Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story » ~Hoofdstuk 3

Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story

17 maart 2013 - 21:09

564

4

263



~Hoofdstuk 3

Okies dus dit is het vliegtuig stukje in Harry's P.O.V Okies?? Jaa?? Mooizow!!

Harry's P.O.V
We zijn net geland en lopen naar de Arrivals. Alles is normaal: Zayn zit in de spiegel in zijn telefoon( Vraag me niet waarom) te kijken, Niall eet een chocolade reep , Louis praat tegen Liam die zit te sms'en ,met waarschijnlijk Marissa zijn Bff waar hij al de hele reis over zit te praten.
Ik snap het niet hoor, zo speciaal zal ze toch wel niet zijn. Ik zucht en kijk rond zoekend naar leuke meisjes. Er komen twee voorbij lopen en ik knipoog even naar hun. Ze hebben het gezien en giegelend staren ze me aan.
''Kom op Harry we zijn nog maar net geland en jij flirt alweer'' zegt Liam en schudt zijn hoofd afkeurend.
''Wat? Jaloers?'' Zeg ik en grijns.
''En waarop zou ik jaloers moeten zijn Styles?'' ik haal mijn schouders op.
''Misschien omdat je niet kan flirten zonder dat Danielle je de volgende dag belt en vraagt wat waarom''
Ik krijg geen antwoord terug dus neem ik aan dat ik gewonnen heb. ''Harryyyy niet flirteeeen, ik hou van jouuuuu'' zegt Louis spontaan en knuffelt me. Ik lach en knuffel hem terug.
'' Ik ook van jou Boobear''
''Mari!!!'' hoor ik plotseling en het verbaast me dat het van Liam komt.
Een meisje kijkt op en er komt een grote glimlach op haar gezicht als ze Liam ziet. Ze rent naar ons toe en springt op Liam en knuffelt hem. Wow ik had het mis, is dat Mari? Ze is speciaal. Ik weet niet waarom maar ik heb opeens het gevoel dat ik haar in mijn armen wil hebben.Dan komt er iets in mijn hoofd waarvan het niet waar kan zijn... Nee, ik kan niet verliefd worden, ik ben Harry Styles, DE Harry styles, de jongen die duizenden meisjes om zijn vinger heeft, de jongen die met het ene meisje naar het andere meisje flirt zonder echt iets te voelen..
Ik word weer uit mijn gedachten getrokken als ik Louis iets hoor schreeuwen.
Ik kijk op en ik zie dat Marissa naar me kijkt. Ik knipoog , maar ik krijg niet de reactie die ik had verwacht. Ze doet alsof ze het niet gezien heeft en gaat met Liam aan de praat. Ik let niet op het gesprek, het klinkt stom maar ik ben verblind door haar schoonheid, en blijf maar naar haar staren.
''Nou laten we maar gaan, jullie hebben vast honger''' zegt een vrouw die er blijkbaar is bijgekomen zonder dat ik het gemerkt heb ,en denk ik haar moeder is. (( Aaahww Poor mom everyone forgets about her ))
We beginnen met lopen en Marissa draait haar hoofd opzij en kijkt me aan. Ik besef dat ik nog steeds naar haar aan het staren ben en facepalm mezelf in mijn hoofd. Nu denkt ze vast dat ik een 1 of andere creeper ben waarvan ze zo ver af mogelijk moet wezen.

Even later zitten we allemaal opgepropt in de auto.
Ik, Niall en Marissa op de achter en Louis, Zayn en Liam voor ons.
Niall en Marissa praten over eten en ik kijk leeg uit het raam. Soms kijk ik kort naar Marissa en glimlach, maar ze lijkt het niet te merken.
Maar dat komt nog wel.. Ze valt misschien nu nog niet voor mijn charmes maar daar zorg ik wel voor.
Want ik ben immers Harry styles: de jongen die elk meisje krijgt die hij haar wil.
En ik wil haar..

(( PAAM PAAM PAAAAAMMMM OOh Evil Harry OO))


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 19 maart 2013 - 1:24:
Harry is nou echt zo een typische Womanizer, dusss, een echte relatie? De flirtkoning heeft zijn eerste indruk alweer verpest XD Mabye Later? Ik ga vlug verder lezen!


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 17 maart 2013 - 22:03:
D Thank you guys and sorry: Ik probeer op de tips te letten I promise <3


1Dzayn
1Dzayn zei op 17 maart 2013 - 21:46:
Yes!! *party hard* nog een stukje.

Daaw *Melts away* harry is in lufff
En dat laatste stukje!! "(( PAAM PAAM PAAAAAMMMM OOh Evil Harry OO))"
Geniaal! Ik ging helemaal stuk hier in mijn bed.
(Yep you're reading it right. In mijn bed. Echt waar I LOVE MY IPHONE zo kan ik nog ff lezen voordat ik ga slapen ^^)

You havent follow my tips *sad face*
Maarjaa...who cares??! (I do *cries*)
Oke oke, ik denk dat ik maar stop hier want dit slaat nergens meer op *slaps face*


1Dlover
1Dlover zei op 17 maart 2013 - 21:15:
aaaawwwww harry is verlieft<3
hij moet het rustig aan doen anders gaat ze nooit voor hem vallen,
snel verder!!!!!!!