Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story » ~Hoofdstuk 10

Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story

23 maart 2013 - 20:35

1077

9

327



~Hoofdstuk 10

Hoofdstuk 10
Na lang twijfelen heb ik besloten dat hun koppelnaam Marry word
Niall’s P.O.V
Ik zie Harry naar haar toegaan en voel een steek in mijn zij..Wat hij niet weet is dat ik Marissa ook leuk vind, maar wie niet? Ze is gewoon perfect, ze heeft humor, eet net zoveel als ik, en brengt iedereen een glimlach op zijn gezicht als ze de kamer binnen komt.Maar ik weet dat ze nooit van mij zal houden, Harry vind haar leuk en zij hem. Ik blijf maar de Foodbuddie en Mate. Ook al zal ik het hem nooit aandoen, een deel van mij zegt dat ik Marissa voor me moet winnen. Maar hoe?

Marissa P.O.V
Ik kijk Harry aan…Heeft hij me nou net mee uitgevraagd of hoor ik dingen? Nee, dat kan niet, het is vast vriendschappelijk bedoeld, ja dat moet het zijn. Ik ben verdrietig maar laat het niet merken, we hebben tenminste onze vriendschap nog. Ik schenk een van mijn nepste glimlachen ooit, hopend dat hij me gelooft en zeg: ‘’Tuurlijk Harry, dat doe ik graag voor mijn vrienden!’’ Harry kijkt me aan met …Teleurstelling? In zijn ogen en knikt dan…Siriously, ben ik nou gek of zie en hoor ik dingen??

‘’Hey zullen we vanacht naar een club gaan?’’ vraagt Louis en ik bijt op mijn lip. Ik heb het namelijk nooit echt op clubs gehad. Dansen is niet het probleem, are you kidding me, I love dancing! Ook al dans ik als een misvormde walrus . Maar de mensen daar, het enige wat je tegenkomt zijn dronken gozers die in je kont knijpen, no thank you .-.. En ik haat dronken mensen, door een dronken gozer is mijn lovely daddy overleden. Ik heb die gozer nog geprobeerd op te sporen met mijn Sherlock Holmes skills maar toen ik aanklopte bij het adres bleek het een oud vrouwtje tegen te tachtig te zijn.. O_o. Dus dat lijkt me sterk…OF……
‘’MARI!!’’ Ik schrik wakker en val van de tafel af waar ik op zat. De jongens beginnen te lachen en ik sta kreunend op.
‘’Wuuutt?’’
‘’Laten we just Dance doen!!’’ roept Niall, fijn, nu mag ik me voor gek zetten door te dansen -_-.
De jongens doen just dance erin en ik moet als eerste tegen Niall, en laat het nou net What makes you beautiful zijn, oh joy! Weet je wel hoe ik dans? \(O_O)/ (/O_ O)/ \(O_ O\) ~(O_O)~
Zo dus…Maar I won!! WHOOP WHOOP!!! * happy dance* Nu wil ik een brownie >.>.
Daarna moet Louis tegen Harry met Call me maybe, ik lach me dood! XD ..Harry wint :I.. Zayn wil niet meedoen en Dus de Big Final, en weet je op welk liedje? I’ve had the time of my life D: WHY?!! De muziek begint en ik dans met de meest awkward feeling ooit. Zelfs meer awkard toen ik dat nummer danste met meneer pindakaas pot en mijn broer op dat moment binnenkwam.. JA IK DANSTE MET EEN PINDAKAASPOT!! Maar hee, we hadden samen wel de highscore verbetert . Harry wint, maar hij had niet de highscore verbetert, HA! Ja, ik dans wel vaker met rare dingen, zoals mijn kuikenknuffel :3 Ik noem hem Senõr kuiken.Lach me niet uit...
‘’Gefeliciteert Hazz’’ zeg ik en geef hem een knuffel. Ik krijg kriebels in mijn buik en laat snel los ,alleen om de jongens wijd te zien grijnzen. Ik geef ze allemaal een mep achter op hun hoofd en loop naar de koelkast voor eten. Yeah go ahead, call me a pig, I’m proud of it Ik pak eten en word letterlijk aangevallen door Niall waardoor ik op de grond val.
‘’Eten!!’’ schreeuwt hij en pakt MIJN eten D: Hehe, Iknow I’m one selfish pinguïn , but no one touches my food! Unless ur a unicorn with magical powers..
‘’Gee thanks Niall, ik leef nog als je het wil weten’’ zeg ik sarcastisch en steek mijn armen uit als een 5 jarig kind om opgetild te worden. Niall schudt zijn hoofd en loopt ervandoor met MIJN eten D:<. Weet je ik ben best lui, een keer toen we in een restaurant waren was mijn broer en ik aan het klieren. Je weet wel, food fight . Toen kwam de eigenaar naar ons toe en vroeg ons om weg te gaan anders werden we eruit gedragen..Dus ik zei dat ik er uitgedragen wou worden maar dat werd er uitgestuurd, en niemand droeg me ! Geloof jij dat?! Hij vroeg het nog wel….. waar was ik? Oh ja, Lazy pig ovah here ^W^.
Dan voel ik twee sterke armen om me heen die me optillen en zie Harry.
‘’Zie!! Iemand is tenminste nog aardig!’’ Schreeuw ik door de kamer heen en sprint naar Niall . Met mijn super Ninja en spring ik op zijn rug en grijp ik mijn eten. Psssh, zal ik je een geheim vertellen? Ik leid een dubbelleven, ik ben eigenlijk een super ninja die de wereld heeft gered 030. Hehe, niemand steelt mijn eten zolang ik van eten hou! Derp, je dacht dat ik: zolang ik Marissa heet zou zeggen hea? Maar misschien verander ik mijn naam wel in…in..Dia.s..na…flurksplurk…Jaa zo ga ik mezelf noemen, Diasna flurksplurk! Orgineel ik weet het ^^. Maar mijn liefde voor eten is voor altijd, en altijd en altijd en, zei ik al altijd?

