Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story » ~Hoofdstuk 12

Truly Madly Deeply in love ~Harry styles love story

26 maart 2013 - 19:48

1031

8

318



~Hoofdstuk 12

Harry’s P.O.V
Na lang protesteren gaan we uiteindelijk met tegenzin naar Paul toe….

‘’Ik heb hongeeeerrr’’ zeurt Niall en we rollen allemaal met onze ogen.

‘’Paul heeft vast wel wat eten’’ zegt Liam die achter het stuur zit en Nialls ogen vullen zich met hoop. Als we bij Paul zijn aangekomen verander mijn humeur meteen. Want naast hem staat een maar al te onschuldig uitziende Taylor swift. Ja je hoort het goed, Taylor swift als in mijn ex vriendin.
Ze glimlacht lief naar ons maar we weten allemaal wie ze echt is..

’Wat heeft dit te betekenen Paul?’’ Vraagt Liam duidelijk geeriteerd dat we naar hem moesten komen om dit.
‘’We hebben besloten om een debuut met Taylor te gaan maken’’
‘’WATTT?!!’’ Roepen we allemaal in koor en Paul knikt. Dan loopt hij naar mij toe en fluistert iets in mijn oor.
‘’Ik weet van jullie verleden maar je moet dat opzij zetten als de media er is’’ Ik wil weigeren maar weet dat het niet kan en knik langzaam met mijn hoofd. (( DUM DUM DUUUUMMMM))

‘’Ik heb er zin jongens!’’ zegt Taylor zogenaamd enthousiast en kijkt mij iets langer aan dan de anderen. (( OH HELL NAW BITCH!!! ))
‘’Ik beloof dat het leuk gaat worden jongens’’ zegt Paul maar dat overtuigt ons niet..
‘’Kunnen we nu gaan?’’ Vraagt Louis en Paul kijkt ons nog even aan voordat hij knikt. We lopen zo snel mogelijk het gebouw uit en stappen in de auto.

‘’Geloven jullie dat?!’’ Zegt Zayn kwaad en de jongens knikken allemaal behalve ik.. Ik zucht..Wat moet ik nou? Taylor kan mijn hele plan verpesten om Marissa te krijgen.. Straks stelt ze voor om ons weer als koppel te maken voor de paparazzi ofzo. En anders verdraait de paparazzi zelf het wel, ik zie het al staan. Harry styles en Taylor swift weer bij elkaar? Volgens bronnen doet Taylor en One direction samen een debuut! .
ARgh ik raak al helemaal gefrustreerd als ik eraan denk. Louis kijkt me aan en geeft een klopje op mijn schouder.
‘’Geen zorgen Mate, we laten je niet over aan de devil’’ Ik grinnik en knik. Ik hoop het…

Marrissa’s P.O.V
‘’Mari??’’ Ik kijk geschrokken op van het sms je van iemand die ik niet ken…Of wel?? PEEEEEPPP… Ik pak de popcorn uit de magnetron en loop naar een bezorgde Dani.
‘’Wat was dat? Je staarde maar naar je telefoon..’’ Argh Waarom vraagt iedereen me dingen waardoor ik moet liegen of ergens uit moet springen?! In dit geval het raam waar ik een raar verleden mee had…Raam…Waarheid?...Raam…Waarheid? kom op Mari…een leugentje..Je kan het wel... Argh nee ik kan het niet..

Gelukkig op dat moment komen de jongens het huis weer binnen stormen, allemaal met een niet al te happy uitdrukking op hun face.
‘’What happened?’’ vraagt Dani die opstaat en naar haar vriendje loopt.

‘’Niks..Iets met Paul ik vertel je het later’’ antwoordt Liam en kijkt mij even aan. VAS HAPPENING?! Sorry for stealing your phrase Zayn!

‘’Heeft het iets met mij te maken? Sorry dat ik je koekjes heb opgegeten toen we klein waren!! Ik had honger!’’

‘’Je hebt mijn koekjes opgegeten?’’ Vraagt Liam….OOps… * hits head against wall*
‘’Waattt? Neeeeee…Hoe kom je daarbij pff je hoort echt dingen hoor Liam…’’
‘’ik hoorde het ook hoor’’ zegt Zayn..
‘’Ways to support me Zayn!’’
‘’Sorry…’’
‘’Maar even sirieus…heb je echt mijn koekjes opgegeten?’’ vraagt Liam opnieuw.
‘’Uh…euh…Nee…Ja..Misschien….’’ Derpp, ik ben zo goed in liegen..Nou ehm excuseer me weer ,ik ga me in de kast verstoppen want Liam gaat we nu waarschijnlijk op een beschaafde manier vermoorden…O_O..BAII!!

