Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » She got that one thing <3 Niall horan love story » Chapter 6

She got that one thing <3 Niall horan love story

24 maart 2013 - 17:31

652

6

467



Chapter 6

Niall's P.O.V
Ik dwaal door de gangen op zoek naar Celeste.Maar alle gangen lijken hetzelfde en ik heb het gevoel dat ik verdwaald ben.
Maar dan hoor ik muziek en volg ik de melodieuze klanken van een gitaar en komen uiteindelijk terecht voor een kamer. Ik open voorzichtig de deur en daar staat ze. Celeste zit maar haar ogen gesloten op een bed en een gitaar in de hand. Het licht van de zon die uit haar raam schijnt valt perfect op haar mooie blonde haar zodat ze net op een engel lijkt die uit de hemel is gevallen. God, kan ze nog mooier zijn?
Dan gebeurd er nog iets onverwachts. Er komt de prachtigste stem die ik ooit gehoord hebt uit haar mond en ze begint te zingen. Ze is zo in trance met haar lied dat ze niet eens merk dat ik daar met open mond sta te luisteren. Het liefst zou ik direct naar haar toe lopen ,haar omarmen, en fluisterend dingen in haar oor zeggen. En fluistert ze terug:''Laat me niet los''
Ik weet dat het op dit moment niet gaat gebeuren, maar toch is er een sprankje hoop dat ik dat later wel kan doen.
En voor ik het weet is het liedje afgelopen en opent ze haar ogen om mij naar haar te zien gapen. Ik voel een lichte blos op mijn wangen komen en ze kijkt me met grote ogen aan. Er komt niks uit mijn mond, geen enkel woordje.. Wat moet ik doen? Straks ga ik haperen...
''Hey'' Is het enige woordje die zonder haperen mijn mond kan verlaten..
Ze grijpt een blok en een pen en begint te schrijven en word ik nog nerveuzer..Wat schrijft ze, is ze nu kwaad op me?? Ik zie het al staan, met grote boze letters:
Wat moet je? Ga mijn kamer uit creep
Maar dat is niet wat er staat, het verbaast me, ik laat opgelucht adem.

Hi Niall...

Ze weet mijn naam!! Wacht, allicht weet ze mijn naam, al die kinderen hebben mijn naam door de zaal heen geroepen.
''Mag ik erbij zitten?'' Het is er al uit voordat ik me er van bewust ben..

Celeste's P.O.V

''Mag ik erbij zitten?'' Ik bijt op mijn lip..Mag dat? Ik weet van mezelf dat ik zoveel contact met hem moet vermijden, zeker nu omdat ik wat voor hem voel, maar tegen zijn ogen kan ik geen nee zeggen en knik.
Een klein glimlachje vormt er op zijn lippen en van binnen maak ik een klein sprongetje. Ik frons naar mijn gevoelens
Nee, celeste..Dit is fout, helemaal fout..Je mag niks voor hem gaan voelen. helemaal niks. Je moet hem wegduwen..Nu het nog kan
''Is er iets?'' Vraagt hij bezorgd en ik schud mijn hoofd nog steeds meditatief wat ik nou moet doen.
'' Je hebt een prachtige stem..weet je dat?'' Ik kijk hem perplex aan en schud mijn hoofd nogmaals, het blok weer pakkend. De pen glijdt gemakkelijk over het papier heen, woorden vormend en ik laat het hem weer zien.
[/b] Dat zeg je alleen maar omdat je medelijden met me hebt..[b]
Het is waar, iedereen die weet dat ik niet praat en ik tegengekomen ben hoor ik allemaal zeggen: '' Ach schatje, wat erg voor je!!'' ''Arm kind...'' 'Wat voor vreselijks zal er met haar gebeurd zijn?''
Ik ben al die opmerkingen zat, alleen omdat ik niet praat wil ik niet anders behandeld worden. Ik ben gewoon een negentien jarig meisje die toevallig niet praat omdat er iets in haar verleden is gebeurd, klaar. Geen gezeur, geen gejammer, geen gemekker.
Niall schudt zijn hoofd en pakt mijn hand vast waardoor ik moet blozen en omlaag kijk.
''Ik meen het..Echt..Ongeacht wat je allemaal hebt meegemaakt''
Wow, zoiets heeft niemand ooit tegen mij gezegd, zelfs Joice niet of Cindy.. Eindelijk voel ik alsof iemand echt om me geeft, zoals ik nu ben.
Ik kijk op en mijn ogen ontmoeten de zijne en het lijkt net alsof de hele wereld even stopt.

Niall's en Celeste's P.O.V
It's true...I'm in love


Reacties:

1 2

CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 24 maart 2013 - 19:41:
Ahwwzzzzzz THANK YOU ALL!!! * CYBERHUGGS*
<3


Aimeery
Aimeery zei op 24 maart 2013 - 18:29:
ahw... How cute, die laatste zin!
Go On je schrijft fantastisch!


Malikaa
Malikaa zei op 24 maart 2013 - 18:17:
omg!! mijn internet deed het niet en ik dacht echt van: neeee, ik wil je verhaal lezen!
echt awesome!!
ik hoop echt dat ze tegen hem gaat praten in plaats van schrijven
xXx


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 24 maart 2013 - 15:22:
Thank you <33
Hehe, all those comments makes me one happy wizzleboo
Love you all!! xxxxxxxxxxxxxxxxx


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 24 maart 2013 - 15:13:
OMFG! Ze accepteerd Nialler
Eens met 1Dzayn: Die laatste zin, its true love