‘’Dat ga ik tegen Liam zeggen! Je steelt mijn eten…’’ Oh nu is het zijn eten? I didn’t think so Gurl!!
‘’Jij stol mijn eten eerst!’’
‘’Nu uh’’
‘’ uh huh’’
‘’Nu uh’’
‘’Uh huh’’
‘’Nu uh’’
‘’Uh huh’’
‘’nu uh’’
‘’Uh huh PANCAKES, UNICORN, RAINBOW , BLARKDIEBLURKSPILUNDUBLURRDURR ,END OF THE CONVERSATION!!’’

Dan pakt Niall een stukje ham en gooit die recht in mijn face.. OH IT’S ON BOY!! Ik pak een ei en gooi het in zijn haar. Niall pakt een ketchup fles en richt het op mij, maar ik duik net op tijd weg en het komt in Zayns haar terecht, uh oh o.o.. Zayn pakt wat bloem en gooit het hele pak over Niall heen.. Dan draait hij zich naar mij toe en ik ren zo snel weg als ik maar kan.
‘’HUMAN SHIELD!!” schreeuw ik en trek Harry voor me, waardoor hij helemaal onder de bloem komt te zitten. En zo gaat het maar door.. En net als ik een chilisaus naar Zayn wil gooien gaat de deur open en komen Liam en Danielle binnen…
‘’Watte-‘’
OOPS….O_O

Ik wil jullie allemaal even bedanken voor al die lieve reacties op dit verhaal :3
Ik ben heel blij dat jullie het leuk vinden en hoop dat jullie het blijven lezen <3
This all means the world to me, so thank you C:
Love y'all <3 <3


Reacties:

1 2

IloveZayn
IloveZayn zei op 31 maart 2013 - 22:29:
Hahah ik herken me zo erg in Marissa, ga zo door je schrijft echt goed ! =)x


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 24 maart 2013 - 14:37:
Thank youuuuu!! <3


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 24 maart 2013 - 14:21:
WTF! OMFG! FOOD-FIGHT! i love it


Aimeery
Aimeery zei op 23 maart 2013 - 22:00:
whahaha! omg... ik lach helemaal inj een deuk om dat sherlock gedeelte (voor al om dat ik sherlock fan ben -.-'' ) Maar... G.A. Z.O. D.O.O.R. duidelijk? zo niet... GO ON VERSLAAFT -.-'' ^^


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 23 maart 2013 - 21:25:
thank you <3