Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » She got that one thing <3 Niall horan love story » Chapter 7

She got that one thing <3 Niall horan love story

25 maart 2013 - 16:33

1093

7

371



Chapter 7

Chapter 7
Liam’s P.O.V
‘’Waar is die jongen?’’ Mompel ik onder mijn adem terwijl ik rond rennend om me heen zoek, op zoek naar Niall. Niemand van de jongens had hem nog gezien na de lunch toe ik zei dat we een uur pauze kregen. Iedereen wist hier dat Niall op zoek was naar Celeste, maar hij is nog steeds niet verschenen en het is nu bijna tijd voor ons privé concertje. Harry en Zayn komen naar me toegesneld en ik trek vragend een wenkbrauw op waardoor ze hun hoofd schudden. Nee, ze hebben hem ook niet gevonden.
‘’Ik heb hem!!’’ Klinkt er en we draaien ons om, om Louis naar ons te zien komen rennen met een Niall achter zich aangesleurd.
‘’Eindelijk, nou snel naar de grote zaal toe, we moeten zo optreden!’’ Zeg ik en we rennen allemaal naar de grote zaal, die al helemaal gevuld is met schreeuwende kinderen en medewerkers…

Niall’s P.O.V
Een beetje geiriteerd ren ik achter de jongens aan naar de grote zaal waar we zogenaamd gaan optreden. Louis had me zomaar de kamer uitgesleurd toen Celeste en ik aan het praten waren. Nou praten, ik praten en zij dingen opschrijven op haar blokje. Het voelde zo fijn om hij haar te zijn maar toen kwam Louis en verpeste het weer.. Waar is Celeste eigenlijk? We gaan ‘ backstage’ wat eigenlijk gewoon een ruimte is die afgezonderd is gemaakt door een paar oude gordijnen en krijgen allemaal een microfoon toegediend.
‘’Oke we beginnen met Kiss you en daarna-‘’ Ik onderbreek hem.
‘’Kunnen we met One thing beginnen?’’ Vraag ik en de jongens kijken me allemaal beduusd aan waarop Liam vervolgens antwoord:
‘’Uh, ja waarom niet?’’ Ik begin te glimlachen als het plaatje Celeste in mijn hoofd komt.
‘’Hier is waar jullie allemaal op wachten!!’’ Schreeuwt een stem die tot bedenkelijk Joice behoort die ons aankondigd.
‘’HIER IS ONE DIRECTIOOOOONN!!’’ De menigte begint nog harder te juichen en daarmee stappen wij het podium op allemaal zwaaiend. Mijn ogen dwalen al meteen af ,zoekend naar Celeste die daar ergens staat, hoop ik. En dan zie ik haar weer, leunend in een hoekje tegen de muur.
‘’Okay hier is One thing, hope you guys like it’’ Zegt Zayn en de muziek start.

I've tried playing it cool
But when I'm looking at you
I can never be brave
Cause you make my heart race

Shot me out of the sky
You're my kryptonite
You keep making me weak
Yeah, frozen and can't breathe

Some things gotta give now
Cause I'm dying just to make you see
That I need you here with me now
Cause you've got that one thing

So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing

Now I'm climbing the walls
But you don't notice at all
That I'm going out of my mind
All day and all night

Some things gotta give now
Cause I'm dying just to know your name
And I need you here with me now
Cause you've got that one thing

[All] So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
So get out get out get out of my mind
And come on come into my life
I don't I don't don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing

Oooooooh, Ooooooh (2x)
You've got that one thing

Get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead

So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
So get out get out get out of my mind (Out of my mind)
And come on come into my life
I don't I don't don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing


Het gehele liedje blijf ik naar Celeste staren die glimlachend naar ons staart. En dan realiseer ik me dat het al bijna over is, nog even en dan gaan ik en de mates terug, en zie ik haar nooit meer. Die gedachte maakt me bedroevend en opeens heb ik geen zin er meer in. Ik wil bij haar blijven, ik wil diegene zijn die haar weer aan het praten maakt, diegene die haar de eerste zoen geeft en de laatste ( lol see what I did there? ), diegene die bij haar is als ze zich depri voelt en het niet meer ziet,en dat kan niet als ik haar niet meer weerzie. Mijn glimlach vervaagt van mijn gezicht en maakt plaats voor een verdrietige blik. Het hele concert kan me niks meer schelen en zodra het concert is afgelopen loop ik direct van het podium af.
‘’Ey dude wat is er met je aan de hand?’’ Vraagt Liam bezorgd en ik zucht diep.
‘’Ik kan haar niet achterlaten Liam..D-dit is de eerste keer dat ik me echt zo voel. Ik wil bij haar blijven, dat moet, dat moet.’’ Liam heeft al meteen door om wie het gaat en slaat een arm om me heen.
‘’Ik weet het mate, maar wat moeten we hier dan aan doen? Haar adopteren en meenemen?’’ Ik weet dat hij het als grap bedoeld maar zo slecht is het nou ook weer niet, het is zelfs een idee die nog eens kan werken! Liam ziet mijn blik en schud zijn hoofd.
‘’Oh nee..Dat kan niet Niall, dat weet je best! We hebben onze signeer sessies en concerten, en straks nog een tour als het goed gaat!’’ Liam heeft een punt maar ik geef niet op, zelfs al is het bijna onmogelijk het is tenminste nog iets.
‘’Please…Please…Hoe zou jij het vinden als Danielle nooit meer kan zien?’’ Liam kijkt me nog even aan en zucht dan diep.
‘’Je zorgt maar dat ik er geen spijt van krijg’’ Ik word helemaal uitgelaten en geef hem een knuffel.
‘’Dank je Liam!!’’ Roep ik en ren weg op zoek naar Celeste… Ik moet haar vinden, haar het goede nieuws vertellen! Maar dan sta ik bij iets stil. Wat als ze nee zegt? Wat als ze juist hier wil blijven? Nee Niall zo mag je niet denken.. Ik begin harder te rennen en zie haar staan met Cindy. It’s time Niall… Denk ik bij mezelf en haal nog eens diep adem voordat ik naar haar toestap…it’s now or never…


Reacties:

1 2

Malikaa
Malikaa zei op 27 maart 2013 - 19:34:
She has to go!!!!
Omg echt awesome!!!
xXx


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 26 maart 2013 - 19:32:
Thank y'all <3


1Dlover
1Dlover zei op 25 maart 2013 - 22:34:
Ze moet meeeee!


shania13
shania13 zei op 25 maart 2013 - 18:35:
Oo she better ginna say yes or i will make it her say!!!!!
Maar btw mooi hoofdstuk

Xx


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 maart 2013 - 18:06:
oeeehhh!

Ik zie Niall al op zijn knieen voor Liam op de grond zitten alsof hij god ziet en hem gaat vereren XD.
,,Oh god, geeft u mij geld zodat ik dat arme meisje kan helpen``
^ dom, i know ^

Verderrrrrr