Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » stand alone (1D And Youtubers) » Zij. (Liam Payne)

stand alone (1D And Youtubers)

10 april 2013 - 14:24

469

7

630



Zij. (Liam Payne)

Een kort verhaal geschreven vanuit Liam James Payne. Met Bijrol: Niall James Horan! Ilona en Brandon.

Haar ogen, haar haar, haar gezicht, haar lichaam, haar karakter alles was perfect aan haar. Ik loop naar haar toe. Nu gaat het gebeuren. Niall geeft me nog een schouderklopje als ik langs hem loop. Hij heeft me moet ingesproken. Zonder hem was het nooit zo ver gekomen. En nu ga ik er voor. Ik ga het haar vertellen. Ze geeft me een knuffel. "Liam!" schreeuwt ze me blij om te zien. Nu gaat het gebeuren. Ik open me mond. ik aarzel. "Guys this is Brandon, My boyfriend.” roept ze terwijl er een jongen binnen komt lopen. De vloer zakt onder me vandaan. Ik kijk hem aan. Bah wat een gladjanus. Hij heeft zijn half lang haar naar achter gekamd met een ton gel er in. Ik kijk naar hoe hij een klefferige kus op Ilona haar volmaakte wang plaats. Hij steekt een hand naar me uit: "Brandon" zegt hij erbij. ik kijk naar zijn hand. En ren weg. Naar de wc. ik sluit me op. she have got a boyfriend.. she have got a.. f*cking Boyfriend. Fluister ik overstuur. Dan wordt er op de deur geklopt. "Liam are you oke?" hoor ik Niall zeggen. "would you do something for me?” vraag ik. "Sure what?" "Can you get me my wrote note?" En ik hoor hem weg lopen. Dat doe ik altijd als ik verdrietig boos of juist super vrolijk ben. Meestal super slecht maar het voelt lekker. Nadat Niall het schrijf blok gaf. Begin ik te schrijven. I would, i wish, more than this, tell me a lie, I should have kiss you . alles komt er in een keer uit. Ik ben te tijd volledig verloren als Niall weer binnen komt. “Are you alright? You have been here for like 3 hours. Ilona and Brandon are already gone” Zegt hij. “your right.” En ik gooi de deur open. “aauw” kraamt Niall uit. “oops.. sorry!” zeg ik. “Never mind!” en hij geeft me een knuffel. Zo’n heerlijke “horan hug” zoals de fans het noemen. We lopen terug naar de repetitie ruimte. En ik gooi het schrijfblok op de tafel. Ik plof op de bank neer die er ook staat. Niall pakt het meteen op. En leest het. “This is legend man.” “really?”vroeg ik. Hij gooit het schrijfblok naar me. “sing it” zegt hij erbij. Dan begin ik te zingen. “i am broken, do you hear me? I am blinded cause you are al i see. I’m dancin’ alone, I’m praying, That your heart will just turn around.” Zing ik. “wauw, That’s sick!” Zegt hij. “the lads have to hear this.” Ik loop naar hem toe. “you are the best mate I can image.”zeg ik als ik voel dat ik me al veel beter voel. “You will get over the girl” geeft hij me mee. Ik knik. "ik hope so"


Reacties:

1 2

candyXbar
candyXbar zei op 1 april 2013 - 19:59:
Op de opmerking van Ims, ze heeft deels gelijk, maar vaak verkort je het gewoon niet, ik kon maar 2 echte fouten ontdekken


Ims
Ims zei op 1 april 2013 - 17:21:
Melding!!!!!
Misschien moet je op sommige momenten een.beetje op je engelse grammatica letten, maar verder is het peeerrrrrfffeeeecccct!!!


SnowClocks
SnowClocks zei op 30 maart 2013 - 20:17:
Poor Leeyum...
Melding bij nog een nieuwe ?


juutjee19
juutjee19 zei op 22 maart 2013 - 18:54:
aaaw zielig^^
mag ik een melding bij de volgende??


fallinlove
fallinlove zei op 22 maart 2013 - 18:14:
AAWWWHHH Poor Liam!
But HORAN HUGS for EVERYONE, exept you plastic bieber!
http://www.fanpop.com/clubs/one-direction/images/31817659/title/horan-hugs-fanart