Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story » ~Hoofdstuk 9

Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story

23 maart 2013 - 13:22

1111

7

331



~Hoofdstuk 9

Marrisa’s P.O.V

We hebben starbucks gehaald en zijn op de terug weg..De radio staat aan en we schreeuwen keihard mee. Maar dan zet Niall opeens de radio uit, Y niall? D: Ik kijk hem vragend aan en hij kijkt mij weer vragend aan. Nou daar schieten we mee op -_-.

‘’Vindt je Harry nou leuk of niet? Ik wil een definitief antwoord, dus geen misschien of ik weet niet’’ Zegt hij op een lage en serieuze toon. Jezus en ik dacht dat Liam de enige was die zo sirieus kon zijn o-o.
Derp, daar zit je dan Mari, je moet antwoorden. Of…Je kan je super ninja move gebruiken en uit de auto springen! ..Maar straks flikker ik en lig ik daar op de snelweg, en het lijkt me niet zo’n goed idee sinds ik degene ben die achter het stuur zit. Straks word ik beschuldigd als moordenaar en moet ik gaan onderduike,n en krijg nooit meer een baan ,en moet gaan wonen in een doos onder de brug!!Niet dat dozen zo vreselijk zijn om in te wonen, geen belediging voor alle mensen die in een doos wonen! \o.o/

‘’N-nee ik vind hem n-niet leuk….’’ Lieg ik op de meest ongeloofwaardige manier die er bestaat. * facepalm* Geloof me, ik kan niet liegen.. Dan ga ik stotteren of keihard lachen dat best wel creepy is..
‘’Marissa..Kom op je kan me vertrouwen, ik kan je zelfs advies geven!’’

‘’Wow wie ben jij en wat heb je met Niall gedaan?? Ben jij dat Liam?!’’ Vraag ik en klop op zijn hoofd.
‘’ik meen het Marissa’’

‘’Fijn, ik vind hem leuk…Maar ik heb mezelf beloofd om met eten te trouwen en zeg nou zelf. Ik kan Meneer pindakaas pot toch niet zomaar verlaten, we hebben een speciale band weetje.’’ Ik trek een poker face en kijk Niall aan waarna we alletwee beginnen te lachen. Daarna praten we verder en let me tell you something..THAT BOY HAS SOME DAMN GOOD ADVICE!!

We komen weer aan bij my sweet home en ik spring uit de auto. ‘’I’m HOOOOMEEE PEEPZ JULLIE KUNNEN WEER ADEMENEN!!’’ schreeuw ik luid als ik mijn huis binnen stap.
‘’Jesus Mari je liet me schrikken’’ zegt Zayn met een geschrokken expressie( Weer een moeilijk woord BAMM Je bent goed op dreef Mari!!) voor me staat.

‘’Sowwy Zaynie’’ zeg ik en woel met mijn hand door zijn haar waardoor ik een van zijn kille blikken krijg die niet echt iets goeds voorspellen.
‘’Je krijgt tien seconden’’ Gromt die…
‘’Wacht!!’’ Ik neem snel even een slokje van mijn overheerlijke starbucks en begin dan te rennen.

‘’AAAHHH HELP ME !! Een iemand wil me vermoorden!!’’ Ik ren door het huis heen en kijk achterom tot ik opeens tegen iemand aan bots. En guess who it is? Yup, harry..
We vallen alletwee op de grond met mij boven op hem. ( Derpp awkward moment o-o)
‘’Sorry Harry!!’’ Ik ga snel van hem af nog steeds starend in zijn ogen.

‘’Geeft niet’’ Zegt hij op een te koele toon, heb ik iets verkeerds gedaan? Hij staat op en loopt langs me heen naar Niall…What in flipping unicorns name happened?

‘’Ik heb je!!’’ Zayn slaat me over zijn rug heen en ik sla hem zo hard als ik kan. Hell yeah bad girl over here!
‘’LIAAAAAAMMMM HELP MEEEE I”M GETTING RAPED!!!!!!’’ Ik hoor geen antwoord dus of hij is gevlogen naar een magisch regenboog land op een vet coole eenhoorn en is regenboog ijs voor mij aan het halen omdat ik gewoon awesome ben, of hij is met Dani weg. Ook al heb ik de eerste optie VEEEL liever denk ik meer aan de tweede :I. JK DANI, I LOVE YOU PLEASE DON’T KILL ME!! * Hides under my bed /).(\*

