Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » dancing (gepauzeerd) » hfst 5

dancing (gepauzeerd)

24 maart 2013 - 17:25

493

1

267



hfst 5

sorry dat het zo lang is geleden dat ik iets nieuws heb geschreven. heb best wel een goede reden: ik heb de hele dag op one direction lopen stemmen voor kca en het is gelukt ze hebben gewonnen!!! maar oke hier is het nieuwe hfst. ENJOYYYYY!!!!!

Ik werd al vroeg wakker en sprong heel blij uit bed. Vandaag zou ik naar Engeland gaan. Vandaag zou ik Iris weer zien. Ik vloog naar beneden en zetten de tv aan. Er was niks op en ik zetten de tv maar uit. Ik ging naar de keuken om iets te eten maar me moeder hield me tegen. Ik keek verbaasd om en zag onze koffers al staan. Ze begon te lachen en zei: 'ga je snel aankleden want het vliegtuig vertrekt zo' Ik had me nog nooit zo snel aangekleed. Toen ik benenden was duwden me moeder me brood je in me hand en zei: 'eet dit maar onderweg' Ik knikte als teken dat het goed was en ging op een van me leuke ninja moves de auto in. Onderweg genoot ik echt heel erg van me brood. Toen ik me brood ophad had ik nog steeds honger en kon je ook echt heel erg horen. We waren bijna te laat voor onze vlucht. Mijn moeder checkte in en ik rende richting het vliegtuig. Het duurde niet lang tot dat ik er was. Ik moest alleen even wachten tot mijn moeder er was, maar dat duurde ook niet lang. We liepen het vliegtuig in en liepen naar onze plek. De vliegreis duurde te lang en mijn honger werd steeds erger. Na ongeveer ander half uur lopen honger lijden landen het vliegtuig en mocht ik opzoek naar Iris. Ik hoopte dat ze iets eetbaars bij zich had. Na 5 minuten te zoeken zag ik haar en een zak met M&M'S. ik rende naar haar toe en pakte de zak af. Ik had echt zo'n honger. Mijn moeder kwam rustig achter me aan lopen en zag hoe ik aan het eten was samen met Iris. We liepen langs dwanghekken en toen was opeens werd de zak met M&M'S af gepakt. Ik keek boos om en zag dat de Niall Horan onze zak had afgepakt en eruit zat te eten. Ik en Iris pikte het niet en liepen op hem af. Hee, Niall geef onze zak terug riep ik. Hij liep weg en wij keken hem na. Ik werd kwaad en kroop onder de benen van de bewaker door en kwam rennet op Niall af. Hij zag het denk ik want hij begon ook te rennen en de bwakers kwamen achter mij aan. Ik bleef maar rennen en probeerde Niall te bereiken maar het lukte net niet. Ik begon nog harder te rennen en sprong op Niall's rug. Ik pakte d zak uit zijn hand en zag hoe de rest van de jongens mij aan keken. De bewakes pakte mij vast en ik begin te trappen en zei: 'ik kan zelf ook wel lopen hoor' Ze keken me boos aan en ik keek boos terug en liep naar Iris. Toen we buiten liepen barsten we in lachen uit. Opeens tikte iemand mij aan op me schouder en ik draaide me om en mijn gezicht betrok.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 24 maart 2013 - 18:11:
Niall: DON'T STEAL MY FOOD! I LOVED IT FIRST!

HIHI ^^