit bevald me
gr cintha
p.s ik kan alleen nl


xcarrotx
xcarrotx zei op 11 jan 2014 - 7:40:
Mag ik een karakter?? Waar moet ik me aanmelden?


realMe
realMe zei op 18 nov 2013 - 22:02:
Dit is echt leuk! Ga je nog verder?


Duchannes
Duchannes zei op 18 maart 2013 - 22:42:
Meeee wants to join! Whaaa! Can I still join? Please *beg beg beg* Pleeasssee! This sounds so awesome! <3