Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It was just starting to fall apart. » 1.proloog

It was just starting to fall apart.

31 maart 2013 - 12:39

293

11

615



1.proloog

Voor de mensen die de term "shinigami"niet kennen, het is een god van de dood <3

Het was een koude herfstdag, een windvlaag deed me kippenvel krijgen, rustig scande ik mijn omgeving, New York. Langzaam liep ik, ik liep, niet wetend waar ik naar toe liep. Stap voor stap, rustig.
Bij elke stap luisterend naar de bladeren die onder mijn voeten kraakte, braken, verpulverde.
De grond onder mijn voeten veranderden langzaam maar zeker, het natte gras voelde grappig onder mijn voeten aan. Al was de grond modderig en vies.
Niet dat het iets uit maakte, niemand zag me, dus niemand zou het erg vinden. Niemand kon het erg vinden.
Een traan gleed over mijn wangen, het was koud.
Ik keek naar beneden, een waterplas. Geen spiegelbeeld, niks.
Het enige wat ik zag was een kindje dat mijn aandacht stal.
Haar haren in 2 kleine paarden staartjes en een pony, ze had een fel gestreept shirt aan met bretels die te strak zaten en een broek op enkel-lengte, op haar elleboog een grote open wond, het bloed droop in kleine hoeveelheden op haar broek. Ze huilde. Haar snot vermengde zich met tranen en haar gezicht maakte ze schoon met haar trui.
Langzaam stopte ze met snotteren en keek mijn kant op, even dacht ik dat ze me zag, maar toen rende ze richting een jongen (waarschijnlijk haar vader) waarna ze in zijn armen viel en hij haar optilde.
"Tomlinson Sofia,12-10-2025” zag ik boven haar hoofd, arm ding, oud zou ze niet worden.. Langzaam liet ik mezelf tegen een boom aanvallen, het boomschors kraakte en enkele insecten vlogen weg, even hield ik mijn aandacht op de twee, gelukkig, blij, lief, vertederend. Ik zou er allemaal een eind aan kunnen maken, het zou te makkelijk zijn. Maar het zou kunnen. Ik zou er een eind aan maken zonder enig probleem. Niemand zou me kunnen straffen, ik.. Als shinigami.


Reacties:

1 2 3

samke
samke zei op 20 juni 2013 - 9:59:
echt moeti geschreven :3


fallinlove
fallinlove zei op 15 april 2013 - 11:35:
Ik lees mee!!!!!


Azula
Azula zei op 10 april 2013 - 23:35:
Omygod. Geweldige proloog. <3


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 1 april 2013 - 22:07:
Wow! MELDING. NIET HET DOCHTERTJE VAN LOU! ANDERS GA IK JOU DUS VERMOORDEN. SAMEN MET IMS


SnowClocks
SnowClocks zei op 31 maart 2013 - 16:37:
Mooi geschreven

Melding bij een nieuw stukje?

Snel verder! xo