De andere jongens beginnen te grinniken en ik zucht. ‘’Zullen we een film gaan kijken?’’ Stelt Dani voor en we beginnen te knikken.
‘’We hebben al popcorn!’’ Juich ik en Niall juicht mee, my foodbuddy!! Ik ga tussen Niall en Harry op de bank zitten en we starten de film.
‘’Wacht..welke film is het?’’ Vraag ik bang dat Dani een horrorfilm heeft uitgekozen.
‘’ Twilight’’ De jongens beginnen te kreunen en ik kijk op de klok. 7 uur…
Dan kom ik op een super idee! En het heeft echt niet met eten te maken hoor!! Oke, ja het heeft met eten te maken, maar wat dacht je dan? Eenhoorns? Pffff, ik ben niet gek ( oke ben ik wel..En ja ik dacht aan eenhoorns ._.) Never mind wut I said!

‘’Laten we pizza bestellen!!’’ Roep ik opeens en Niall knuffelt me. Ik zie vanuit mijn ooghoeken Harry aanspannen, huh raar…
‘’Je bent geniaal !!’’ Zegt Niall en geeft me een van zijn Bone crashing Horan hugs..
‘’Niall…Air..’’ Hij laat snel los en geeft me een glimlach. ‘’Ahw isn’t your smile too cute little leprechaun’’ Zeg ik met lief oud dametje stem en knijp in zijn wang.
‘’Eh zo is het genoeg…Laten we pizza bestellen’’ Zegt Harry.
‘’Wat? Is Harry jaloers?’’ Vraagt Dani plagend en ik voel mijn wangen rood worden. Ik sta op en pak de telefoon.
‘’Nee, harry heeft gelijk. Ik heb honger dus let’s order some Pizza!!’’ Ik toets het telefoonnummer in van de pizza bezorger en bestel uiteindelijk 6 pizza’s.

Time skip…Marissa heeft pizza besteld en ze kijken nu al 4 uur film..Allemaal twilight
Ik voel mezelf moe worden en leun met mijn hoofd op Harry’s schouder.
‘’Sorry’’ Fluister ik en Harry knikt.

‘’Geeft niet’’ Zegt hij , ik glimlach en sluit mijn ogen..Ik kruip nog wat verder tegen hem aan en val langzaam in slaap. (( MARRY/ HARISSA MOMENT! WHOOP WHOOP))

Niall’s P.O.V
Jaloers kijk ik naar Harry die een bijna slapende Marissa tegen zich aan heeft. Waarom vindt ze Harry nou leuk? Waarom moet ik haar leuk vinden? Waarom moet Harry haar ook leuk vinden? Ik zucht en zak onderuit..Waarom kan ik nooit een meisje vinden die ook van mij houd?

Harry’s P.O.V
Marissa kruipt tegen me aan en ik heb moeite om te bedwingen om haar geen kus op de wang te geven. Heel even vergeet ik de jaloezie die ik voelde toen Niall haar knuffelde en toen ze in zijn wang kneep… Oh god I love her so much.. Het licht van de tv valt perfect op haar liefelijk gezichtje en ik fluister iets tegen haar om te kijken of ze slaapt. Ik krijg geen antwoord terug en voorzichtig streel ik haar over haar wang…’’ I want you to fall in love with me…En daar zorg ik voor..dat beloof ik...’’ Fluister ik in haar oor en dan voel me dan ook langzaam wegvallen..


Reacties:

1 2

Faylinn
Faylinn zei op 28 maart 2013 - 16:10:
i luf luf luf luf ittttt!
echt yolo.
snel verder.


Malikaa
Malikaa zei op 27 maart 2013 - 19:47:
aaahhhhh boyfight?!?!
ik ben echt benieuwd naar wat er gaat gebeuren
snel verder meid!!
xXx


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 27 maart 2013 - 18:53:
haha Thank y'all Guys!!!!!!
Love joellie very very very very very very much :3
<3


Aimeery
Aimeery zei op 27 maart 2013 - 17:37:
GEWELDIG! god... mijn com heeft tot DRIE KEER TO MIJN FUCKING REACTIE VERWIJDERT HIER!!!! grrrrrrrr. *gooit laptop het raam uit* maar... GO ON!


1Dlover
1Dlover zei op 27 maart 2013 - 5:42:
Aawww ik vind het echt enorm zielig voor Niall,
als die denk van 'waarom kan ik jou nooit een meisje vinden die ook van mij houd?'
aaawww echt sneu,
ik vind het wel heel leuk voor Harry!
je schrijft echt nog steeds super leuk!