Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Hotel » het hotel

Hotel

23 maart 2013 - 15:07

439

7

261



het hotel

Charly vraagt aan Niall "waar moeten jullie heen??" Niall" naar een of ander van der valk hotel in Rotterdam". De meiden beginnen zacht gillen e zeggen tegelijk "aaaahh wij ook ook in Rotterdam zal vast gezellig worden met zijn alllen." De volgende ochtend horen ze iemand zingen ze hebben geen idee waar het van daan komt dan horen ze Wordt nou eens wakker jullie slaapkoppen zelfs Zayn en Harry zijn al uit bed en dat is al een wonder wnt ze hebben honger. De kids herrinner inees dat in de kamer naast hun de boys van 1D zitten ze schieten hun kleren aan en gaan naar de boys toe. Zayn doet de deur open met nog een slaperighoofd de meiden moeten lachen en zeggen" Zayn je ziet er nog een beetje slaperig uit'' de andere jongens moeten lachen en Zayn kijkt de meiden aan met een glimlach. "Kom dan gaan we" zegt Niall die de kinderen ziet "ik heb honger dus opschieten". Ze komen bij de lift aan en er hangt een briefje op en daar op staat "geachte hotelgasten van wege onderhoud is de lift gesloten dus neem aub de trap" leest Luc voor. Niall zegt gelijk G.V.D. zijn we al laat voor het ontbijt moeten we ook nog met de trap dat duurt nog langer voordat we gaan eten en ik heb erg veel honger." toen die dat zei hoorde ze zijn maag knorren, het klonk gewoon eng.Hehe we zijn beneden Niall loopt gelijk op het eten af de ret loopt er achteraan en gaan zitten. Niall is 3x terug gegaan om eten te halen hij wilde nog een keer gaan maar toen zei Liam" man zit jij nog niet vol ik na de eerste keer halen al hoor". Niall "ja ik zit eigenlijk ook vol ja maar ik had zin om te lopen hihi." Ze hebben nog ff zitten praten en toen weer lopend naar boven gegaan Niall kwam boven ging gebogen staan en zei "IK BEN KAPOT van de trap op lopen want me buik zit nog vol". Iedereen moest lachen. Zayn vroeg "zullen we met zij alle het hotel gaan verkennen neem ook voor de zekerheid zwemkleding mee je weet maar nooit of we een zwembad tegen komen. Niall roept er door heen "maar dan moeten we met de traf als de lift nog niet gemaakt is." De kinderen vinden het een goed idee om rond te gaan kijken Charly gelijk "waar en hoe laat spreken we af dan??" "Bij ons op de kamer om 11 uur ofzo" zegt Louis. "Dat is echt een top idee op jullie kamer en die tijd" zegt Sara.


Reacties:

1 2

1Dlover
1Dlover zei op 9 juli 2013 - 1:01:
oomgggg
waarom wist ik dit niet??
snel verder!!!!
xxjes the curly one who's very happy to read this because you're a very good writer


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 maart 2013 - 12:24:
Grappig! Het is al beter


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 23 maart 2013 - 21:41:
Yayz!! Verheug me er al op <3
Directioner 4 evah BABEEEH!! WHOOP
xxxx


1Dfan zei op 23 maart 2013 - 21:10:
dankje crazyAnnx ik ga morge denk ik het eerst schrijven en dan weer online zetten ik bericht je wel als die er op staat. ik wil die van jouw ook wel lezen hoor en het komt niet opdringerig over hoor ik snap je wel


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 23 maart 2013 - 21:06:
Leuke story! Snel weer verder Gurl xxxx
Ik heb een ook one direction story wil je hem lezen?
HOEFT NIET!!! Ik wil niet opdringerig overkomen
Maar ga snel verder!! DAT BEVEEL IK!!!