Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story » Hoofdstuk 11

Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story

24 maart 2013 - 17:03

1098

7

369



Hoofdstuk 11

Liam Payne’s P.O.V
Danielle en ik hadden net het park bezocht en bij gepraat. Ik heb beschermend haar arm om haar middel heen en lopen terug naar Marissa’s huis.
‘’Denk je dat Harry haar leuk vindt?’’ Vraagt ze en ik glimlach.

‘’Dat weet ik bijna zeker, hoe hij naar haar staart zegt alles’’ ze lacht en knikt. We zijn bijna bij het huis en lopen het tuinpad op. Vanuit het huis hoor ik allemaal geschreeuw en ik weet al dat het er niet erg best uitziet. Ik doe de deur open en dat het hele huis onder de etensresten en van weet ik niet wat zit.

‘’Watte-‘’ Begin ik en zie Marissa freezen met…Chilisaus? In haar hand.Ze zit helemaal onder de bloem, ei en nog meer eten, en zo te zien de rest ook. Ik schud langzaam mijn hoofd..
‘’Een voedsel gevecht? Sirieus jongens, jullie zijn volwassen..’’ Zeg ik en dan weet ik al dat ik allemaal opmerkingen krijg over daddy direction. Maar hee, iemand moet de verantwoordelijkheid op zich nemen, en als je die jongens ziet… Ik zucht, soms vraag ik me af wat ik met die jongens moet doen.

Harry’s P.O.V
‘’Jullie gaan dit allemaal opruimen, begrepen?’’ We knikken langzaam en Marissa loopt naar hem toe.
‘’Sorry Li Li, hier heb je een knuffel’’ Zegt ze een geeft hem een grote knuffel waardoor zijn shirt helemaal onder de saus komt te zitten. Ik grinnik en zie dat Danielle ook met moeite haar lach probeert in te houden. Liam schud nogmaals zijn hoofd en loopt dan weg, Danielle zwaait nog even en loopt dan ook weg. Ik kijk naar Marissa die er super schattig eruit ziet als ze helemaal onder de etensresten zit en glimlach naar haar. Harry, stop ermee..Ze vind je niet leuk, dat zei ze zelf..Je bent in de friendzone en je weet hoe moeilijk het is om eruit te komen.. Ik zucht teleurgesteld en verdrietig..

Niall’s en Harry’s P.O.V
Hoe kom ik ooit uit de friendzone en win ik haar hart? Denk ik bij mezelf en staar naar Marissa, het meisje waarvan ik hou.
((PAM PAM PAAAAAM LOVE TRIANGLE *GASPS* ))

Marissa’s P.O.V
Ik voel meerdere ogen op me en draai me om, om Niall en Harry naar me te zien staren.. CREEPY O.o, heb ik iets op mijn gezicht? Ik haal mijn schouders op en zie de puinhoop wat we hebben gemaakt, mam zou niet erg blij zijn… Ik zucht diep, het is opruimtijd! ( Woaw, nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)
‘’Let’s clean this flippin stuff…CLEAN WOMAN ACTIVATE!!’’ Schreeuw ik en doe een superheld pose, welpz that sounded pretty lame ._. Als ik een superheld wil zijn kies ik Unicorn woman JA IK WEET DAT DIE NIET BESTAAT MAAR NOU EN OKE. LAAT DEZE WEIRDO DROMEN! D: Ik draag dan een eenhoorn hoed en kleding met allemaal eenhoorns erop en mijn geheime kracht is regenbogen die werken als laserstralen > En dan…I’LL KICK SOME FLIPPING BUTTS!!

