Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » She got that one thing <3 Niall horan love story » Chapter 1

She got that one thing <3 Niall horan love story

20 maart 2013 - 7:53

373

7

352



Chapter 1

Celeste's P.O.V

ik word wakker gemaakt door het geklop van de deur. ''Goedemorgen Celeste, hoe voel je je?''
Ik geef een knikje als bevestiging dat het goed met me gaat en glimlach er ook een beetje bij. Iedereen weet ondertussen al dat ik eigenlijk niet praat, niet meer dan.Ik ben opgenomen in een weeshuis toen ik was fysiek genezen was, want mentaal zal ik nooit genezen. Het heeft me gebroken, en niemand kan de stukjes aan elkaar lijmen, zelfs mijn psychiater niet.
En hoop dat iemand mij inneemt heb ik niet. Wie wil er nou een negentienjarig kind die nauwelijks spreekt? Erg vindt ik het ook niet echt, ik heb veel liever dat een van die lieve kleine kindertjes worden geadopteerd.
De psychiater gaat naast me op bed zitten en geeft me een meelevende blik die me doordringend aankijkt.
Ik pak mijn blok en een pen, die nu mijn woorden zijn, en haal vragend een wenkbrouw op.
Hij zucht diep op een manier dat me niet bevalt, het maakt me bezorgd.
''Celeste ik ben bang dat ik niks meer voor je kan doen'' Hij zegt het op een manier alsof hij gaat zeggen dat je leukemie hebt, net zoals in die films.
de pen glijdt over het papier heen en ik draai het blok om zodat hij het kan lezen.

Wat bedoel je?

Zodra hij zijn mond wil open doen hoor ik nog een klop en komt Joice, een van de medewerkers binnen.
''Het spijt me meneer Jazson maar een populaire boyband komt zo meteen.''
Mijn psychiater knikt begrijpelijk en staat op.
ik wijs naar het blok en kijk hem vragend aan maar hij schudt zijn hoofd.
''Dat komt nog wel celeste.'' Dan draait hij zich naar Joice toe.
'' Mag ik zo vrij zijn om te weten wie die band is?'' Knipogend naar mij waarop ik alleen maar mijn ogen kan rollen. Wat kan mij die band schelen??
''One direction meneer..''
''Ah one direction daar zijn mijn dochters dol op, je bent een lucky girl Celeste''
ik frons, ik weet niet of ik daar mee eens ben. Ik ben mijn hele familie verloren , zit gevangen in dit weeshuis , en hij zegt dat ik geluk heb alleen omdat ik een of een andere boyband ontmoet? Dat lijkt me sterk..
Wie is die one direction eigenlijk??


Reacties:

1 2

falinlove1D
falinlove1D zei op 21 maart 2013 - 13:45:
wow super leuk hoofdstuk
als zijn 1D ziet ksn ze zeker wel praten, ik dan wel hoor!


shania13
shania13 zei op 20 maart 2013 - 16:06:
Super hoofstuk.
mag ik een melding?

xx


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 20 maart 2013 - 7:41:
XD gee thanks 1Diloveniall het is duidelijk C: en sorry voor de foutjes ik had dit even snel om 10 uur s'avonds in elkaar gezet Thank you all <3


Faylinn
Faylinn zei op 20 maart 2013 - 7:37:
wauw ze weet niet wie One Direction is. das echt jammer. maar nu gaat ze ze wel ontmoeten. ik vind het echt zielig voor haar. al haar familie kwijt.
ik wil melding!


1Dzayn
1Dzayn zei op 20 maart 2013 - 6:55:
@1Diloveniall moest dat nou echt

Leuk begin, maar een tipje kijk het goed na. Er staan een paar fouten in.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat!
Melding?