Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » dancing (gepauzeerd) » hfst 6

dancing (gepauzeerd)

24 maart 2013 - 22:19

451

0

240



hfst 6

hoop dat deze ook leuk is maar zelf denk ik van niet

Mijn vriendin is ook gestopt met lachen. Niall keek sip en zei: ' sorry dat ik jullie M&M's stal maar ze zagen er zo lekker uit en ik had echt heel veel honger' Ik keek nep boos en zei: 'het is je geraden ook, want ik had ook hele erg honger' Hij keek nog sipper en ik zag de rest van jongens kwamen er ook aan. Ik en Iris gaven een seintje aan onze moeders en ze liepen al naar de taxi. We hielden het niet lang uit zonder te lachen. Ik begon heel hard te lachen en Iris moest lachen om mijn hele rare lach. Zo stonden we denk wel 10 minuten te lachen. De jongens keken ons raar uit en van het rare gezicht van Zayn begon ik weer te lachen. De jongens keken elkaar raar aan en ik hield het echt niet meer en ik kwam niet meer bij en begon raar te hoesten. Iris probeerde het uit te leggen maar ze moest te vaak lachen. Ik hoorde me mobiel af gaan en schaamde me omdat het een liedje van hun was. Ik keek en zei:'sorry jongens deze moet ik opnemen het is belangrijk' Ik nam op en er werd gezegd dat ik nu naar het fitness centrum moest gaan. Ik hing op en vertelde Iris alles en Niall snapte het al en zei dat ze misschien daar ook heen gingen. Ik liep samen met Iris naar taxi en gingen naar het huis van Iris om me om te kleden. Ik was al snel klaar en ging maar te voet naar het fitness centrum toen. Het was maar een straat verderop. Toen ik daar aan kwam stond de muziek al lekker hard en begon al lekker mee te swingen op de muziek. Ik had niet door dat Thomas naar me aan het staren was. Toen het liedje afgelopen was zag ik het pas en ik dat hij naar me staarde en ik begon te blozen. In mijn ogen hoeken zag Tess gilt komen aan lopen. Ik draaide me om en vroeg wat er was. Ze zei: 'one direction komt kijken hoe wij het doen' Ik begon te lachen en zei : 'oke dit keer ga ik niet zo erg falen zoals alle andere keren' Tess en ik begonnen te lachen en ik voelde opeens een zacht tikje op me schouder. Ik draaide me om en zag Thomas daar staan. Ik wil even met je praten zei hij. ik trok me mee en begon te praten: 'ik.....ik...ik......ik ben verlieft op je en ik wil dat wij samen hand in hand kunnen lopen' Ik keek blij op want ik was altijd al verlieft op hem en ik begon hem zomaar te zoenen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.