Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story » ~Hoofdstuk 8

Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story

22 maart 2013 - 18:33

834

7

382



~Hoofdstuk 8

Hoofdstuk 8
Marrisa’s P.O.V
Ik word wakker met de gedachte van wat gisteravond gebeurd was. Ik herinner me dat ik naar zijn prachtige groene ogen staarde en hij naar de mijne. Ik schud afkeurend mijn hoofd en glimlach..Marissa je bent niet verliefd aan het worden, je hebt gezworen te trouwen met eten en daar hou je je aan!! Ik zucht, hij zou me toch nooit leuk vinden, ik ben een van die vele meisjes op de wereld, plus die andere meisjes zijn toch veel mooier dan mij. Dan begint mijn maag te knorren en dat betekent maar een ding…ETEENNNNNN!!!! Ik spring uit mijn bed en jog naar de keuken waar Liam en Danielle zitten. ‘’Goedemorgen Mari’’ zegt Liam beleefd en ik knik terwijl ik snel aan tafel schuif en een boterham pak.
‘’Waar is de rest?’’ Vraag ik met mijn mond vol zodat het meer klinkt als Wuur jis du jest??
‘’Niet met volle mond praten Mari’’ Ik rol met mijn ogen en steek mijn tong naar Liam uit.
‘’Weet je dat je ogen nog eens vast kunnen zitten als je dat blijft doen??’’ zegt Danielle.
Uhmm Hallo?? Zit ik hier met een uithangbord boven met hoofd waarin : NEGEER DEZE WEIRDO !! \O_O/ staat?? Nee.Dus waarom negeren ze mijn vragen D:? Droom ik ?? Ik knijp me in mijn arm. Ouch! Nope ik droom dus niet.
‘’Uhm mijn vraagie??’’ vraag ik en kijk ze met grote ogen aan.
‘’Oh Harry en Louis en Zayn zijn Starbucks gaan halen.. E-‘’’Voordat hij verder kan praten schreeuw ik: ‘’STARBUCKS??!! Y NO WAITING FOR MEE??!!’’
‘’Je lag te slapen en ze wisten niet zeker of je wou’’ NIET WOU??? STARBUCKS ARE MIJN FLIPPING PANCAKE LIFE!!!
‘’En jij zegt niet even: Tuurlijk wil ze wel, ze is namelijk verslaafd aan starbucks anders gaat ze dood?’’
Danielle grinnikt en ik sla mijn armen over elkaar en trek een sad face..No starbucks for Mari D’:
‘’Maar goed, waar is mijn Foodbuddie??’’
‘’Die ligt nog te slapen..’’
Ik knik en dan kom ik op een super duper idee!
‘’Hee anders gaan Niall en ik straks naar Starbucks en kunnen onze eigen Starbucks halen!’’
‘’Zo hee, heb je dat helemaal zelf verzonnen?’’ Zegt Danielle lachend en ik knik trots. Zie je, ik kan wel slim zijn en goede oplossingen bedenken . Ik ben dus niet waardeloos, yay!

