Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Verlieft op je neef en hij of jou . » Verlieft op je neef en hij of jou .

Verlieft op je neef en hij of jou .

19 maart 2013 - 13:06

424

1

177



Verlieft op je neef en hij of jou .

Mijn moeder riep me om 6 uur in de ochtend wakker. ik moet me nog aan kleden en make-up op doen en me haar doen . want we gaan naar mijn oom en tante en naar mijn neef die in Australië wonen sinds 3 maand . ik was klaar en riep naar beneden "mam ik ben klaar '' mam ? '' mama was in slaap gevallen . ik liep naar beneden en riep : mam wakker worden ! . ik ben wakker zei ze . "spullen in pakken mam ! '' jaja rustiig maar lieverd we komen wel optijd op het vliegveld . oke maar egt opschieten ik hou niet zo van wachten . eindelijk na een half uur is mam klaar en liepen we naar de auto het was een uurtje rijden vanaf hier. om half acht zijn we bij het vliegveld . hey mam kijk daar is vera . vera gaat 4 week naar Crancanaria toe . hee Vera ! Vera draait zich om en kijkt wie het zei dan ziet ze Lisa ook staan . Hee lisa hoe gaat het ? goed en met jou ? goed hoor. ik moet je 4 week missen ja dat is egt vreselijk ik hoop dat de 4 week snel voorbij gaan dan gaan wij ook nog een keer naar Australië toe . ja ik heb er egt zin in . maar lisa ik moet gaan ik moet in het vliegtuig . okee is goed ja ik ook . snel geven ze elkaar een knuffel en rennen ze naar het vliegtuig toe . hehe schiet op we moeten allang in het vliegtuig zitten . ja dat weet ik maar Vera die gaat 4 week naar crancanaria toe en dus zei ik snel nog even doei tegen haar ze belt me straks in het vliegtuig . oke is goed maar nu egt mee komen . oke is goed mam . na een half uur in het vliegtuig zitten belt vera . Hee Vera ! Hee Lisa . is het bij jou ook zo saai in het vliegtuig ? ja heel erg ik ben blij dat je belt . Ik wou je net bellen maar je was me voor haha . we hadden heel veel lol aan de telefoon . en dan zegt me moeder steeds : wanneer hang je is een keertje op ? en dan zei ik : ja mam nog even ging het maar telkens door . Ehm.... Vera ik moet gaan ik ben er bijna . ja ik ook . ik ben benieuwt hoe dennis er nu uitziet haha. ik moet gaan ik ben net aangekomen . Doei lisa ik spreek je nog wel . Doeii Vera is goed . ze stappen uit het vliegtuig en zien haar tante en oom en dennis staan en lopen naar ze toe .


Reacties:


Faylinn
Faylinn zei op 20 maart 2013 - 6:48:
heyy meisjee
ik vind je verhaal nu al leuk! alleen je doet soms geen " als iemamd iets zegt. dat vind ik moeilijker lezen. maar i luf you and your story!
mag ik een melding. als je niet weet hoe dat moet kun je het altijd aan me vragrn.