Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Within Temptation » The Unforgiving » Murder

The Unforgiving

14 maart 2013 - 21:16

799

2

341



Murder

[face=arial]Lyanne is gevangen door de Doomrapers, en staat op het punt levend begraven te worden. Sinéad ligt intussen onder vuur...[/face]

.
Hij deed het enoge logische wat hij kon doen: bukken. En net op tijd, want er knalden twee schoten. zo snel als hij kon begon hij te kruipen. Toen hij rennende voetstappen hoorde sprong hij toch weer overeind en begon hij te rennen. Met een omtrekkende beweging kwam hij uiteindelijk achter de torenhoge kerk uit. De voetstappen waren stilgevallen, en Sinéad was ervan overtuigd dat ze hem even kwijt waren. Snel spiekte hij om de hoek. Er stond een donkergrijze pick-up gevuld met wapens. Hij greep een riem met revolvers, een schouderband met kogels, en een jachtgeweer. Héél stil en voorzichtig sloop hij naar een tweede hoek. Gedempt geschreeuw maakte duidelijk dat ze er nog waren, dat Lyanne er nog was. Voorzichtig legde Sinéad aan. 'Knal!' De achterste van de Rapers viel languit op de grond, en voor de andere vier ook maar konden zien waar het schot vandaan was gekomen had Sinéad al een tweede Raper neergeschoten. Hij voelde een vreemde tinteling. Genoegdoening, misschien zelf wel... Plezier? Een schot van de derde Doomraper liet hem opschrikken, en hij had geluk: de kogel had gemist. Snel haalde hij de trekker voor een derde keer over. De kogel suisde vlak langs een Raper, tussen de haren van Lyanne door -die in de baan van de kogel was geduwd- en recht het hart in van een Doomraper die tot dat moment onzichtbaar was geweest voor Sinéad. Snel trok de laatste zich terug, twee revolvers in de hand nemend. Hij haalde even diep adem. Nog maar twee, en het opperhoofd. Kalm, je kunt het, voor Ly! Plots sprong de jongen weer achter de muur vandaan. De Doomrapers kwamen er ook net aan, die verwacht hadden dat hij gevlucht was. Snel richtte Sinéad de eerste revolver al, en knalde een Raper neer. De andere schoot hij ook neer met de tweede revolver die hij tevoorschijn had gehaald. 'Stop!' schreeuwde een zware, boze stem. Voor hem stond de baas van de bende, met Lyanne in zijn armen, en een mes op haar keel. Sinéad liet de revolvers zakken, en gooide ze uiteindelijk op de grond. De leider van het zootje ongeregeld grijnsde zijn slechte gebit bloot, en Sinéad huiverde. 'Je gaat eraan!' siste hij ondanks dat. De man voor hem lachte. 'Werkelijk? Zij eerst, dat weet je! Ik ken je vuile spelletjes jongen!' Nu grijnsde Sinéad. 'Oh ja? Je zult sterven. Nu.' De man grijnsde verrast. 'Hoe? Wil je haar ineens zo graag kwijt?' Sinéad schudde zijn hoofd, en keek naar het slappe lichaam van Lyanne, dat in de armen van de hoofd-Doomraper bungelde. Eerlijk gezegd had hij geen idee wat hij nu moest doen. Met dit gesprek probeerde hij tijd te winnen. Er speelde nu een gemene lach om het groezelige gezicht met vouwen en bulten. Langzaam begon die grijns over te gaan in gelach. Ijskoud gelach dat nog dieper in Sinéads hart sneed dan de angst. Het gelach werd steeds harder, en eindigde toen plotseling met een schot. De Raper zakte op de grond, over Lyannes lichaam. 'Don't move' hoorde Sinéad, en het geluid van een wapen dat werd geladen, vanuit de diepe schaduwen achter het kerkhof...

I've been around these vicious lies too
Too long to be neglecting the truth
I'm getting closer and I'm fully armed.

I'm about to hunt you down through
The big black hole right behind you
And I'm about to cut your wings away

'Cause I've been finding out
Where you've broken in
And I will take you out
When I close you in

I'm killing them all
I put my soul on the line
I purify sins
That I committed in life
I'll follow them all
And I'll be bringing them down
Wherever they go
I'm right behind
There's nowhere to go
Your head on the line
There is no rope
You're running out of time
So where will you go
When I will murder your soul

I'm about to do it your way
I will make your world unsafe
I never thought you'd get this far
It's insane

You don't believe what all the signs say
You don't believe in judgment day
But you won't be leaving here unharmed

'Cause I've been finding out
Where you've broken in
And I will take you out
When I close you in

I'm killing them all
I put my soul on the line
I purify sins
That I committed in life
I'll follow them all
And I'll be bringing them down
Wherever they go
I'm right behind
There's nowhere to go
Your head on the line
There is no rope
You're running out of time
So where will you go
When I will murder your soul

You can't feel the pain
And scream in vain
You sink away
To the bottom

You can't break your chains
Break away from here.

I'm killing them all
I put my soul on the line
I purify my sins
That I committed in life
I'll follow them all
And I'll be bringing them down
Wherever they go
I'm right behind
There's nowhere to go
Your head on the line
There is no rope
You're running out of time
So where will you go
When I will murder your soul


http://www.youtube.com/watch?v=fLBs675LKUk


Reacties:


Aimeery
Aimeery zei op 15 maart 2013 - 18:12:
Geweldig! Go On! (heb het heel druk voor een lange reactie sorry....)


Azula
Azula zei op 15 maart 2013 - 8:05:
Oooh. Oooh. My god.
spannend!

<3