Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » ''last letters '' » ''last letters'' (1)

''last letters ''

26 maart 2013 - 12:28

172

0

255



''last letters'' (1)

Mike Dallas heeft gelijk ik ben egoistisch. Maya je bent niet meer van mij. Maya ik ben ver verweg van hier ver weg voor jullie allen. ik ga voor iets pijnenlijks vergeef me hiervoor Maya. - Campbell.

Fanfiction: ‘’ the last letters’’ degrassi

Zoveel dingen gingen er door mijn hoofd heen. Het deed mijn brein zelfs pijn. Het leven was een uitdaging, die ik dreig te verliezen. Kon alles allemaal nog erger?
Vandaag flipte ik m uit tegen Zig. maar ik kon het niet helpen Zig stond in de weg en Maya is het meisje waarvan ik hield. En ik moest er niet aan denken dat zoiets moois van mij werd afgenomen. Dus bij deze sorry Zig Novak dit ga je verliezen.
Mike Dallas noemde me egoïstisch… was ik echt zo egoïstisch? Hm wacht eens kijken of dit alles wat ik hier boven genoteerd heb wel zo egoïstisch klinkt.

‘’Zig staat in de weg’’

Met andere woorden ik wil niemand tussen haar en mij hebben.

‘’ik moest er niet aan denken dat zo iets moois zoals zij van mij werd afgenomen’’
Ik wil haar voor mezelf.

‘’Waarvan ik hield.’’
Kortom het was simpel weg ik …ik ik. Wat ben ik toch een loser .Mike heeft gelijk ik ben een egoïst, ik ga voor iets pijnlijks vergeef me hiervoor Maya.

- Campbell


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.