‘’HEY!! Ik ben super man!! SUUUPEEER MAAAAAAAAN’’ Schreeuwt Louis en doet zijn superhelden pose.
‘’Laten we dit nou maar opruimen jongens..En Marissa’’ Zegt Zayn en komt tevoorschijn met een bezem en een emmer.
‘’Niall, Marissa en Harry, jullie doen de keuken, Louis en ik de woonkamer’’ We knikken en gaan allemaal aan de slag.. Ik zit op mijn knieeen de vloer schoon te maken en merk dat Harry en Niall alletwee pretty close bij me zitten. ‘’Zonde van het eten’’ Hoor ik Niall mompelen en ik klop hem op de schouder. ‘’ Jij zegt het Foodbuddie jij zegt het..’’ Hij kijkt me aan, en ik zie een verdrietige blik in zijn ogen. Wat is er met hem?? Ik kijk naar Harry en hij heeft ook een verdrietige blik in zijn ogen.. Why is everyone so sad?? Stilletjes ga ik verder met schoonmaken en ga languit op de vloer liggen. Wat? De keukenvloer ligt lekker…
‘’Eh wat doe je?’’ Hoor ik Harry vragen en strek mezelf uit.
‘’Ik doe een kat na, Meow’’ Fluister ik en Harry begint te lachen.
Yay, dat is een die weer lacht! Nu nog Niall.
‘’NIAAALLL ‘’ Kreun ik en Niall kijkt op.
‘’IK HOU VAN WAFELS JIJ OOK?’’ Vraag ik random, want dat was het eerste wat in me opkwam.
Niall glimlacht en knikt, yay, Mission accomplished. See, ik kan zo een geheim agent worden . My name is Cloudair..Marissa Cloudair..* James bond thingkie* We beginnen daarna weer met opruimen en zijn dan al snel klaar.
‘’Ik ben uitgeput’’ Jammer ik als ik naast Louis en Zayn op de bank plof.
‘’Aahww heeft Mari geen conditie?’’ zegt Louis medelevend en waait met zijn hand door mijn haar..Oh no, don’t touch the hair dude..<-- Lol nu klink ik net als Zayn C:
Dan komt mijn lieve ,lieve ,lieve , lieve ,lieve, lieve ,lieve, uber, super schattige Boo op mijn schoot en begint te spinnen. Ik ahww en wil hem het liefst dood squishen maar nee dat kan weer niet &#61516;.
‘’Ahwwz He’s so cute I’m gonna dieee!’’
Harry grinnikt en komt naast me zitten waardoor Boo meteen gaat hissen, that’s right, Boo is my personal Bodyguard. Ik zal me niks verbazen als hij een mitrailleur onder dat fluffy vachtje heeft, so, look out harry .
Dan komt Liam aan de telefoon de woonkamer lopen.
‘’Meen je dat nou? Ik dacht dat we vrij kregen!’’ We kijken hem allemaal vragend aan en Liam gebaart dat we het antwoord zo krijgen.
‘’Ja, ik begrijp het..Oke..We komen er zo aan’’ Hij hangt op en dan hangt er een gespannen sfeer in de lucht alsof hij gaat zeggen dat eenhoorns niet bestaan.. Ik bedoel tuurlijk bestaan er wel eenhoorns, misschien niet in dit universum ,maar ik weet zeker dat ze wel bestaan! Toch? Dat zei mammie tenminste :C.
‘’Vas happening?’’ Hehe, ik hoef niet eens meer te zeggen van wie die komt ^^
‘’Paul heeft besloten dat we nog niet echt vrij zijn heeft ons verteld om naar hem toe te komen.’’ En op dat ene moment beginnen alle jongens te kreunen en te protesteren.
‘’Het moet’’ Verdedigt Liam en de jongens staan op.
‘’We zijn over een paar uur terug oke?’’ zegt Liam en ik knik en geef hem een knuffel.
‘’ Succes!’’ Hij knikt en glimlacht voordat ze allemaal de deur uit lopen en ik alleen blijf met Dani en eten en katten .
Dani kijkt me aan met een denk jij wat ik denk blik en ik knik. GIRL TIME!!! Dani pakt allemaal kussens en ik ga naar de keuken om popcorn te maken. Als de popcorn in de magnetron zit voel ik een trilling van mijn telefoon en pak hem.. Dan staat er een bericht van een onbekend nummer..

Don’t trust Harry

Ik kijk er met grote ogen aan en lees het nog een keer over…DAFUDGE? O____O


Reacties:

1 2

1D4EVER
1D4EVER zei op 5 sep 2013 - 22:54:
DAT KOMT VAN NIALL OMG DIE HARD


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 24 maart 2013 - 20:37:
Thankies C:
And you'll see!! <3


1Dlover
1Dlover zei op 24 maart 2013 - 20:19:
zou het van harry zijn
idk
ik ben wel benieuwd
snel verder!!!
love you manier van schrijven!!!<3


Aimeery
Aimeery zei op 24 maart 2013 - 18:35:
wut... wrm zou ze harry niet vertrouwen?! volgens mij is dat naill... nergens staat dat ze elkaars nummer hebben gehad.... -.-'' btw GO ON!


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 24 maart 2013 - 17:51:
haha thank you <3
And you'll see who sent it
You just have to wait
Love y'all!
xxxxxxxxxxx