Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond] » Hoofdstuk 7 Silvanita's POV

Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond]

27 maart 2013 - 18:08

591

4

508



Hoofdstuk 7 Silvanita's POV

Er zit een kleine verwijzing in naar mijn eerste SA, dat vinden jullie toch niet erg? Ehoyxx

Ik rende gillend weg.
Ik moest me verstoppen, hij mag me niet zien.
Ik keek omhoog naar de vuurrode lucht. De zon ging onder en ik rende weg voor een moordenaar.
Ik rende en rende. Niet omkijken, dacht ik. Shit. Ik stopte abrupt en draaide me om.
De man kwam dichterbij en hield een geweer in zijn hand.
Ik keek om, de diepte van een ravijn in. Het was kiezen, dood door een kogel of dood door een hele lange val.
Ik slikte en draaide me naar de man. Hij liet me achteruit lopen en ik stond op de rand van het ravijn.
De man deed zijn capuchon af. ‘Louis?!’ riep ik. Louis grijnsde en schoot. Ik wankelde en viel naar achteren. Dood door beide, super
(nop, it’s not great. It sucks)
Ik viel en viel en viel en viel en viel.
Toen knalde op de bodem. Ik vloog zwetend omhoog.
Jeez, wat een verschrikkelijke droom.
Ik keek op de wekker, 07.35. Wacht, welke dag is het? Ik dacht verward na, maar ik kon er niet op komen. Ik keek mijn kamer rond en zag mijn koffer staan.
Wut? Ik kraakte mijn hersens en keek weer op de wekker. 07.36
Toen schoot het me te binnen. Het was vrijdag, vandaag zou ik naar One Direction gaan.
Wacht, hoe laat was het? Ik keek snel naar mijn wekker, 07.36.
Ik sprong uit mijn bed. Fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck.
Om acht uur zou ik worden opgehaald.
Ik vloog mijn appartement door. Ik douchte en poetste mijn tanden.
Ik trok snel wat kleren uit de kast.
(http://www.def-shop.nl/fresh-made/dames/bovenkleding/longsleeves/fresh-made-flag-longsleeve-off-white.html, http://www.def-shop.nl/madonna/dames/accessoires/handschoenen-sjaals/sjaals-doeken/madonna-peace-loop-scarf-red.html, http://www.def-shop.nl/only/dames/broeken/jeans/skinny-jeans/only-skinny-regular-ultimate-jeans-denim-87537.html, http://www.def-shop.nl/jumex/dames/schoenen/laarzen-enkellaarzen/jumex-jamila-boots-red-95371.html, )
Ik borstelde snel mijn haar terwijl ik wat te eten naar binnen propte.
Mijn zwarte krullen liet ik gewoon los hangen en mijn haar golfde over m’n rug. Ik keek naar de klok, 07.55.
Snel vloog ik naar mijn slaapkamer, maakte me snel op en griste mijn koffer mee.
Ik liep naar de hal en pakte nog snel mijn Iphone, oortjes en sleutels mee. Ik trok mijn jas aan.
(http://www.def-shop.nl/silvian-heach/dames/jassen/winterjassen/silvian-heach-savanna-winter-jacket-black.html )
Nog één keer keek ik m’n appartementje door en liep toen naar de lift.
Precies om acht uur stond ik beneden. Er reed een limo voor en er stapte een man uit.
Paul, zag ik. Hij kwam naar me toe. ‘Silvanita Myren?’
Ik knikte en hij pakte mijn koffer. Die legde hij achterin en toen opende hij het portier.
‘Stapt u in.’ Ik stapte in en hij sloot de deur. De limo begon te rijden en ik pakte mijn Iphone uit mijn zak.
veel succes met je colleges vandaag. Ben nu op weg naar 1D ommmmgggg.
Ik verstuurde hem. Arme Carola. Zij moest gewoon naar de universiteit terwijl ik One Direction ging ontmoeten.
Ik zuchtte en liet me achterover vallen.
Ik stopte mijn oortjes in mijn oren en zette they don’t know about us op.
Me concentrerend op de muziek keek ik naar buiten.
Het ging gebeuren. Ik ging Louis na tien jaar weer zien.

We waren aangekomen in London. De chauffeur stopte op een parkeerplaats en ik keek verward op.
Waren we er al? Paul deed de deur open.
‘Doe deze voor.’ Hij gaf me een blinddoek.
‘Waarom?’
‘Je mag niet zien waar ze wonen.’
Ik knikte en deed hem op. Paul sloot de deur en ik stopte mijn oortjes weer in m’n oren.
De limo zette zich weer in beweging en ik concentreerde me weer op de muziek.
Ik wilde kijken hoe laat het was. Oh ja, ik heb een blinddoek voor.
Ik zuchtte.

--later—

De deur van de limo ging open.
‘Je mag je blinddoek af doen.’
Ik deed de blinddoek opgelucht af en keek op mijn telefoon. 11.02.
De zenuwen gierden door mijn lijf. Concentreer je meid, je kan het.
Ik ademde diep in en uit en stapte uit de limo.


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 27 maart 2013 - 19:56:
OMG!!!!! superrrr !!!
snel verder <3
xXx


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 27 maart 2013 - 18:52:
OH My GOSH!! Cliff hanger you bastard !!
Jk I love cliffhangers and your story <333
Snel verder gurl! :3
xxxxxxxxxxxxxxxx
your stalker


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 27 maart 2013 - 18:39:
Nu stop je wel net op een spannend punt!
Snel verder


1Dlover
1Dlover zei op 27 maart 2013 - 18:18:
Aaahhh super spanned!
snel verder!!