Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story » ~Hoofdstuk 2

Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story

17 maart 2013 - 19:59

615

4

253



~Hoofdstuk 2

VLIEGVELD TIJDD WHOOP!!

Marissa's P.O.V
We zijn aangekomen bij het vliegveld en lopen nu naar het goede poort ding. Lol Idk hoe dat ding heet, ik kom bijna nooit op een vliegveld. Het is erg druk op het vliegveld en ik heb moeite met me door de mensen heen wurmen. Ik ben best klein namelijk, en dat haat ik. Dani en Liam zeggen wel dat het schattig is ofzo maar daar geloof ik niks van.
Uiteindelijk staan we bij het juiste poort ding en wacht ik ongeduldig tot Liams gezicht tevoorschijn komt.
Pling Ik kijk op mij Iphone en zie een bericht van Liam.

Hey Mari, we landen bijna. Waar zijn jullie?
Greetz Liam


We staan al bij dat poort ding C:
xoxo Mari


Dat heet de Arrivals Mari. En we zijn er bijna

Ik rol met mijn ogen, dat is liam, altijd iedereen corrigeren. BAMM Moeilijk woord!
''Mari!!'' Hoor ik en ik kijk op, net op tijd om Liam te zien aankomen met zijn bagage. Een glimlach komt er op mijn gezicht en ik ren naar hem toe. Ik spring zowat op hem en knuffel hem met alle kracht dat ik in me heb. '' Mari...Lucht...'' '' Goedzo, het heet niet voor niets doodknuffelen'' Zeg ik maar laat los. '' Hij wrijft mijn haar door de war en ik geef hem een stomp tegen zijn arm. God I love our relationship :'D. '' Heb jou ook gemist Mari'' Zegt hij en wrijft met zijn hand tegen zijn arm. ''Ik jou het meest Lili'' ''Ahum..'' We kijken om en zien 4 jongens staan die Niall, Harry, Louis en Zayn moeten zijn. '' Oh ja, Dit zijn Louis, Harry, Zayn en Niall. Maar dat wist je zeker al.'' '' Neeeeej daarom heb ik ook echt niet deze armbandjes om'' Zeg ik sarcastisch en rinkel overdreven met mijn armbandjes.
Louis loopt als eerste naar voren en steekt zijn hand uit maar ik weiger. '' Geen handjes schudden voor mij..'' Louis kijkt me met een sad face aan en ik glimlach. ''Alleen knuffels!!'' Schreeuw ik en geef hem een van mijn bearhugs. Louis lacht en knuffelt me terug. ''Ik mag jou nu al!!'' Daarna komt Niall en daarna Zayn. En als laatste Harry. Hij knipoogt naar me maar ik doe net alsof ik dat niet gezien heb. Ik voel me nooit zo aangetrokken door Harry, dat is waarschijnlijk omdat hij erg veel flirt en daar hou ik niet van. Tsja de andere 1000000000000000000000 meisjes denken anders maar zo ben ik gewoon niet. Ik ben gewoon Mari...Denk ik...Does that even make sense?
ik draai me om en BAMM daar staat mijn moeder, schrik me dood. Ze glimlacht naar de jongens en Liam bedankt haar dat ze bij ons mogen slapen en nog over iets anders. Maar ik let niet op, ik ben te druk bezig met me ongemakkelijk voelen want ik voel Harry's ogen naar me staren.
Dan herinner ik me iets.
'' Hey, hey , hey Liam Guess What?!'' Zeg ik terwijl ik als een kleuter op en neer spring.
'' Nou?''
''Dani komt ook!!''
''Dat wist ik al''
''WHUUUT??'' Mijn moeder en Liam glimlachen eng.
Ik snap er niks van maar dan komt Meneer Lampje weer in mijn hoofd en zegt 'Ding'!
'' Jullie hebben alles al van tevoren gepland hea?! Jullie wisten het gewoon!! Ooooh Gemenerds!!'' Zeg ik luid en wijs naar hun.
''Langzaam van Begrip he'' Zegt Liam.
''Yup'' Zeg ik en pop de p.
''Nou laten we maar gaan, jullie hebben vast honger'' Zegt mijn moeder en op Nialls gezicht vormt meteen een glimlach.
Ik kijk opzij en zie Harry nog steeds naar me staren. What's wrong with that dude?
Ik besluit me er niks van aan te trekken en samen lopen we uit het vliegveld naar onze auto waar we nog maar net samen in passen.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 19 maart 2013 - 1:21:
Ik snap er niks van maar dan komt Meneer Lampje weer in mijn hoofd en zegt 'Ding'!


GE-NI-AAL XD
Ik ga vlug verder lezen


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 17 maart 2013 - 20:27:
Maak je geen zorgen. Tips krijg ik graag, die helpen me alleen om beter te worden ^^ En ik meld wel als er een nieuw hoofdstuk komt <3


1Dlover
1Dlover zei op 17 maart 2013 - 20:23:
super goed!!!!!
snel verder!
melding?


1Dzayn
1Dzayn zei op 17 maart 2013 - 20:10:
Hihi, ze is geweldig!

Nog een tipje: kijk het altijd na op foutjes. Er staat bijv. " ik knuffel hem met alle kracht DAT, je kan dat beter vervangen door die.
Nog een tip: nadat ze iets hebben gezegd hoeft je geen hoofdletter te zetten.

Verder is het wel goed hoor! Don't get me wrong!
I dont want you to hate me! Boehoeee
Okee..ik dwaal nu echt af *slaps face*
Snel verder! Xx