Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » op een dag.... » 013

op een dag....

16 maart 2013 - 21:36

228

1

138



013

bram trok me mee een hoekje in en probeerde me te zoenen, dit weigerde ik en zij dat ik iemand anders leuk vond. hij schrok en zei sorry dat wist ik niet.
ik klom het zwembad uit en droogde me af klede me weer om ik besefde me nu pas dat ik maar een minuut of 5 had gezwommen, nou ja maakt niet uit. ik pakte mijn fiets fietste zo snel mogelijk naar huis. thuis belde ik snel Naill op hij stond net als de andere 1D boys onder de sneltoets dus dat ging redelijk snel. ik vertelde aan Naill wat er was gebeurd en vroeg of ik naar hem kon komen. tuurlijk zij hij meteen ja en zij dat hij een taxi zou sturen. die was er best snel en ik stapte in. toen ik bij het huis van Naill aan kwam zag ik dat de rest van de boys er ook waren. Zayn zij dat Naill hun gebeld had en dat ze zo snel mogelijk waren gekomen om me te troosten en dat ze klaar waren om die bram wel eens een lesje te leren. ik zij dat ze dat ze dat laatste maar even moesten laten en vroeg of we iets leuks konden gaan doen. Louis stelde voor om naar de film te gaan. de rest en ik stemde in en we stapte in de auto.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 20 april 2013 - 21:18:
Melding ik shakee