Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Just haven't met you yet (end) » One kiss

Just haven't met you yet (end)

24 maart 2013 - 18:28

895

5

337



One kiss

hellooo mensen ik ben maandag, dinsdag en woensdag niet in Nederland, dus dan kan ik niks posten. But I promise dat ik een extra lang stukje post op donderdag (H) en maybe post ik vanavond nog iets xXx

Malika’s POV

Ik wil nog niet dat ze weggaan. Ik begon steeds meer gevoelens te krijgen voor Niall, en ik wist niet wat ik ermee moest doen. ‘Zouden jullie misschien willen helpen met alle stoelen op de tafels te doen?’ ik kijk ze aan, en probeer Niall’s reactie te zien. Ik wil gewoon niet dat ze weggaan. ‘Tuurlijk, we zijn met z’n zessen, dus dat kan niet lang duren!’ hoor ik Louis roepen. Ik ben hem zo dankbaar. Iedere extra minuut met Niall is een minuut extra met de jongen voor wie ik zoveel voel. We zetten samen de stoelen op tafel en dan is het echt tijd om afscheid te nemen. ‘Is dit een tot later of een tot nooit weer afscheid?’ vraag ik. Ze kijken elkaar aan. ‘Ik hoop een tot later,’ zegt Niall, en hij loopt naar me toe.
Ik merk dat ik rood word en kijk hem aan. Die mooie blauwe ogen die mij deze middag voor het eerst aankeken. Hij komt nog iets dichter bij, en ik zet een stap in zijn richting. Ik voel de spanning zich opbouwen. Ik weet niet wat ik moet doen, zenuwachtig voor wat kan komen.
In plaats van dat ik hem een kus geef, geef ik hem een knuffel. Ik kan mezelf wel voor me hoofd slaan. Ik zie hem verward kijken. ‘Dan gaan we maar,’ zegt hij, en hij loopt richting de jongens. Ik zie de jongens zwaaien, alleen Niall niet. Ik zwaai terug, mezelf verwijtend dat ik hem niet heb gezoend.

Niall’s POV

Ik zie de jongens haar gedag zwaaien, maar ik kan het niet. Ze gaf me een knuffel! Oke, misschien moet ik niet veel verwachten, aangezien we elkaar pas een dag kennen. Maar ik dacht dat er iets was tussen ons. Blijkbaar niet.
We lopen het restaurant uit. Ik zie de jongens verbaast naar mij kijken. ‘Is er iets?’ vraag ik bot. ‘Wat is er met je aan de hand? Komt het doordat ze je niet heeft gezoend?’
Ik kijk Harry boos aan. Fijn dat hij het nog even benadrukt. ‘Jij zei dat ze me leuk vond, maar als dat zo is, waarom gaf ze dan een knuffel?’ vraag ik geïrriteerd. ‘Het is toch logisch dat ze niet te snel wilt gaan. Ik bedoel, na dat gedoe met haar vader, zou ik het ook rustig aan doen.’ Daar heeft Liam een punt. Zoals altijd. ‘Oke, misschien, ik herhaal, MISSCHIEN, heb je gelijk.’ ‘Ik weet wel zeker dat ik gelijk heb,’ zegt Liam, en ik begin te lachen. De jongens weten me altijd weer aan het lachen te krijgen. Ik ben blij dat we zo close zijn.
We praten nog een tijdje tot we bij het hotel zijn aangekomen. Ik zeg ze gedag en loop naar mijn kamer. Ik val maar niet in slaap, dus ik besluit op het terras te gaan zitten. Het is koud, maar het maakt me niks uit. Als ik naar beneden kijk zie ik iemand lopen. Wie loopt er nou weer om kwart voor één
s’ nachts buiten?!

Malika’s POV

Als ik het restaurant heb afgesloten, loop ik richting huis. Ik kijk op mijn klok. Half één alweer. Ik loop richting huis, maar stop al snel omdat mijn voeten pijn beginnen te doen van mijn hakken. Ik doe ze uit en loop op blote voeten verder. Er is toch niemand die op dit tijdstip buiten is. Ik loop langs het hotel waar Niall overnacht. Het is toch op de route richting mijn huis. Ik kijk omhoog en zie een gedaante zitten op een balkon. Who the hell zat er nou weer om kwart voor één op een balkon?! Ik zag de persoon naar beneden kijken. Ik probeer te zien wie het is. ‘Is het niet een beetje laat om op dit tijdstip buiten te lopen?’ Crap, ik ken die stem. ‘Is het niet een beetje laat om nu op een balkon te zitten?’ vraag ik, hopend dat hij mijn stem herkent. ‘Malika?! Ben jij dat?’ ‘Ahahah ja ik ben het!’ roep ik lachend naar boven. Opeens verdwijnt hij van het balkon. Huh, waar is hij dan opeens? Misschien wou hij me niet meer zien, na ons afscheid in het restaurant. Ik besluit verder te lopen, tot ik opeens een stem achter mij hoor. ‘Malika!!’ Ik draai me om. ‘Niall?? Ben je helemaal naar beneden gekomen om mij te zien?’ vraag ik blozend. Ik zie hem langzaam rood worden en hij knikt. ‘ik voel me een beetje rot over hoe we gedag hebben gezegd.’ ‘Het is niet jouw schuld.’ Zeg ik. ‘Ik wou je mijn mobiel nummer nog geven, zodat het geen tot nooit meer afscheid zou worden. Alleen was ik dat vergeten.’ Zegt hij, kijkend naar de grond. Ik giechel, ‘nou, zal ik dan maar de eerste stap zetten?’ en ik geef hem mijn nummer. ‘ik moet gaan, anders gaat mijn vader zich afvragen waar ik blijf.’ Ik geef hem een kus op zijn wang en loop weg. Proberend niet weg te rennen. Zo normaal mogelijk loop ik de hoek om. Gelukkig, ik ben bijna thuis. Nog een paar straten. Ik begin te rennen. Geen idee waarom.
Eenmaal thuis ga ik in bed liggen. Denkend over wat er vandaag allemaal gebeurt is. Dan krijg ik plots een sms. Ik kijk op mijn mobiel en zie een onbekend nummer staan. Ik open het.
Vandaag was amazing!
You’re very special, don’t forget that!
xx
Niall


Reacties:


Elientjheu
Elientjheu zei op 17 april 2013 - 15:09:
das super cute


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 24 maart 2013 - 22:16:
Alweer alles wat voor schattig staat! EN IK BEN HEEL BOOS! JE HEBT ME VOOR DE AFGELOPEN 3 HOOFDSTUKKEN GEEN MELIDNG GEGEVEN!!!!!!!!!


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 24 maart 2013 - 19:40:
Ahwwwwzzz Ik ging gewoon helemaal fangirlen in dit hoofdstuk weet je <3
I'm addicted to this story so keep writing!!! YOU HAVE TO!!!
Maar sirieus ik zat daar helemaal van: HIHIHIHIHI YES FINNALY!! \^-^/ En mijn ouders keken me aan van : Wtf O_O?
Oops...
Nvm, snel verder gurl!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


1Dlover
1Dlover zei op 24 maart 2013 - 18:52:
aaawww
lieve Niall!!
ik snap wel dat ze hem nog niet gelijk zoende hoor
snel verder!!


1Dzayn
1Dzayn zei op 24 maart 2013 - 18:38:
Daawh, Malika you just friendzoned him!
Bad bad Malika

Snle verder meis, het is een leuk verhaal.
xoxo