Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my horrible life (END) » my audition

my horrible life (END)

16 maart 2013 - 15:55

427

6

383



my audition

zoooo het heeft even geduurt maar hier is dan een nieuw stukje!!

'Daan, gaat het een beetje?' Vroeg iemand naast mij. 'ik denk het.' Antwoordde ik met mijn handen nog steeds in mijn gezicht.
Niall pakte mijn hand vast en ik haalde mijn handen uit mijn gezicht. Hij glimlachte naar me en plantte een klein kusje op mijn wang.
Mijn gezicht betrok toen ik vanuit de auditie-ruimte een afgrijselijk gekrijs hoorde. De jongens wisselden een paar blikken met mij en we schoten bijna in de lach.
'Ik hoop dat ik toch wel iets beter kan zingen.' Grapte ik.
De jongens grinnikten, 'Tuurlijk kun jij beter zingen.' Zeiden Zayn en Liam tegelijk.
De persoon hield op met zingen, naast mij zat nog één persoon en dan was ik.
'I'm so nervous!' Riep ik, waardoor allerlei mensen naar me toe keken.
Ik kreeg een knalrood hoofd en mompelde iets wat op 'Sorry' leek. Zayn keek me vanachter zijn mobiel, met een beschamend gezicht aan.
Uit de auditie-ruimte kwam een niet zo heel vrolijk iemand, hij schelde alles en iedereen uit en stampte de deur uit.
Degene naast me stond op en liep richting de deur van de auditie-ruimte.
ik schoof een stoel op en keek de jongens één voor één zenuwachtig aan.
Uit de auditie-ruimte kwam een prachtig gezang, met een verschrikt gezicht keek ik Harry aan die tegenover me zat.
'concurrentie gevonden.' Zei Zayn. Ik glimlachte zenuwachtig naar hem.
'Thanks Zayn dat helpt ook echt.' Zayn grinnikte, 'graag gedaan.'
Het zenuwachtige gevoel in mijn maag werd alsmaar erger, en het gedrag van de jongens hielp niet echt om het minder te laten worden.
'Jongens kunnen jullie stoppen met dat zenuwachtige gedoe, please?'
Liam stopte met ijsberen, en Niall met op de stoel tikken. In plaats van op de stoel tikken besloot Niall mijn hand vast te pakken.
Het meisje dat net aan de beurt was kwam glunderend uit de auditie-ruimte.
Nu was ik.
De jongens knuffelden mij één voor één. De jongens werden naar een aparte ruimte gebracht met allemaal televisietjes.
'Good luck.' Zeiden de jongens tegelijk.
'Thanks.' Zei ik voordat ik de ruimte binnenstapte.
Eerst was ik in een soort backstage-ruimte. Ik probeerde mezelf rustig te maken en me te concentreren.
Ik kreeg een microfoon aangereikt en ik wachtte geduldig tot ik op kon komen.
Iemand gaf me een seintje en ik zuchtte diep. 'It's showtime.' Fluisterde ik in mezelf.
Ik liep het podium op en uit alle hoeken kwam gejuich.
'Hi.' Zei één van de juryleden. 'Hi.' Zei ik terug met een brede glimlach.
'Wat is je naam, en wat ga je zingen?' Zei hetzelfde jurylid.
'Ik ben daniëlle van goch en ik ga little things van One Direction zingen.'
'Oke, ga je gang.' Zei een ander jurylid.
Ik sloot mijn ogen en wachtte op het deuntje.


Reacties:

1 2

candyXbar
candyXbar zei op 19 maart 2013 - 15:09:
Hmm, best een domme keuze, als ze zo perfect zou kunnen zingen zou iik eeb wat moeilijker nummer kiezen


1Dlover
1Dlover zei op 17 maart 2013 - 19:12:
omgomgomg
ze moet door!!!!
snel verder


fallinlove
fallinlove zei op 16 maart 2013 - 18:59:
Snel verder! Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 16 maart 2013 - 18:41:
Ahhh, dat is niet zo slim om te kiezen.
NIEMAND kan beter Little Things zingen dan One Direction themselves.

Maarja, misschien komt zo dicht in de buurt en is ze toch door


Faylinn
Faylinn zei op 16 maart 2013 - 16:55:
omgg snek verder
ben suuuuuper nieuwschierig heeeel erg