Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You only live once [non-related tc] » Hoofdstuk 10

You only live once [non-related tc]

22 maart 2013 - 21:16

596

0

186



Hoofdstuk 10

Om 7 uur ging de wekker af. Tom sprong recht en maakte me wakker. 'Ik heb geen tijd meer om kleren te halen! Wat nu?!' Panikeerde Tom. 'Hahaha, je kan mijn kleren aandoen.' Lachte ik Tom toe. Uiteindelijk besloot Tom dan toch kleren van mij aan te doen. Het was aanpassen voor hem, van losse kleren naar super strakke kleren. Tom zag er best wel lekker uit in mijn kleren. Anders maar lekker. 'Ohnee moet ik zo naar school .' Zei Tom ongelovig. 'Het past je best wel mooi.' Zei ik tegen Tom al blozend. Tom kwam ongemakkelijk naast me zitten en fluisterde me toe dat ik sterk ben. Sterk omdat ik die kleren kan dragen. Niet dat Tom dikker is nee we zijn even groot en mager. Ik ben net iets magerder. Tom draaide zijn hoofd naar me en plaatste zijn lippen op de mijne. In plaats van nu weg te lopen keek hij me diep in de ogen. 'Jij bent raar Bill.' Zei hij verleidelijk. 'Euhmm, we moeten nu vertrekken als we de bus niet willen missen ' zei ik snel. We waren net optijd voor de bus. Doordat onze sigaret nog niet opgerookt was waren we 5 minuten te laat in de les. Toen de voor de deur stonden hoorde ik georg nog zeggen:' waar zit Tom? Zijn vriendje aan het troosten?!' Met bulderend gelach als gevolg. Iets in Toms gezicht veranderde. Hij stormde de klas in en duwde georg van zijn stoel. ' wat is u probleem gast ! Wilt gij is met u vuile poten van bill afblijven of anders zal ik u ribben is breken!' Schreeuwde Tom. Inplaats dat georg reageerde keek iedereen naar Tom. Naar Toms kleren eigenlijk, ook ik stapte verder het lokaal in. 'Zie je Wel dat ik gelijk had ! Tom heeft diva's kleren aan !' Zei georg gemeen. Tom negeerde het en ging naast me zitten. Hij had precies niet door dat we in het lokaal zaten want toen m'n gezicht vertrok sloeg hij zijn arm om me heen. Alle ogen stonden op ons gericht toen Tom vraagde of alles wel goed met me ging. De uren vlogen voorbij want niemand durfde nog iets te zeggen. De middag was aangebroken en Tom nam me mee naar het park. Het park is veel dichter bij de school dat is amper 10minuten stappen. We gingen samen op een bankje zitten. Nadat we onze boterhammen hadden opgegeten nam Tom mijn handen vast. 'Ik vind je leuk bill.' Fluisterde Tom. De woorden drongen niet tot me door. Ik was in trance door de afgelopen dagen met Tom. Alle leuke dingen die we samen hebben gedaan. 'Bill ? Je bent toch niet boos op mij heé?' Vroeg Tom ongerust. 'Nee ik ben niet boos.' stamelde ik dromerig, Wat zei je ?' Tom rolde al lachen met zijn ogen en zei:'ik vind je leuk bill, heel leuk.' Mijn mond viel open. 'Ik jou ook Tom.' Zei ik bijna onhoorbaar. Met onze vingers inelkaar verstrengeld bleven we zitten tot we terug naar school moesten. De laatste schoolbel weerklonk in de gangen. Tom bracht me naar huis en bleef nog even staan. De zachte volumeuse lippen kwamen dichter bij de mijne . En weer waren we in een innige kus verdiept. Tom wou zich omdraaien maar ik nam zijn arm vast. 'Wil je nog is blijven slapen?' Vroeg ik met blosjes op mijn wangen. Ik hoorde een licht gegiechel . 'Oke, maar mag ik mijn kleren gaan halen?' Zei Tom. Bijna huppelend ging Tom weg en ik riep hem nog na dat hij een koffer kleren moest meebrengen. Ik schoot in de lach .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.