Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my horrible life (END) » Can i do it?

my horrible life (END)

24 maart 2013 - 12:01

343

6

395



Can i do it?

Ik was aan het wachten op de muziek die niet kwam.
De zenuwen namen bezit van me, net als de paniek.
Waar bleef de muziek?
Een grote vraag die door mijn hoofd doolde. Wat als de muziek niet meer kwam? Wat moest ik dan doen?
'Kun je ook zonder muziek zingen?' Vroeg een jurylid.
Ik keek verschrikt op. Zal ik dat doen? kan ik dat wel?
Mijn hoofd schudde ja, en mijn gedachten zeiden nee.
'Begin maar'. Zei een ander jurylid.
Ik sloot mijn ogen en speelde het liedje af in mijn hoofd. Toen trok ik mijn mond open en liet mijn stem de zaal in glijden. Het zenuwachtige gevoel kroop weg, en een vrij gevoel nam er de plaats voor in. Ik kon dit, en ik doe dit. Het liedje was afgelopen voordat ik er erg in had. Ik heb mezelf zien veranderen van een heel onzeker meisje naar een zelfverzekerd meisje dat graag doet wat ze wil. En nu stond ik hier met een big-smile zelfverzekerd op het podium, te wachten op het woord van de jury.
het jurylid, dat in 2010 ook de coach van One Direction was, begon met de kritiek.
'Het was fan-tas-tisch jij kunt écht zingen meid, het duurt misschien even totdat je net zo goed bent als One Direction zelf, maar je kunt er komen'.
Mijn lach werd alsmaar groter. De andere drie heb ik amper gehoord, ik was te druk bezig met mijn gedachten.
Ik voelde hoe het zenuwachtige gevoel weer terug mijn maag in kroop.
Nu nog horen of ik door mag.
'Ofcourse een ja'. Zei de eerste.
De andere twee zeiden ook ja.
Het hing nu af van Simon.
Hij keek me dringend aan, en zei vervolgens ook ja.
Ik sprong voor mijn gevoel een meter in de lucht, waardoor de hoed van Zayn, die ik mocht lenen, van mijn hoofd af viel.
Ik rende naar de gang waar ik vandaan kwam en sprong in Nialls armen.
Tranen van geluk stroomde over mijn wangen, ik keek Niall kort aan en hij plantte een kort kusje op mijn lippen.
Ik keek de jongens snel één voor één aan en zei zelfverzekerd:
'I can do this'.
'


Reacties:

1 2

Faylinn
Faylinn zei op 29 maart 2013 - 19:44:
ik vind het super leuk enzo maar zoals ook al eerder is gezegt vond ik dat geen kritiek en dat geeft hij normaap wep. dit is niet om ja af te kraken want ik vind het heel mooi en het is een verhaal dus het hoefd niet net zo te zijn als in het echt.
snel verder xoxo


1Dlover
1Dlover zei op 28 maart 2013 - 22:43:
omgomgomgomgogmomgomg
zooo leuk!!!!!!!!!
snel verder
(sorry dat ik niet gelijk had gereageert maar ik wou net reageren toen mijn oppaskind begon te janken, en daarna wist ik niet meer wat ik aan het doen was, sorry)
xxxx


fallinlove
fallinlove zei op 24 maart 2013 - 15:53:
She rocks!
Snel verder


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 24 maart 2013 - 15:16:
WOW! tegenovergestelde wat er gebeurt in mijn FF XD


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 24 maart 2013 - 14:37:
Eens wat candyXbar 3x gezegd heeft (:
Maar het kan natuurlijk wel, maar dan is het geen kritiek.

En Niall kussen is toch al de grootste droom? *sight*