Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » dancing (gepauzeerd) » hfst 2

dancing (gepauzeerd)

20 maart 2013 - 22:04

261

2

247



hfst 2

ik werk liever in korte stukjes sorry veel lees plezier!!! ENJOY!!!! tips enzo zijn altijd welkom

Ik liep de studio binnen en ging door een lange gang. Aan het einde van de gang zag ik me beste vriend al staan en kwam op hem afgevlogen. Ik gaf hem een knuffel en zei: 'ik ga naar de kleed kamer om me schoenen aan te doen' Ik liep naar de kleed kamer samen met Thomas. Ik keek om de hoek zag de rest van de meiden staan. Ik begroeten ze vrolijk en trok me schoenen aan. mijn beste vriendin Tess wachten op mij en samen liepen we de grote kamer binnen. Ik hoorde de muziek door mijn oren gaan en begon erop te dansen. Tess deed vrolijk mee en toen de lerares binnen kwam deed ze ook mee. Ze zei: 'zo jullie hebben de warming up al gehad' ik begon te lachen en knikte.ze knipte met haar vingers en iedereen was stil en ging op de grond zitten. Ze zei: 'iedereen die ik vind die goed kan dansen geef ik op om naar Engeland te gaan voor een wedstrijd. De winnaar of winnares mag als achtergrond danser of dansers' Ik keek heel blij naar Tess en we dachten precies hetzelfde. Iedereen begon door elkaar te praten en was super blij. De lerares knipte weer met haar vingers en ging weer verder: 'ik ga nu de namen noemen die vandaag nog hun spullen mogen pakken en morgen naar Engeland gaan. Oke de namen zijn: wie anders dan: Thomas, Tess, Claire, Cloe en de laatste naam is.......... Lucy!' Ik sprong in de lucht en danste heeeeel raar. Ik was zoooo blij!


Reacties:


Directioner
Directioner zei op 20 maart 2013 - 22:23:
Heey lieffie echt super leuk verhaal, love you forever x bhv


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 20 maart 2013 - 22:16:
W.O.W. Dat wil ik ook