Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Chatten met zayn?! » Surprise!

Chatten met zayn?!

14 maart 2013 - 21:34

343

5

216



Surprise!

Fanfic:

Surprise!
Ilse: ik ben er bijna. Daar sta ik op de stoep van zayn malik. Wie had dit ooit gedroomd? Ik sta op mijn pumps met een sexy jurkje aan. Ik had echt moeite met het kiezen van mijn outfit. Niet te tuttig en niet te sexy. Dit vond ik precies goed. Oké ik ga aanbellen. Zou hij iets leuks aan hebben of niet? Heeft hij en verassing voor mij of niet? Hij doet open zayn: hey Ilse You look in incredible come in come in. ( hey Ilse je ziet er leuk uit kom binnen kom binnen) ik kijk in de woonkamer het is niet klein. Juist super groot. Ik kijk goed en ik zie allemaal ballonnen en slingers hangen. Aaaahhww wat lief zeg ik tegen zayn. Speciaal voor jou zegt hij. Omdat je negentien bent vandaag. Maar we blijven niet hier. Kom we gaan naar gorinchem.

30 minuten later:
Zo de soho is klaar heb je een leuke bikini gekocht? Ja zeg ik. Mooizo dan gaan we nu naar caribabad. Het leukste zwembad van gorinhem. Zayn ben je klaar roep ik! Jah ik ben klaar. We lopen samen het bad in lekker warm water hè zayn. Ja lekker. We duiken onder water en kunnen we elkaar zien. We maken leuke gebaren en vragen dingen onderwater en kijken naar de andere mensen onder water. Plotseling kijkt hij onderwater naar me en ik zie dat hij me probeert te zoenen! Hij zoent me e ik zoen hem terug. We glimlachen allebei en we gaan naar huis. Hij is Zo lief voor me. We praatten erg lang door tot diep in de nacht, we hebben veel gemeen. Hij vraagt of ik bij hem blijf slapen. Ik bel mijn moeder op en zeg dat ik bij lianne blijf slapen. We kijken samen tv en we liggen in bed te kletsen ik leer hem een paar Nederlandse woordjes zoals hallo hoe haat het met je, ik hou van jou zulke dingen. We liggen dicht bij elkaar plotseling horen we geluiden. Gelukkig hy zijn maar de buren zegt hij.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 maart 2013 - 18:55:
ME! en whats happend with Ilse??! DON`T DO IT WITH MY NEPHEW!


jessiejessie
jessiejessie zei op 17 maart 2013 - 18:49:
oehh wat gaat er gebeuren ik ga verder lezen hoor
Xjessie


NiallLover
NiallLover zei op 17 maart 2013 - 14:23:
Oelalala
Ga snel verder hoor !!
Xx


Niallerlover
Niallerlover zei op 14 maart 2013 - 21:51:
Haha


1Dlover
1Dlover zei op 14 maart 2013 - 21:47:
Leuk!
haha lianne zit er in (:
snel verder