‘’ Goodmorning’’ zegt een slaperige Niall die de keuken in komt en ook een 3 boterhammen pakt.
‘’Niall zullen we zo samen starbucks gaan halen want Zayn, Harry en Louis zijn naar Starbucks maar hebben niks voor ons gehaald ‘’
Zijn ogen beginnen te glinsteren en hij knikt hevig met zijn hoofd. Ik lach en knuffel hem, you see that, that is my foodbuddie!
En zodra we het eten hebben binnen gepropt gegeten, kleden we om,stappen in mijn auto en rijden naar Starbucks..
‘’Vind je Harry leuk??’’ Vraagt hij opeens tijden de rit en ik kijk hem raar aan.
‘’Hoezo vraag je dat opeens?’’ Hij haalt zijn schouders op en kijkt me vragend aan, wachtend op een antwoord. Ik denk na, vind ik Harry leuk?? Ik kreeg wel kriebels in mijn buik toen we elkaar in de ogen staarden maar betekent dat dan meteen dat je verliefd bent? IDK, Liefde is voor mij te ingewikkeld om te begrijpen. ‘’ Ik weet niet, moet ik dat zijn?’’
‘’ Dat ligt aan jezelf’’ antwoord hij en glimlacht naar me. Ik glimlach meteen terug en peins..
‘’ Stel dat..STEL..dat ik Harry leuk vind. Wat dan nog?? Hij kan veel beter krijgen, geloof me. Ik ben maar een gewoon meisje die nou net bevriend is met Liam. Ik denk dat als ik niet bevriend was met Liam hij me niet eens op zou merken.. ‘’ dat laatste mompel ik zo zacht mogelijk zodat hij het niet hoort. Niall knikt alleen maar en slaat een arm over me heen. ‘’Geloof me Mari ,je bent specialer dan je denkt’’ Ik glimlach, Niall is zo lief ( In een Foodbuddie way dan C Op zo’n moment hou ik gewoon van mijn leven, ik heb super vrienden, een iets mindere maar ook wel lieve broer, mijn lieve katjes, ETEN, en Starbucks , nou bijna dan. Yeah, my life is pretty good.

Harry’s P.O.V
We openen de deur en zien Liam en Danielle samen op de bank zitten, maar Niall en Marissa zijn nergens te bekennen. Misschien liggen ze nog te slapen? Ik kijk op de klok en zie dat het al 2 uur is, dus waarschijnlijk niet. Maar waar zullen ze dan zijn?? Dan gaat komt er een vreselijke gedachte in me op. Zijn ze op een..Date? Ik schud het van me af, nee dat kan niet, Niall weet dat ik haar leuk vind. Hij zou dat nooit doen, toch?
‘’Waar zijn Marissa en Niall?’’ Vraag ik.
‘’Ze zijn naar Starbucks ‘’ Antwoordt Liam en dan word ik boos. Dus toch!!
‘’Ik ga naar me ehm kamer’’ zeg ik vlug en loop naar mijn kamer waar ik de deur met een knal dicht sla.. That’s it, als ze terug komen zal ik hem eens goed de waarheid vertellen..Reken daar maar op D:<
(( Iemand heeft zijn schoonheids slaapje niet gehad….))


Reacties:

1 2

DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 24 maart 2013 - 13:58:
DON'T! DO NOT! Strax pakt hij de koekenpan van Marissa en slaat hij Niall op zijn koppie.


1Dlover
1Dlover zei op 22 maart 2013 - 22:34:
Omgomgomg
Neee harry neeeeeee
waag het niet niall Ietsaan te doen!


shania13
shania13 zei op 22 maart 2013 - 21:18:
Tam tam taaaanm boze harry op komst ZOEK DEKKING
Nee im just kidding
Leuk hoofdstukj
Xxxx


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 22 maart 2013 - 20:17:
haha thank you C:
@1DZayn, shizzle * begint snel weer met schrijven* Zit je in mijn kast? O_O
I love you all <3 And I'm glad you all like it ^^
Yay <--- Geen idee waarom ik dat typte, had er gewoon zin in
Ik heb het volgende hoofdstuk al bijna klaar


Faylinn
Faylinn zei op 22 maart 2013 - 19:42:
marissa you love Harry

Harry you love Marissa.

i love your story.

Niall you love food

ik moet nu ophouden want ik wor bang van meself.
je verhaal is geweldig. Ownee Harry denkt dat Niall en Marissa uitgaan.

Misschien maar dan echt heel misschien voelt Niall iets voor Marissa. ik weet het niet zeker hoor. naar zo'n gevoel heb ik. dat zou het wel spannend maken. vooral omdat Marissa en Harry er niks van weten. en de lezers (wij dus) ook niet.

whihi spannend. snel verder.