Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You only live once [non-related tc] » Hoofdstuk 9

You only live once [non-related tc]

22 maart 2013 - 20:43

428

0

190



Hoofdstuk 9

Deze ochtend stond ik op met mega veel zeer. De pijn is wel niet te evenaren met de pijn van gisteren maar toch. Vandaag vertrekt mijn vader weer, ik vraag me af waar hij naar toe gaat. Mijn vader wou eerst maar 50 euro achterlaten. Maar Emma de vrouw die gisteren bij mijn vader is blijven slapen heeft hem overhaald om 300 euro achter te laten. Hoelang ging hij nu weer weg ? Net toen ik aan het ontbijten was hoorde ik de deur bel. Met een bang hartje door wat er gisteren is gebeurd deed ik de deur open. Voor de deur stond een zenuwachtige Tom . 'Bill! Alles goed ! Ik heb gehoord wat er gebeurd is ! Gaat het !' Ratelde Tom aan één stuk door. 'Tom ! Kalmeer nu toch is ik leef toch nog.' Probeerde ik Tom gerust te stellen. 'Als ik georg in mijn handen krijg ! Ik maak hem kapot!' ,Schreeuwde Tom, ' oh je vader is toch niet thuis hé. 'Nee, hij is weg. Kom maar binnen.' Ik leidde Tom naar de ontbijttafel en vroeg of hij ook iets wou hebben. 'Tom,.. Zou je me straks kunnen helpen? ' smeekte ik Tom. Hoe belachelijk het ook is ik kan het verband rond mijn ribben niet zelf veranderen. 'Tuurlijk, met wat ?' 'Het verband aan m'n ribben.' Antwoorde ik. Toms ogen begonnen te glinsteren en Tom knikte zijn hoofd opgewonden op en neer. ' een kans om je zonder tshirt te zien is geweldig.' Lachtte Tom me toe. Tom deed wat met me. Was het verliefdheid? Geen idee. Toen we klaar waren met het tafel af te ruimen besloten we mijn verband te vervangen. 'Tom ik krijg mijn tshirt niet uit.' Zei ik nogal verlegen. Tom likte over zijn lippiercing en met pretoogjes kwam hij me helpen. Alsof ik van glas was behandelde hij me. Zo voorzichtig , zo subtiel en zo zacht. Toen hij eindelijk klaar was ging ik shirtloos en met een grote zucht op mijn bed zitten. 'Pff wat een gedoe seg.' Zuchte ik. Schuifelend kwam Tom naast me zitten. Ik heb zo n speciaal bed waar en tv uitkomt. Dus besloten we maar even tv te kijken. Af en toe kruisten onze ogen. Tot onze vingers in elkaar schuifde, en we dichter bij elkaar gingen kruipen. Zo zaten we een tijdje tot we opeens inslaap vielen. Samen. In 1 bed. Dichtbij elkaar. Snachts werd ik wakker van de pijn in mijn ribben. Toen ik mijn ogen even opendeed wist ik waarom. Tom lag met zijn hoofd op mijn buik enz. Ik verlegde zijn hoofd en ging gewoon verder slapen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.