‘’Nee ik weet nog iets veel ergers..’’ zegt Zayn met zo’n evil smile op zijn gezicht wat me bang maakt.. Ik kruis mijn vingers, please niet mijn starbucks, niet mijn starbucks, niet mijn starbucks…
‘’Jouw starbucks..’’ Siriously? Are you flippin kidding me?!! -___-
Zayn zet me neer en pakt mijn starbucks en goot het in de afwasbak… Daarna kreukelt hij het bekertje en gooit het op de grond.
‘’NEEE!!’’ Ik ren ernaar toe en begin er op te drukken.
‘’LEEF!!! LEEF!! LAAT MAMMIE NIET ALLEEN!!!’’ Maar het is al te laat…Mijn leven is nu defenitief over dus als u me even wilt excuseren. Ik ga nu in die hoek zitten en denken over het bestaan van mij NU vermorzelde leven.. Snik snik :’(

Harry’s P.O.V
Ik loop langs haar heen en ik zie een verwarde blik in haar ogen. Ik loop direct naar Niall toe en trek hem ruw mee.
‘’Wat is jouw probleem?’’ Vraagt hij en dan word ik boos.
‘’Mijn probleem? Wat is jouw probleem?! Je weet dat ik Marissa leuk vind en dan ga jij op een date met haar?! Ik dacht dat we vrienden waren Niall!’’ Niall kijkt me even aan en begint dan te lachen.
‘’Watt?!’’ Vraag ik nu woedend.
‘’Harry, we waren niet op een date, we gingen gewoon even Starbucks halen. En volgens mij vind ze jou ook leuk..’’
Ik kijk hem verbaasd aan, vindt ze mij leuk? Niall lijkt mijn gedachten te lezen en knikt. Een grote glimlach komt er op mijn gezicht. Misschien heb ik dan toch een kans..Misschien.. Maar wat ik niet snap is dat Niall best verdrietig kijkt.
We lopen terug en zien Marissa die een verkreukelt bekertje van de Starbucks zit te knuffelen. Oke? O-O
‘’Wat is er gebeurd?’’ Vraag ik en ze kijkt op.
‘’Die bruut daar!! Dat is wat er gebeurd is!’’ zegt ze en wijst met haar vinger naar Zayn die op de bank zit.
‘’Dat krijg je ervan als je aan me haar zit’’ antwoord hij glimlachend en Niall en ik lachen. Dat gebeurd bij ons wel vaker, niemand komt aan Zayn’s haar.
Mari snuift en gaat op de tafel zitten en ik voel een por in me zij. Ik kijk opzij en zie Niall die met zijn hoofd haar aanwijst..Ik schud mijn hoofd maar word haar richting ingeduwt..
‘’Mari, Harry wil je iets vragen..’’ Ze kijkt me vragend aan en ik stuur Niall een boze blik.
‘’En dat is?’’ vraagt ze en kijkt me aan met haar schitterende ogen, en opeens beginnen mijn handen te zweten. Ik krab achter mijn hoofd en weet niet zo snel iets te bedenken. Kom op Harry, je kan dit doen. Je doet het toch zo vaak, schenk haar een van je brutale glimlachen en vraag haar mee uit.
‘’Eh ik ken het hier niet zo goed..Dus zou je me hier morgen kunnen rondleiden…Alleen ons tweeen?.’’ Ik kan mezelf wel in mijn gezicht slaan, wat voor slappe smoes is dat?
Mari kijkt me even aan en glimlacht dan.
‘’Tuurlijk Harry, dat doe ik graag voor mijn vrienden!’’ En met dat ene woord verlies ik al mijn hoop, yup harry, you’re just being friend zoned..(( PAM PAM PAAAAAAMMMM))


Reacties:

1 2

DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 24 maart 2013 - 14:07:
leuukk!

Pampam, wie niet dood wil, knoopt haar handen op haar rug als ze bij Zayn in de buurt is XD.

Ai, de vrienden zone is voor Harry op dit moment de hel...


Faylinn
Faylinn zei op 23 maart 2013 - 22:30:
ahw arme Harry de vriendenzone.
daar moet hij uit komen.

ik denk nog steeds dat Naill ook een oogje op Marissa heeft. hij keek heel verdrietig toen hij tegen Hazza zei dat Marissa hem leuk vind.

oke ik kom nooit NOOIT aan zayn's haar. ik wil namelijk nog niet dood. XD.

je maakt het wel leuk! met je schrijfstijl.
snel verder honeyy xoxo!!


shania13
shania13 zei op 23 maart 2013 - 17:06:
Poor harry
Snel verder

Xxx


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 23 maart 2013 - 14:56:
Ahwz thank you girls
It means so much to me <3
Love y'all very very much!!
xxx


1Dlover
1Dlover zei op 23 maart 2013 - 14:50:
Aawwee arme harry,
je schrijft echt geweldig!
jou fanfiction is niet zo'n normale die van iedeteen hetzelfde is, nee die van jou is anders, en dan befoel ik op de goede manier!
her is een soort ban comedie maar ook met gevoelens er in ik vind het echt geweldig!